פרק 8 | נבואת הקרב

30 4 87
                                    

ג'רמי וון לא ציפה שכל הדברים האלו יקרו מהר כל כך. כל אירוע שקרה בשבועיים האחרונים היה גדול בפני עצמו, אך הם קרו זה אחר זה, בקצב מהיר ומסחרר.

תחילה, הגיעה הידיעה שהישות האפלה מרחיבה את שטח הפעולות שלה ומשמידה מימדים שלמים כשהמטרה הברורה היא המימד שהוא עצמו צריך להגן עליו. לא היה צריך להיות המכשף הראשי של מימד בכדי להבין שהיא בדרך אליהם.

מיד לאחר מכן, היה צריך לחשוף את היותו מכשף ראשי בפני אחיו הקטן, פיטר. הוא לא ציפה שיצטרך לעשות דבר שכזה מעולם, אבל פיטר חשף בפניו את היותו מודע לכל המימדים וגם ציין שהספיק להסתבך יחד עם חברו הטוב ביותר.

ואם כל זה לא מספיק, הוא גם איבד את השולייה, השותפה והחברה הטובה שלו - הארלי. הוא שמע עליה רבות, שמע עליה בעיקר דברים רעים. האימהות, מנהיגות קהילת המכשפות, ידועות בהיותן שומרות טינה. הוא הסביר להם מספר פעמים כי הארלי היא האופציה המושלמת עבורו, אך הן הזהירו אותו ממה שחווה איתה באותם ימים.

היא לא יציבה, אימפולסיבית, עקשנית. לא מתפשרת ולא מוכנה לקבל את הסמכות הגבוה ממנה.

אבל יותר מהכל, דאג לה. פחד מהדרך שבה היא הולכת ומהצעדים שבהם בוחרת לצעוד אך ורק בכדי להשיג את המטרה. להחזיר אדם לחיים זהו קסם מסוכן, קסם כאוטי ואפל. הוא בעצמו שמע רק על מקרים בודדים בכל המימדים שבהם הקסם צלח. אך הוא גבה מחיר כבד על מטיל הקסם.

בעודו מהרהר במחשבותיו על הארלי, ג'רמי כבר הספיק להיכנס פנימה אל היכל המגורים של האימהות. שתיהן ישבו על הכס שלהן וכבר ציפו לו.

הוא לא רצה להגיע ולשוחח איתם, אך ידע שהדבר יגיע במוקדם או במאוחר. הפעם, הסיבה למפגש ביניהם הייתה צפויה - עליית כוחה של הישות האפלה.

"ג'רמי וון, המכשף הראשי של המימד האנושי." האימא הראשונה, באריק, שישבה מצד שמאל, הציגה אותו כנהוג.

ג'רמי מיד קד קידת כבוד בפני האימהות. "האימהות," הציג אותן בעצמו. "באריק האדירה וארישה העליונה."

"לא הבאת הנה את השולייה שלך." ארישה נקפה מולו מיד. "על אף העבר המורכב בינינו לבינה, ההוראה הייתה ברורה. הארלי לא שונה משאר בעלי הקסם, המכשפים והשוליות. כולם צריכים להגיע לתדרוך בנושא הישות."

"ולכן אני כאן ובזה נתמקד." ג'רמי אמר בקול מלא ביטחון. הוא לקח נשימה עמוקה. "הארלי לא השוליה שלי עוד. מחקתי את רונת הקשר בינינו והיא לא נמצאת תחת השגחתי עוד."

"אז יש לנו מטילת רונות אסורות חופשית, ללא השגחה." באריק קבעה בקול תקיף. "מתי חשבת לעדכן אותנו בשקרה ביניכם?"

"לא התכוונתי להחסיר מכן מידע, האימהות."

"אבל עשית כן." הגיבה בנחרצות.

הארליWhere stories live. Discover now