עיניה האפורות של הארלי נפקחו לסירוגין. כפות ידיה נסגרו תחת האדמה היבשה עליה שכבה. היא הזדקפה לישיבה כשהרגישה מספיק עירנית והסתכלה אל עבר כפות ידיה. אלה היו מלאות באדמה כהה. היא בלעה את רוקה והסתכלה קדימה. היא שהתה על גבעה שהייתה דומה מאוד לגבעה בגריימור. בבית.
אבל היא לא הייתה בבית.
היא הרגישה בשד עצמותיה את הקור שעטף את המיקום אליו הגיעה. היא זיהתה את רחובות הכפר אליהם הגיעה ועיניה התכווצו במקצת כשהחלה להיזכר.
היא עברה בחזרה עם דקארד לעולם המתים.
גרונה היה יבש והיא נעמדה על רגליה. היא צריכה לשתות, חשבה לעצמה. קצב הליכתה היה איטי משזכרה והיא גררה את כפות רגליה קדימה במורד הגבעה.
אם אני בעולם המתים, חשבה מיד. "עזרא!" היא התחילה לצעוק. גרירות רגליה נהיו יציבות והליכתה נעשתה מהירה יותר.
היא הגיעה לכפר. האנשים מילאו את הרחובות ועל מבטם היה ניתן לזהות ייאוש, חרדה, פחד. רובם הסתכלו על הנערה הג'ינג'ית בחשש.
"עזרא!" צעקה שוב והסתובבה במקומה. ניסתה לאתר את פניו התמימות. את הילד שבגללו עשתה את כל מה שעשתה. שבגללו הלכה רחוק כל כך, ואפילו עד לכאן. עד לעולם המתים.
אחד התושבים התקרבו אליה. הוא היה קשיש וגפיו נעזרו במקל הליכה. "מה את עושה?" הוא אמר בקול חלש וצרוד. "את תביאי אותם לכאן."
"אותם?" הארלי שאלה את הקשיש וקימטה את מצחה. "על מה אתה מדבר?"
"את לא רוצה להביא לכאן את הכנופייה." הקשיש לחש לה בעצבנות. "המשפחה שלי כאן. תפסיקי לצעוק." ביקש והלך רחוק ממנה.
הארלי הייתה מבולבלת עוד יותר מבדרך כלל. היא אספה חמצן לריאותיה והחלה להקשיב לדברי הזקן. היא לא יודעת מה מתחבא כאן, אבל האנשים הדכאוניים שסבבו את המקום ידעו. היא התקדמה לכיוון מסעדה צדדית באחד הרחובות ונכנסה פנימה לתוכה.
האנשים במסעדה היו שונים כל אחד מהשני. היו שם גמדים, ענקים, זאבים, בני אדם, גנומים, שדים. כולם חיו בהרמוניה, בחברות. כולם קיבלו את גורלם כמתים. המסעדה ההמונית והרועשת השתתקה מיד כשהמכשפה הצעירה נכנסה פנימה.
"נוום סאנגווידם!" בעל המסעדה קרא והמסעדה חזרה לעיסוקיה. האנשים חזרו לשוחח ולאכול. בעל המסעדה היה בעל קרס עבה, הוא היה נמוך למדיי והוא צלע לכיוונה. שיערו היה מאפיר ומתולתל ועיניו אפורות גם כן.
מכשף? תהתה לעצמה במוחה.
"שלום, נוום סאנגווידם." הוא מיד אמר כשהיה קרוב אליה. זקנו נע יחד עם חיוכו והוא הושיט את כף ידו אליה. היא תכננה ללחוץ אותה, אך זיהתה כי אין לו אחת. זרועו הימנית נגדעה ממנו.
YOU ARE READING
הארלי
Fantasyבמשך כל חייה, הארלי רייס הקדישה כל דקה בלמידה, שינון ותרגול שימוש בקסמים שונים ומגוונים. תמיד נאמר כי תהיה מהמכשפות הגדולות שהמימדים ידעו. אך בחירה אחת מובילה אותה לשינוי חד בחייה. אחיה, עזרא, נהרג בחצי שנה האחרונה בקרב מול שד אשליות עוצמתי - וכעת...