Merhaba! :)
Yeni bölüm geldi!
Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur.
Bölüm ile ilgili fikir ve düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. <3
Keyifli okumalar <3
"Neredeydi o zaman bu şerefsiz bu kadar zamandır?" Erkan da küfür edince ona baktım. Sinirli ifadesi ile başkomisere bakıyordu. Daha fazla dayanamadım.
"Kimden bahsettiğinizi sorabilir miyim?" dediğimde tüm gözler bana döndü. Sormamam gereken bir şey mi acaba diye düşümdüm. Elif bıkkın bir nefes alıp verirken yanıtladı.
"Cisimsiz..."
"Cisimsiz?" dedim. Dalga mı geçiyordu, anlamadım. Derin bir nefes aldı tekrar. Ağır ağır. Aynı yavaşlıkta da geri verirken başkomiser odadan çıktı.
"Onun bir adı yok. Kendisine Cisimsiz diyor. Seri katil. Tam yedi ay boyunca cinayetler işledi. Yirmi iki kişiyi öldürdü." Gözlerimin kocaman açıldığına emindim.
"Gerçekten mi? Ama hiç duymadık." Erkan buruk bir şekilde gülümsedi.
"Sen psikologsun. Hepimizden daha iyi bilirsin. Duyurulursa ne olur?" Başımı yavaşça salladım.
"Karmaşa, korku, panik ve daha nicesi..." O da benim gibi başını sallarken konuştu.
"Cinayetler yaklaşık iki buçuk yıl kadar önce bitti. Peşini bırakmadık tabi. O sırada hapse giren ya da yurtdışına çıkan herkesi araştırdık. Hatta ölenleri bile. Ama Cisimsiz'den bir iz bulamadık." Şaşırdım.
"Peki Cisimsiz neden?" Omuz silkti.
"Cinayet silahı yok. Yani bir cisimle işleniyor. Ama ne olduğunu bilmiyoruz. Otopsi raporları delici bir alet olduğunu söylüyor. Koni biçiminde, dar, uzun ve ince. Benzeri olan tüm kesici delici şeyleri bulduğuma yemin edebilirim. Ama yok! Uymuyor! Şerefsiz kendisi için özel bir şey yaptırmış gibi." Daha da şaşırdım. Katil bulunduğunda hastaneye yatırılabilecek kadar hastalıklı geldi birden.
"Bu sürede birilerini öldürmeye devam etmiş ama haberiniz olmamış olabilir mi? Yöntemini değiştirmiş olabilir. Tekrar eski yöntemine dönmesi çok olağan çünkü. Hatta bu sürede olayların bittiğini düşünmeniz için farklı şekillerde cinayetler işlemiş ve seri katil tarafından işlendiklerinin anlaşılmamasını sağlamıştır. Bu nadir olsa da karşılaşılabilen bir durum." Tarık hemen bilgisayarını açtı.
"Son üç yılın faili meçhul cinayetlerine bakalım o zaman." Başımı olumlu manada salladım.
"Kesinlikle ortak bir noktası olacaktır. Maktul cinsiyeti kadar basit de olabilir, ayakkabı numaralarının aynı olması kadar alakasız da." Tarık'ın gözleri ekrandan bana döndü. Başını iki yana salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI EL
Mystery / ThrillerSonunda istediği iş için büyük bir fırsat yakalayan Elvan, bunu değerlendirirken kendisini büyük bir kaosun içinde bulacağını bilmiyordu. Sadece mesleki anlamda yaşanacak karmaşalara hazırlanan genç kadın; işinin, hayatının ve kalbinin de karışacağ...