~y/n Pov~
Robin zabrała mnie na zakupy.
Weszliśmy do tych wszystkich dużych pomieszczeń zwanych sklepami, w nich było mnóstwo ciuchów ale nie takich jak moje tylko były kolorowe i ładne.
''Możesz wybrać co chcesz'' powiedziała Robin uśmiechając się do mnie. ''co chcę?'' zapytałam się jej patrząc na nią z wielkim znakiem zapytania ''tak co chcesz co ci się podoba'' powiedziała do mnie ciągle się uśmiechając.
Spacerowałam sobie po sklepie z Robin szukając ciuchów, zatrzymałam się przy manekinie i wskazałam go ''świetny wybór też lubię dżinsy'' ''J-dżinsy?'' spróbowałam powiedzieć to nowe słowo, Robin zachichotała, odwzajemniłam uśmiechem.
~Robin Pov~
Po zakupach sporowcem zabrałam y/n do Scoops. Po wróceniu do Scoops uczesałam jej długie h/c(twój kolor włosów) na zapleczu (nawet jak nie masz długich włosów udawaj że je masz bo byłaś dość długo w tym lesie więc ci urosły).
Wybrała sobie trochę ciuchów teraz miała na sobie jasne dżinsowe spodenki i wzorzystą koszulkę powiedziała, że podoba jej się moja biżuteria więc jej kupiłam taką samą co ja mam, związałam jej włosy w kitka wyglądała niesamowicie, podeszła do lustra i powiedziała ''dziękuję lubię'' uśmiechając się słodko ''niema za co'' wyszłam z tylnego pokoju i zauważyłam jak zamną idzie.
Planowałam po prostu żeby została na zapleczu ale nie wiem czy kiedy kolwiek będę mogła jej odmówić.
Spojrzała na lody które były w zamrażarce ''co to jest'' zapytała się pochylając się nad zamrażarką ''chcesz spróbować??'' powiedziałam chwytają miseczkę do lodów, później nałożyłam jej lodów (nie wiem jakich weście sobie jakieś wymyślcie) z posypkom, najpierw ostrożnie polizała zastanawiając się przez chwile a później pożerała, zostawiając posypkę do dokoła ust ''smakowała ci'' zachichotałam ''Tak!! tak!!'' powiedziała.
Później zaczęło się zbierać więcej klientów y/n oglądała wszystko z szeroko otwartymi oczami, wyglądała na bardzo szczęśliwą.
mogła bym na nią patrzeć cały czas.
Ta część niema tytułu ponieważ nie wiedziałam jaki mogę nadać tytuł i postaram się kolejną część zrobić dłuższą.
CZYTASZ
Robin Buckley x Female Reader
Teen FictionJednostka AU w której y/n to 009 z Hawkins Lab. Udało ci się uciec, ale teraz potrzebujesz kogoś, kto pomoże ci dać nowe życie. Czy to może być Robin? (Ta historia w dużej mierze podąża za fabułą Stranger Things z sezonu 3)