BÖLÜM 19

1.8K 272 257
                                    


Merhaba! :)

Yeni bölüm geldi! 

Bölüm sonundaki açıklamaya bakmayı unutmayın lütfen. :)

Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur.

Bölüm ile ilgili fikir ve düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. <3

Keyifli okumalar <3



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Ve Viki'nin öldüğü gün... Ferhat ile sevgili olduğumuza gözleriyle şahit olmuştu. İşte onun kontrolünü kaybetmesine neden olan buydu...

Ama en önemlisi bana bir yüzük hediye etmişti. El yapımı...

Hatırladığım her detayla kalbimin sıkıştığını hissederken yutkundum.

Zafer...

Ben bir katili mi sevmiştim?..


Hızlıca montumu almaya gittim. Gözler bana dönünce duraksadım. "Biraz hava almaya ihtiyacım var. Daralmış hissediyorum." dedim ve cevap vermelerini beklemeden odadan çıktım.

Merdivenleri hızla indim. Binadan çıktım ve yüzümü sanki benim için ağlıyormuş gibi yaşlarını akıtan göğe çevirdim. Islanmayı sevmeyen ben ne kadar süre öyle durdum bilmiyorum. Başımı önüme eğip gözlerimi açtım.

Daha önce de Volkan'dan şüphelenmiştim. Hala onun olma ihtimali vardı. Cisimsiz'e yaklaşamamak beni herkesten şüphelenmeye itmiş olabilirdi pekala. Paranoyaklaştığımı düşünmeye başladığım noktada yapabileceğim tek şeyi yapmaya karar verdim.

Hemen caddeye yürüdüm ve bir taksiye bindim. Şoföre "Reşadiye'ye gidelim." deyip telefonumu kapattım. Ararlarsa konuşmak istemiyorum...

Zaten uzun olan yolculuğumuz, İstanbul trafiği ile iyice çekilmez olmuştu. Bacağım engel olamadığım bir şekilde stres ile sallanırken yola baktım. Düşünmeye devam ettim. Evime geldiği gün sinirlenmişti ancak öfkesini kontrol etmiş ve rahatsız ettiği için özür dileyip gitmişti.

Tam kapıda Ferhat'ı görünce birden durmuştu. Olay yeri dendiğinde de bana dönmüştü ve şaşırmıştı.

Cisimsiz'in yazdığı notları düşündüm sonra. Ekibi sürekli eleştirmişti. Ancak benden umutlu olduğunu söylemişti. Nedeni kesinlikle beni tanıyor olması olabilirdi.

Verdiği listeler herhangi bir yerden alınan ekran görüntüleri ya da sistem dökümü değildi. Birileri hazırlamıştı. Çünkü Ferhat listelerin çok detaylı hazırlandığını söylemişti.

SAKLI ELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin