פרק 1 | קהילת המכשפות

61 5 44
                                    

שנה לפני מותו של שד האשליות...

"זה יגן עלייך."

"יגן עליי?" הוא שאל בקול תמים והתבונן בכף ידו. גופו הארוך נחטף לחיבוק.

"אני צריכה ללכת." אחותו הגדולה לחשה בזמן שהידקה אותו. שיערה הכתום כיסה את פניו והוא עצם את עיניו. היא התנתקה ממנו ועיניה האפורות הסתכלו אל תווי פניו הילדותיים.

"לאן?" שאל אותה.

הארלי ליטפה את פניו של אחיה הקטן. "יש סכנות שרובצות בכל פינה." אמרה לו. "אתה תצטרך להיות חזק ולסמוך על עצמך. לסמוך על הקול בלב שלך." היא הצביעה לו על מרכז החזה.

"אבל -"

הארלי חיבקה אותו בפעם אחת אחרונה. "אני אוהבת אותך, עזרא." ציינה ולאחר שנייה נוספת ניתקה אותו ממנו. היא משכה באפה ובגלל גובהו הנמוך הוא לא הבחין בדמעות הגדולות שצנחו מפניה.

"הארל -" ניסה לומר לה שוב, אך היא כבר יצאה מחדרו.

הדלת הייתה פתוחה במקצת והוא התקרב אליה והציץ מבעד למרווח. הוא ראה את הוריה בוכים ומחבקים זה את זו ואת אחותו הגדולה. הוא לא שמע את דבריהם, אך הרגיש את כאבם. הרגיש את העובדה שלאחר מכן יצטרך להתמודד איתה.

זו הפעם האחרונה שיראה את אחותו הגדולה.

הוא הסתכל אל מרכז כף ידו בפעם השנייה וצפה בקעקוע העבה שאחותו ציירה עליו. הקעקוע היה שחור והזכיר בצורתו עין פקוחה עם קווים מסולסלים בצידיה.

"זה יגן עלייך." הוא שמע את קולה בראשו ואגרף את כף ידו. הוא לא הבין את המשמעות של המפגש האחרון עם אחותו ולכן חזר לשחק במשחק הפלייסטיישן שלו.

***

"הארלי!" היא שמעה את קולה של חברתה הטובה לכיתה קוראת בשמה.

הארלי הסתובבה כששיערה הכתום והארוך משוך לקוקו מסודר. חיוכה גדל כשראתה אותה. "ביטריס."

ביטריס התקדמה בקצב מהיר עם כיסא הגלגלים שלה באמצעות מסילת הרכבת שיצרה להן. "מה את חושבת על זה?"

הארלי צחקקה. "לא ידעתי שכבר למדת לשלוט בקסם אנרגייה בצורה שכזאת."

ביטריס גלגלה את עיניה והצמידה את המשקפיים לארובת אפה. "קסם אנרגיה זו הרמה הפשוטה ביותר של קסם, הארלי. יש שמועות שאת הולכת להתקדם לקסם יסודות."

הארלי גירדה את ראשה והסיטה את מבטה לצד. "לא - אני לא חושבת."

ביטריס חייכה וחשפה את שתי שורות קוביות הגשר שלה. "זה בסדר, את לא צריכה להצטנע. אני מאוד מרוצה מקסם האנרגיה." ציינה בפניה.

היא הצמידה את פרקי כפות ידיה והרימה את אצבעותיה בכיוונים מנוגדים. לאחר שלקחה נשימה קצרה, אנרגיית הקסם הירוקה ריחפה מעל קצוות אצבעותיה ונגררה באוויר. האנרגייה יצרה מסילה נוספת והקפיצה את כיסא הגלגלים של ביטריס אל המסילה.

הארליWhere stories live. Discover now