הארלי מאז ומעולם תמיד אהבה לקרוא. אהבה ללמוד. התחביב היה זה שהפך אותה לתלמידה הטובה ביותר בלימודי הכישוף. אילו הייתה גם שומרת על החוקים, הייתה הופכת למכשפה הצעירה ביותר בקהילה. היא החליטה לנצל תחביב זה בכדי לבחול בכל אמצעי, לקרוא כל ספר וכתב עתיק, הכל, כדי להחזיר אותו בחזרה.
את אחיה.
עברו שלושה חודשים מאז מותו, היא כבר הספיקה לקרוא את רוב הספרים בספריית הטנגוודם. היא חלפה על רובם המכריע והחליטה שהיום תקרא גם את האחרונים. עיניה נסגרו לסירוגין ופניה היו יבשות מתשישות ועייפות.
אילו לא הייתה משתמשת בכשף שישאיר אותה ערה, הארלי ככל הנראה הייתה כבר ישנה במשך שבוע שלם.
היא הרימה את קצה האצבע שלה והניחה אותו על גב אמתה. בציור זריז היא חלפה עם אצבעה על עורה הדק והמגע ביניהם זרח באור ירקרק. כשסיימה לקעקע את הרונה הצורבת, היא הרגישה בגוף התשוש שלה מתמלא בכוחות חדשים.
"זה לא חכם, את יודעת." היא שמעה את קולו של בעל הספרייה שוב.
הארלי ריחפה עד למדף העליון ביותר של ארונית הספרייה. היא הייתה במחלקת המימדים הישנים, אזור ב'. עיניה קראו וחלפו אחרי כל כותרת ספר שיכל ללכוד את תשומת ליבה.
"מה?" שאלה בקור והרימה את אחד מהספרים. הכותרת שלו סקרנה אותה ולכן קראה בקול. "הלהיים, מידגארד ומה שביניהם." היא משכה באפה. "לא ידעתי שאתה מחזיק סיפורים מהמימד הנורדי."
"לפני שנה הייתה מתקפה של פרשי האופל על כפר גמדים במימד הנורדי." הסביר לה ומשך בשיערותיו הכהות לצד. "היו פצועים רבים. הם באו לחפש אחרי ספר חשוב. יצרתי קשר עם המכשף הראשי של המימד הנורדי והוא החליט להעביר אליי את הכתבים."
הארלי נפנפה בידיה כמבטלת את דבריו. "זה לא מעניין, ג'רמי." מלמלה. "הוא לא נהרג בידי נבחר נורדי או מפלצת מתשע הממלכות. דוהאלן הרג אותו ואני צריכה להבין איך להגיע לגן עדן בכדי לקחת אותו בחזרה."
"הארלי -" ג'רמי ניסה פעם נוספת לעורר בה מידת היגיון מסוימת.
"אח שלי נמצא שם. אני יכולה לבצע עסקה עם השטן, הוא בכל מקרה יושב בגוף של מנהל מכון איידי. חברות טובות שלי הפכו להיות המכשפות של המכון שלו. הוא יעשה לי טובה." הארלי הנהנה בבירור.
"את מבינה שאת מדברת על השטן, נכון?" ג'רמי שאל. "ובכל אופן, את לא יודעת לאן עזרא הגיע. את לא יודעת אם לגן עדן, גהנום או אולי אפילו מימד אחר. אף אחד לא נהרג בידי חרב הגורל וחזר."
"הוא יהיה הראשון." הארלי תבעה והחזירה את הספר למיקומו. היא חלפה על מספר ספרים נוספים אותם הקריאה בקול שקט. "ארבעת השומרים, רוח של -, לא זה לא זה, אגדת הפרש החמישי, גם לא." היא המשיכה לחלוף עם אצבעה על הכותרות וכשהגיעה אל סיום המדף האחרון, היא נעצרה.
YOU ARE READING
הארלי
Fantasyבמשך כל חייה, הארלי רייס הקדישה כל דקה בלמידה, שינון ותרגול שימוש בקסמים שונים ומגוונים. תמיד נאמר כי תהיה מהמכשפות הגדולות שהמימדים ידעו. אך בחירה אחת מובילה אותה לשינוי חד בחייה. אחיה, עזרא, נהרג בחצי שנה האחרונה בקרב מול שד אשליות עוצמתי - וכעת...