OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN OLUR MU?? BU BENİM VE KİTAPLARIM İÇİN DEĞERLİ ÇÜNKÜ OKUNMA SAYILARI ARTARKEN OY SAYILARI CİDDİ DERCECEDE DÜŞÜK KALIYOR BU DA YAZMA MOTİVASYONUMU OLUMSUZ ETKİLİYOR
HİKAYEMİZİ ARKADAŞLARINIZLA PAYLAŞIP DESTEK OLABİLİRSİNİZ♡
Kafamı hemen çevirip İnci'nin kolundan tutup yürümeye başladım. İçerisi kalabalık olduğu için yürümemiz biraz zor olmuştu ama sonunda yukarı kata çıkan merdivenlere ulaşmıştık. Merdivenleri olabildiğince hızlı çıkmaya çalışıyordum ama bir kaç çiftin kaçamak yapacak yer olarak merdivenleri seçmesi yürümemizi zorlaştırıyordu.
"Hey sakin ol... Ne oluyor?"
"Hemen yukarıya çıkmalıyız İnci. Burada anlatamam." Dedim hızlıca. Onun nasıl burada olduğunu anlamıyordum. Şaka mıydı? Şaka olsaydı bile güldürmezdi. Sonunda zorsa olsa merdivenleri çıktıktan sonra koşarak koridorun sonunda ki odanın kolunu tutup açtım şu an tek istediğim içerisinin boş bir lavabo olmasıydı. Tabi ki istediğim olmamıştı. İçeride iki kız gülerek makyajlarını tazeliyordu."Çıkmaya ne dersiniz?" İnci onu ne geçip kızların yanına yaklaşmıştı.
"Makyaj tazeliyoruz görmüyor musun?"
"Eğer hemen çıkmazsan yüzünü klozete sokarım. Cidden bunu yaparım." Kızlar birbirine bakıp çıkmak için eşyalarını toplamaya başlamıştı. Çıkarken bir kaç küfür savurmuşlardı. İnci hemen arkalarından kapıyı kitleyip bana dönmüştü. "Neler oluyor? Ne bu telaşın?"
"O burada İnci. Dün ki Vampir burada."
"Şaka yapıyor olmalısın." Yeşil gözleri kocaman açılmıştı.
"Keşke böyle iğrenç bir şaka yapabilseydim İnci." Ellerini saçlarının arasından geçirip arkasını döndü. Bir iki adım atıp tekrar bana döndü gözlerini kapatmıştı.
"Tamam..." dedi gözlerini açmıştı. "Şimdi sakin olmamız lazım. Her ne olursa olsun bu gece eğleneceğiz. Artık güçlerimizi kullanabiliyoruz ve kendimizi koruyabiliriz. Şimdi kaçarsak bundan sonra hep kaçmaya başlarız."
"O yüzde bu gece buradayız." Diye İnci'nin sözünü tamamlamıştım.
"Aynen öyle benim tatlı dostum." Yanıma gelip ellerimi tuttu. "Bir iki kan emici sinekle uğraşabiliriz bence."
"Hatta bununla eğlenebile biliriz." Dedim. Gülümseyip kapıya döndük. İnci'ye doğru kolumu uzatıp koluma girmesini sağladım. Saçlarını savurup kapının kilindini açtı. "Sanırım saçlarımı boyayacağım."
"Ne? Bu da nereden çıktı."
"Sarı gözlerimle daha uyumlu olur. Yeşil gözlü ve siyah saçlı olunca kendimi cadı gibi hissediyorum." Bunu dedikten sonra ona gülmüştüm. Kendi dediği şeyin saçmalığına oda gülmüştü. "Pardon zaten öyleyim. Ne? Anlarsın işte şu filmlerde ki gotik cadılar yerine küçükken izlediğimiz çizgi filmlerde ki gibi sarışın bir cadı daha hoş olur diye düşündüm. Tenim açık bir ten sırıtmaz gibi. Sence?"
"Bence mantıklı bir hareket. Hemen yarın yapabilirsin."
"Annemin bir kuaför olduğunu unutuyorsun sanırım."
"Annen kuaför mü?" Dedim şaşkınlıkla.
"Onca şey anlatıp bunu anlatmadığıma inanamıyorum. Annem kadın kuaförü. Yani bu gece bile yapabilir. Ahh... yarın yeni bir İnci görmeye hazırlan bebeğim." Gülüp merdivenlerden inmeye başlamıştık. Müziğin sesi aşağıya indikçe daha da artıyordu. O kadar kalabalıktı ki her tarafta gruplar halinde dans eden bir sürü kişi vardı. İnci'nin getirdiği kıyafetleri giyindiğim iyi olmuştu çünkü o pantolon ile gelseydim hiç de buraya uygun bir tıp olmayacaktım. Merdivenlerden indikten sonra kalabalığın arasına karışmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON VARİS ⚜
FantasiaTüm kurtların önünde yine o vardı. Kehribar rengi gözlerinde bir korku belirtisi yoktu. O gece de bana böyle bakmıştı. Canını yakmıştım, hatta neredeyse onun ölümüne sebep olacaktım ama o yine de bana böyle korkusuzca bakmıştı. Derin bir uluma duy...