פרק 6 | הדרך לגהנום, פרק ארוך במיוחד

26 4 90
                                    

"אני אומר לך מה שאמרתי לחייל הקודם שראיין אותי, אנחנו לא מכירים אותה." אב משפחת קונור אמר בקול מיואש. ידיו היו כבולות לאזיקי מתכת והוא ישב לצד אשתו. הם היו עייפים ומיואשים. אלה היו שעות קשות עבורם. שעות מלאות בתחקור ושאלות מייאשות בגין הפריצה למכון איידי.

"הנערה הזאת," הוא דחף לכיוונו את התמונה המודפסת של הארלי, אותה לקחו מתיעודי מצלמות האבטחה. "לא מוכרת לכם?"

"לא!" הוא קרא בתוקף.

"זה מוזר, היא אמרה שהיא משתייכת למשפחת קונור. למשפחה שלך. הלכתם איתה כל הדרך למחלקת תכנון וביצוע, לא הבחנת בכך שזרה הולכת אחריכם?" החוקר הציב בפניו שאלה.

"ל-לא, זה שטויות." אשתו שללה מיד. "קודם כל, אנחנו זכאים לעורך דין. אם אין אישום ספציפי שאתם רוצים להאשים אותנו בו, אתם לא יכולים משפטית להחזיק בנו כאן."

החוקר משך את התמונה בחזרה אליו. הוא נשף באפו בצחקוק. "את רחוקה מגורמי המשפט."

"מה אתם עושים?" אל חדר החקירה נכנס פנימה אדם מבוגר יותר.

שני החוקרים הזוטרים במעמדם החלו להזיע מיד והסתכלו אל הבחור שנכנס פנימה. צלקת דקה שסעה את קצה שפתו ועיניו הבהירות הסתכלו אל עבר הזוג המפוחד. שיערו המגולח היה מיוזע מהפריצה הלא צפויה והוא אגרף את כף ידו.

"אתם - אתם יודעים מי אלה?" הוא שאל אותם בכעס ומיד להתיר את אחיזת האזיקים בהם. "אני מצטער מאוד על האי ההבנה הזאת." הוא מיד התנצל וכששחרר אותם לחץ להם את היד. "גרגור האן, מנהל מכון איידי." הציג את עצמו.

"אלה החשודים בהכנסת הפורצת."

"הם לא חשודים." הוא הגיב בקול נוזף.

"אבל -"

"אם הייתם מסתכלים על מצלמות האבטחה כמו שצריך, הייתם רואים שהם לא הגיעו איתה. המכשפה שלנו ציינה גם כי היא הפורצת הייתה בעלת קסם, היא לא הייתה קשורה למשפחה המסכנה הזאת." הוא הפגין רחמים בפני הזוג.

אב המשפחה שפשף את פרקי כפות ידיו. "תודה." אמר לגרגור.

"זה באמת בס -" הוא לא הספיק להשלים את המשפט וכבר הקיר המזרחי של חדר החקירות התנפץ כמו שברירי זכוכיות. חתיכות הקיר היו עטופות באנרגיית ברקים חשמלית שהתפוגגו כשהוא ריחף אל תוך החדר.

הוא אחז בפטיש העוצמתי בהידוק ומבטו היה מלא כעס. "למה יש על ההורים שלי אזיקים?" האוחז בפטיש הברקים שאל.

"זה - זה בסדר." אביו מיהר לומר. "גרגור שחרר אותנו."

"אתם לא יודעים מי הם?" ג'ון כמעט צעק.

החיילים המפוחדים בלעו את רוקם ואחד מהם השתין במכנסיו כשראה את נבחר הברק מתקרב אליהם בזעם.

הארליWhere stories live. Discover now