"לעזאזל." הארלי קיללה כשנחתה משער המעבר המאולתר והלא יציב שפערה בחזרה למימד האנושי. היא צנחה ישירות על כתפה ושאר גופה. לאחר כמה שניות, גררה את עצמה אל קיר הלבנים שהיה מולה והתיישבה לאסוף כוחות.
היא הרגישה את גופה מאותת לה לעצור ולנוח, אך בראשה היה רעיון אחר לגמרי. להציל את ג'רמי. לעצור את דקארד.
היא נעזרה בקיר עליו נשענה והרימה את עצמה לעמידה על רגליה הרועדות. היא הסתכלה לצדדים ובחנה את המקום שאליו שער המעבר זרק אותה.
היא הייתה בסמטה חשוכה וצדדית. כזאת שהזכירה את הרגע שבו גילתה שאחיה מכשף. את הרגע שכמעט נהרגה, והרגע שממנו הכל התהפך. הכל השתנה.
"קדימה, ג'רמי." היא לחשה לעצמה. "תהיה חי. תהיה חי." דרשה ממנו.
היא הריחה את העשן שאפף את הסמטה החשוכה. הריח השרוף מילא את נחיריה והיא צלעה לכיוון היציאה מהסמטה. למרבה ההפתעה, היא הגיעה בדיוק למקום שבו הייתה צריכה להיות.
אך הוא היה שונה לגמרי משזכרה. הטנגוודם כולו בער ואפף עשן כבד שנאגר מעליו וכיסה את השמיים הבהירים בצבעו הכבד. ניצוצות כתומות וזורחות מילאו נקודות באוויר והארלי הרגישה את רגליה נרפות בפעם השנייה.
"לא!" היא קראה והחלה להתקדם בזריזות אל מעבר הכביש, ישירות אל המבנה הבוער.
מכבי האש לא איחרו מלהגיע ואגפו את מקום הסכנה. סימנו לאזרחים הסקרנים והמתעדים בטלפונים הסלולריים שלהם. אילו רק ידעו מול איזה סכנה הם עומדים, אולי הם היו מתנתקים מהרשתות החברתיות ולרגע מסתכלים החוצה. רואים את היקום שמתנהל מאחורי גבם.
הארלי המשיכה לצלוע קדימה והרימה את כף ידה מעל פרקה. מעגל הקסם עלה מיד מעליה והארלי מיהרה ללחוץ על רונת היעלמותה. בין המון האנשים, צוותי הכיבוי וההצלה, האמבולנסים וניידות המשטרה הארלי התגנבה. הקסם שהפעילה נתן לה בדיוק את הגישה אותה הייתה צריכה ישירות אל הטנגוודם הבוער.
היא הרימה את כפות ידיה ויצרה שער מעבר טיפה יציב יותר מהקודם. היא הרגישה את הליכתה מסתדרת ואת כאביה מתחילים להתפוגג. הארלי קיפצה אל תוך שער המעבר והגיעה בדיוק אל ההיכל המרכזי של הטנגוודם.
ההיכל שהיה מלא בספרים, כתבים עתיקים, מקומות ישיבה, שידות וארונות - הכל בער. הארלי השתעלה בכבדות שהעשן מילא את החמצן אותו נשמה והיא כתגובה מיהרה לסובב את כפות ידיה בסיבוב אחד קצר מעל ראשה. אנרגיית קסמה הירוקה התעטפה סביבה כמעין קסדת אסטרונאוט שתמנע מהעשן להיכנס שוב לריאותיה.
היא נשמה כרגיל ומיהרה להתהלך על הרצפה עליה קורות תמיכה המשיכו לקרוס וליפול. היא הבחינה בסכנה הנוספת והרימה את כף ידה. היא העבירה אותה מעל גופה ויצרה כיפת קסם נוספת שתגן עליה.
YOU ARE READING
הארלי
Fantasyבמשך כל חייה, הארלי רייס הקדישה כל דקה בלמידה, שינון ותרגול שימוש בקסמים שונים ומגוונים. תמיד נאמר כי תהיה מהמכשפות הגדולות שהמימדים ידעו. אך בחירה אחת מובילה אותה לשינוי חד בחייה. אחיה, עזרא, נהרג בחצי שנה האחרונה בקרב מול שד אשליות עוצמתי - וכעת...