פרק 11 | החנית

28 4 38
                                    

קול טפטוף טיפות העיר את הארלי משינתה. קול יציב ומונוטוני, שגרם לעיניה לפקוח בחלל החשוך שבו נמצאה. היא אגרפה את כף ידה ומיהרה להזדקף לישיבה על הרצפה הלחה. עיניה סקרו את המקום שנמצאה בו. חדר חשוך, רחב כמו אולם אצטדיון. היא לא הבינה את הסיבה, אך כל מה שחשבה עליו באותם רגעים היו החזיונות שצפתה בהם.

הרגעים והצצות לעתיד הרסני. אך ככל שהתעסקה במחשבותיה על כך, מצאה את עצמה מתקדמת בחיזיון אחד. הנערה הבלונדינית. היא לא הייתה מוכרת לה, אך בהצצה שראתה - הן שוחחו כחברות טובות שמכירות במשך זמן רב.

הארלי הסתכלה לצדדים וניסתה להבחין במקום אליו הגיעה. היא נעמדה על רגליה ובמאמץ קל הניעה את כפות רגליה קדימה, מבלי לדעת בדיוק למה או לאן מועדות פניה.

"איפה אני?" שאלה בקול מעומעם.

בכדי לקבל אינדיקציה טובה יותר על מקום הימצאה, הארלי החליטה להפעיל את קסמיה. היא העבירה את כף ידה מעל פרק ידה השנייה וניסתה להעלות את מעגל הקסם ממנו נעזרת ברונות ומטילת קסמים.

אך דבר לא קרה. מצחה התקמט מיד וזאת ניסתה מספר פעמים להפעיל איזשהו קסם, ללא הצלחה.

"מה לעזאז -" היא קטעה את עצמה והסתובבה פעם אחת במטרה למצוא איזשהו דרך יציאה מהחלל הענק בו נמצאה. "הלו?" היא צעקה. "ג'רמי?" נזכרה באדם האחרון אותו ראתה. החבר שבו הייתה צריכה להילחם למען מטרתה.

היא לא ידעה אם דמיינה או לא, אבל הארלי שמעה צעדים מאחוריה שגרמו לה מיד להסתובב באינסטינקט ולחפש את האיום שיתייצב מולה.

אך שוב, פגשה רק את העלטה והחושך המוחלט.

"הארלי..." היא שמעה קול לחישה מגיע מהצד השני.

"אוקיי, עכשיו אני בטוחה שיש כאן משהו." דיברה לעצמה בכדי לשמור על שפיותה. היא התקדמה בזהירות בצעדים בטוחים קדימה.

הקול התחזק. "הארלי..."

היא לקחה נשימה קצרה. "שמע, קריפ, אני לא יודעת מה אתה מנסה לומר לי אבל אני כאן. קדימה!" צעקה לו.

פתאום, קול מוכר חתך את השקט. ליבה של הארלי החסיר פעימה ודמעה מיד עלתה בקצה עינה. הקול המצמרר התפוגג והוחלף בקול אחר. קול חמים, מרגיע ומנחם.

זה היה קול אחיה. שאלתו של עזרא צפה באוויר. "כריס?"

"עזרא?" הארלי כמעט צעקה. "עזרא?!" בפעם השנייה צעקה לגמרי. היא החלה לרוץ קדימה לכיוון קול אחיה. מבלי לבדוק, מבלי להבחין, מבלי לחשוב.

אך ורק להתקדם אל המטרה ששמעה מולה.

"עזרא? אתה שומע אותי?" הארלי צעקה.

"כריס?" שאל שוב לשמו של פרש המלחמה.

"לא! זאת אחותך, זאת הארלי!" היא הרגישה את נשימותיה לא מסתדרות באחידות ומקשות עוד יותר על גופה לרוץ לכיוון אחיה. "עזרא?!" צעקה.

הארליWhere stories live. Discover now