BÖLÜM 15

2K 268 246
                                    


Merhaba! :)

Yeni bölüm geldi!

Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur.

Bölüm ile ilgili fikir ve düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. <3

Keyifli okumalar <3



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ellerimi yıkarken Ferhat'ın telefonunun çaldığını duydum. Açıp konuşmaya başladı. Bir süre sonra yüksek sesini duydum. Elimde havlu ile koşarak yanına gittiğimde yüzünde dehşete düşmüş bir ifade vardı.

Elindeki telefonu sıkarken diğer eli dalgalı saçlarının arasındaydı. "Ne oldu?" dediğimde gözlerini açtı ve bana döndü.

"Cisimsiz... Birini daha öldürmüş..." dedi ve ekledi. "İzmir'de..."


Bacaklarını yataktan sarkıtmış, oturuyordu. Birden ayağa kalktı. Ani hareketi ile canı acırken yüzünü buruşturdu. Hemen yanına gittim ve kollarından tuttum. "Ferhat! Yavaş!" Gözlerini kapattı.

"Allah kahretsin! Bu nasıl bir bataklık böyle?!" diye bağırdı.

"Ferhat, sakin ol lütfen. Bak kendine zarar vereceksin." dedim ve tekrar oturmasını sağladım. Başını kaldırdı ve bana baktı. Sonra gözlerini kapatıp başını iki yana salladı.

"Şerefsiz dediğini yapıyor Elvan! Hergün birini öldürmeye başladı!" Sinirle iç çekti. "Bunu farklı şehirlerde yapıyor birde! Dediğin gibi tek istediği ün!" Yanına oturup elimi koluna koydum. Sıkıca tuttum.

"Ferhat, sakin ol lütfen." dediğimde gözlerini kapattı.

"Elvan Volkan İzmir'e gitti." dediğinde öfkesinin asıl nedenini anlamış oldum. Artık onunda kafası karışmıştı.

"Eğer Cisimsiz Volkan ise gittiğim yerde arayacağımı düşünmezler diyerek haber vermiş olabilir tabi ki. Kendini bile bile açığa çıkaracağına inanmayacağımız için yapmış olabilir. Ona yaklaştığımızdan şüpheleniyor olabilir. Ama ben öyle düşünmüyorum. Açıkçası Volkan ile ilgili şüphelerim biraz azaldı. Bence Volkan'ı ara ve uyar. Cisimsiz bizi içten karıştırmaya çalışıyor. Çok belli ki Volkan'ı takip ediyor. Hem Volkan'a haber verirsen ve aradığımız adam oysa ondan şüphelenmediğimizi düşünür. Ara onu. Olaylardan bahset ve gidip bilgi almasını iste. Kendine dikkat et diye tembihle."

Başını tamam der gibi salladı ve son aramalardan Volkan'ı bulup aradı. Bilgi verdi ve olay yerine gitmesini istedi. Bilgi almasını ve bize ulaştırmasını söyledi. Volkan da hemen kabul etti. Kendine dikkat et demeyi de ihmal etmedi.

SAKLI ELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin