*ALINTI*

2.9K 213 67
                                    


Merhaba! :)

Nasılsınız?

Sizi özledim! :)

Yazmaya devam ederken merak edenler için ufak bir alıntı paylaşmak istedim. <3


*******

Bu sefer dirseklerini masaya koydu ve ellerini önünde birleştirdi. "Diyelim ki sizi kabul ettik. Bizimle birlikte sorguya girmeniz gerekecek. Bazen sorgulama yapmanızı bile isteyebilirim. Yapabilir misiniz? Katil olduğundan tamamen emin olduğunuz biri, katil olduğunu bildiğimizden şüphelenirken ona bunu hissettirmemeyi başarabilir misiniz? Onu ondan şüphelenmediğimize ikna edebilir misiniz?"

Hemen yanıtladım. "Tabi ki! Benim işim bu." Alayla gülümsedi.

"İkna kabiliyetim kuvvetli diyorsunuz yani?" Başımı evet manasında salladım. Tam ağzımı da açıp evet diyecekken konuştu. "Öyleyse beni ikna edin."

"Efendim?" dedim. O ne demek, hiç anlamadım. Alaylı ifadesi tüm bedenine yayıldı. Arkasına yaslandı ve kaykılmış bir şekilde oturdu. Hafif yan döndü ve sağ dirseğini sandalyenin sırt kısmının üzerine koydu.

"Beni ikna edin. Herhangi bir konuda. Hiç fark etmez. Madem ikna kabiliyetiniz kuvvetli." dedi. Tek kaşı kalkmış bana bakıyordu. Adam resmen kıvranmamı istiyordu!

Gözlerine bakmaya devam ettim. Düşündüm... Ne yapabilirim? Hiçbir şey! "Yapamam." dedim bir süre sonra. Alaylı ifade de gitti ve kocaman gülümsedi. Alt dudağını ısırdı. Keyfi çok yerindeydi. Maşallah!

"Neden?" dedi. Biraz daha kıvranmamı mı istiyorsun? Peki...

"Siz şu an sizi ikna etmemi istiyorsunuz. Ortada bir konu bile yok. Belli bir konu olsa alıntı yapar, benzetme yapar. Alakasız şeylerden girer konuşurum. Ama siz şu an sizi ikna etmemi istiyorsunuz. Direk buna yönelik düşündüğünüz için kendinizi ikna olmaya kapattınız. Deneyimli bir polissiniz. Ben sizi ikna edemem." dediğimde o alaylı ve gülen ifadesine gurur da eklendi. "Haksız mıyım?"

"Kesinlikle haklısınız. Siz beni ikna edemezsiniz!" dedi. Kocaman gülümsedim. Engel olmak istemedim.

"Ama sizi ikna ettim!" dediğimde kaşları çatıldı. Anlamamıştı. "Sizi şu an ikna edemeyeceğime dair ikna ettim." dediğimde gözlüklü adam ve kadın gülmeye başladılar. Ferhat Beyefendi ise gökkuşağının tüm renklerini barındıran yüzü ile bana bakıyordu. 

*******

Alıntı nasıl? 

Beğendiniz mi? 

Çok yakında bölümler ile burada olacağım. O zamana kadar keyifle kalın <3

SAKLI ELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin