"קד-קדימה, עזרא." הארלי התנשפה בזמן שאחזה בפרק כף ידו של אחיה. הם רצו מהר ככל שיכלו בזמן שהארלי אחזה גם בצלעותיה שכאבו רבות.
אחיה ניסה לעמוד בקצב. הוא לא הספיק לנוח כמו שצריך וכבר היה צריך לרוץ על נפשו.
"בוא לכאן." היא דחפה אותו לאחת הסמטאות ברחובות הצדדים של גאווין פולס.
עזרא נכנס פנימה ובחן את המקום אליו הגיעו. הוא נשף באפו. "מבוי סתום." הצהיר כשראה את הקיר הענק שחסם את דרכם. "היה יכול לעזור להיות עם רונת קין שוב. הייתי מרביץ לקיר או משהו וזה היה מחזיר לו את המכה פי שבעה."
הארלי השעינה את ראשה על הקיר המזרחי וניסתה להסדיר את נשימתה. היא הסירה את כף ידה מצלעותיה וגילתה שאצבעותיה ספוגות בדמה.
"לעזאזל." לחשה ומיהרה לצייר על גב כף ידה רונת ריפוי. הרונה צוירה ברשלנות תחת רעידות אצבעותיה, אך הארלי הרגישה הקלה בריאותיה כשזאת התחילה להשפיע על גופה. "מה מצב הרונה שלך?" שאלה אותו.
הוא הסתכל אל רונת ההגנה שציירה על אמתו. צבעה הכהה החל להחוויר. "נחלשת." אמר בביטחון ולאחר כמה שניות הוסיף. "נראה לי."
הארלי נאנחה ולמרות ששרירי רגלה שקשקו ממאמץ, היא התקדמה אל אחיה. שער מעבר ירוק החל לצוץ מאחוריו ועיניה של הארלי מיד נפערו. היא משכה אותו אליה. "תתכופף!" פקדה והושיטה את כפות ידיה קדימה.
מתוך שער המעבר נשלחו למיקומם אנרגיות קסם חזקות שגרמו להארלי להדף לאחור כמה סנטימטרים.
הארלי צלחה ליצור מגן שיהדוף את המהלומות חזרה ועזרא כבר הסתכל אל הצד השני, שם הבחין בשני המכשפים הנוספים שמהם כבר ברחו.
מתוך שער המעבר התקדם מכשף נוסף. הוא היה נמוך למדיי, בעל זקן עבה וקרניים קצרות ומחודדות. פרקי כפות ידיו היו עטופים במעגלי קסם מלאי רונות. בדומה אליו, כך גם שני המכשפים הנוספים שאיגפו את שני האחים מהצד השני.
"הארלי." הוא משך בחולצה.
הנערה התשושה הרימה את זרועותיה וניסתה לשמור על יציבותה ככל שיכלה. מעגלי הקסם שהקיפו את פרקיה זרחו באור חיוור.
"אין לי כבר את הספר." היא אמרה למכשף הגמד.
הוא הסתכל אליה. "ארישה לא רוצה את הספר. המכשף של המימד האנושי החזיר אותו אליה."
הארלי חשבה לעצמה כמה הייתה שמחה שג'רמי יצוץ ויסייע להם.
"היא הטילה עלייך אות מטרה." המכשף מהצד השני הסביר. הוא היה זחוח יותר, עיניו היו אפורות כמו של כל הנמצאים בסמטה ושיניו היו מחודדות למדיי.
הארלי נשכה את שפתה התחתונה לפני שקיללה. "פאק."
"אני מניח שזה לא אומר דברים טובים." עזרא מלמל.
YOU ARE READING
הארלי
Fantasyבמשך כל חייה, הארלי רייס הקדישה כל דקה בלמידה, שינון ותרגול שימוש בקסמים שונים ומגוונים. תמיד נאמר כי תהיה מהמכשפות הגדולות שהמימדים ידעו. אך בחירה אחת מובילה אותה לשינוי חד בחייה. אחיה, עזרא, נהרג בחצי שנה האחרונה בקרב מול שד אשליות עוצמתי - וכעת...