"טוב, הארלי, זה לא אמור להיות יותר מדיי מסובך." היא אמרה לעצמה בזמן שהתחבאה בקצה המסדרון שהוביל אל החדר השמור ביותר שנתקלה בו בחייה. אפילו אם לא הריחה את ריח ההדרים שאפיין את הקסם במימד טייאו, היא ידעה שהאימהות יגנו על הספר הארור מכל משמר.
חיילי צבא הגנום הפתיעו אותה.
הם שמרו על החדר המעוגל כמעט מכל פינה והדרך לבפנים הייתה ברורה. להילחם ולפרוץ את הדרך לספר. היא ניסתה לחשוב על דרך אלגנטית יותר, אך דחתה כל רעיון שעלה במוחה.
"אולי קסם היעלמות." חשבה לעצמה והרימה את כף ידה מעל פרק ידה השנייה. אך דבר לא קרה. היא עיקמה את אפה. "חסמתן קסמים בחדר הזה. אוקיי, גם אם הספר לא נמצא כאן - החדר הזה מוגן מדיי בכדי שלא אבדוק מה יש כאן."
היא שמעה צעדים מגיחים מהמסדרון הראשי ומתקרבים אליה בקצב מהיר. הארלי גירדה את ראשה וניסתה לחשוב על פתרון זריז והחיילים כבר הגיעו אל המיקום שבו עמדה.
למזלה, היא לא הייתה שם.
החיילים התפצלו לשני הצדדים והמשיכו בפרטול סביב הקומה שצריכה להיות השמורה מכולם. הארלי הודתה במוחה לג'רמי בכל השפות שהכירה. אילו לא היה דורש ממנה להתאמן פיזית ולחזק את שרירי גופה - היא לא הייתה מצליחה להחזיק את עצמה באוויר זמן רב כל כך.
כשראתה את החיילים מתפצלים, עלה במוחה רעיון.
הארלי השתמשה בכפות ידיה וכמו נינג'ה שמרה על עצמה באוויר והתקדמה במתח בין הצינורות שהיו בתקרה.
כשוידאה שאף חייל לא עומד מאחוריה, החליטה לפעול. היא שחררה את אחיזת כפות ידיה וצנחה ישירות על כתפי החייל. הוא פגע ברצפה והגיב במיומנות. עם כף רגלו בעט בה ובכך הרחיק אותה ממנו.
הוא מיהר להרים את נשקו מולה וירה מספר פעמים. הארלי צלחה לזנק לצדדים וכשהייתה מספיק קרובה קיפצה על גופו. "אני - רק - צריכה - את - מכשיר ההיעל-מות שלך." היא אמרה בעודה נאנקת במאמץ לחטוף את המכשיר דמוי השעון על פרק כף ידו.
הלוחם פגע בפניה באגרוף שגרם לה להדף לאחור פעם נוספת חצי פסיעה.
"זה ממש מוגזם, אני רק מבקשת את ה-"
"אני מדווח על ניסיון פריצה. נערה ג'ינג'ית מנסה לקחת את כלי המימדים."
הארלי קימטה את מצחה. "נערה ג'ינג'ית?" שאלה בהתנשפות. "זה התיאור הכי טוב שיכולת למצוא לי?"
בעלת הקסם יכולה הייתה לשמוע את פלוגת החיילים כבר רצה לכיוונה ומאגפת אותה מכל כיוון. ראשה הסתחרר והיא הסתובבה לאחור בכדי לבחון עד כמה המצב היה רע.
הוא היה רע מאוד.
מכל צד במסדרון החיילים הגיעו וכיוונו את נשקיהם אליה. הארלי נשכה את שפתה ואגרפה את כפות ידיה. "קדימה, קסם, איפה אתה שאני צריכה אותך?"
YOU ARE READING
הארלי
Fantasíaבמשך כל חייה, הארלי רייס הקדישה כל דקה בלמידה, שינון ותרגול שימוש בקסמים שונים ומגוונים. תמיד נאמר כי תהיה מהמכשפות הגדולות שהמימדים ידעו. אך בחירה אחת מובילה אותה לשינוי חד בחייה. אחיה, עזרא, נהרג בחצי שנה האחרונה בקרב מול שד אשליות עוצמתי - וכעת...