Prolog

327 11 4
                                    

Dziecko które przyszło na świat ma zmienić przebieg historii. To właśnie Jane Davies. To dziewczyna która została oddana przez własną matkę po porodzie, do całkowicie obcych jej osób które miały zastąpić jej rodzinę.

A więc co się stało z Lauren? Oh... droga Lauren. Nie potrafiła wybaczyć sobie tego co zrobiła. Wyjechała zostawiając rodzinę i mężczyznę który oddał by za nią życie. Słuch po niej zaginął. Jak życie córki Lauren się potoczy? Czas aby się dowiedzieć w krótce...


................................................................................................................................................................

Witam! Pewnie jesteście zdziwieni postępem w sprawie książki. Chciałam wam tylko pokazać życie matki Jane, tak abyście więcej zrozumieli w następnej części.

Tak naprawdę, to od samego początku ta książka miała być tylko próbą. Próbą czy potrafiłabym się w tym odnaleźć. Oficjalnie ogłaszam że to koniec opowieści z życia Lauren.

Przyszedł czas, aby przedstawić wam nową książkę od której w ogóle miałam zacząć od samego początku.

PT. '' Z miłością nie wygrasz. ''

Będzie to książka z dłuższymi rozdziałami i większym sensem. Jak już pisałam tam u góry chciałam żebyście zrozumieli kawałek życia matki głównej bohaterki.

Mam nadzieję że zrozumieliście cokolwiek. Nowa książka pojawi się wkrótce. Najpierw muszę zacząć ją pisać.

Każdy rozdział tutaj miał około 1 tyś. słów. Tak wiem, bardzo mało. Chcę aby w nowej części były rozdziały chociaż po 10 tyś słów. Oczywiście rozdziały będą rzadziej niż te ponieważ muszę mieć czas aby je napisać .

Jak oceniacie tą książkę która była wstępem do tej która dopiero będzie pisana?

Dobranoc aniołki<333


Dar losuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz