Merhaba! :)
Yeni bölüm geldi!
Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur.
Bölüm ile ilgili fikir ve düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. <3
Keyifli okumalar <3
"Ne dersin bilmiyorum... Ama sen uyuyorken bizim ilişkimiz çok ilerledi Elvan. Belki senin haberin yok ama biz daha çok bağlandık seninle." dedi ve güldü. Bende onunla birlikte gülerken yanaklarımı sevdi. "Sen ne hissediyorsun, tahmin ediyorum ama tam olarak bilmiyorum. Ancak söylemezsem olmaz. Benimkileri bilmen gerek."
Başımı devam etmesi için hafifçe salladım. Belli belirsiz...
"Elvan... Seni seviyorum..."
Hastanede gözlerimi açtığımdan beri fazlasıyla hissettiğim bu duygu yoğunluğunu dillendirmesi hoşuma gitmedi diyemem. Yüzümde alık bir gülümseme ile ona baktığıma eminim. Hatta yanaklarımın pembeleştiğine de. Ama elleri yanaklarımda olduğu için göremiyordur.
Söylediği sözün yoğunluğu ile aynı orantıda gözlerime bakan elalarına çevirdim bakışlarımı. O, gerçekten de, Zafer'den sonra başıma gelebilecek en güzel şeydi. Az önce alık olduğunu düşündüğüm gülümsememi genişlettim. Gözleri dudaklarıma kayarken, gülümsemesi de benimki ile aynı oranda büyüdü.
"Ben seni seviyorum Ferhat..." Gülümsemesi az öncekini açık ara geride bırakırcasına genişlerken elleri yanaklarımdan uzaklaştı ve kolları bedenime dolandı. Bağladığı emniyet kemeri nedeniyle rahat edemezken sarılmamızı çok uzatmadı.
"Şu işler bitsin, hemen kaçıracağım seni! Hem kafamızı hem birbirimizi dinleyeceğiz. Telefonlarımız kapalı olacak. Kesinlikle rahatsız edilmeyeceğiz!" deyip şakağımdan öptü ve arabayı çalıştırdı.
Yolda giderken Ferhat'a sevdiğimi söylemem çıktı aklımdan. Zafer'in sözleri dolandı zihnimde. "Volkan'dan şüphelenmemiz için elinden geleni yapmış resmen! İyi ki ekibe söylememişiz Ferhat." dememle göz ucuyla bana bakıp tekrar yola döndü.
"Elif Volkan ile ilgili detayları vermiştir. Kendi ekibindeki komiser de. O da şüphelenmemiz için uğraşmıştır. Ama istediklerinin olmadığını görmek belli ki hiç hoşuna gitmemiş şerefsizin!" Direksiyonu tutan sol elini sıktığını gördüm.
"Sana saldıran da oymuş, baksana." dediğimde başını ağır ağır salladı. Viki'yi sırf Ferhat'ın canını acıtmak için öldürmüştü. Açıkçası ailesinin evlerimizin önünde bekleyen polisleri şantaj ya da rüşvet ile ağına düşürememiş olması büyük bir şanstı. Demek ki elinde bir şey yoktu ki onlarla anlaşma yoluna gidemedi bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI EL
Misterio / SuspensoSonunda istediği iş için büyük bir fırsat yakalayan Elvan, bunu değerlendirirken kendisini büyük bir kaosun içinde bulacağını bilmiyordu. Sadece mesleki anlamda yaşanacak karmaşalara hazırlanan genç kadın; işinin, hayatının ve kalbinin de karışacağ...