פרק 27 | האחרים, פרק ארוך במיוחד

32 4 48
                                    

הארלי הייתה מבולבלת למדיי. הנערה הבלונדינית עליה סמכה הוליכה אותה בקווי הביוב של העייירה בה היו. ריח הסרחון גרם למכשפה הצעירה מעט סחרחורת והיא ניסתה להתייצב כמו שצריך. היא הסתכלה אל הנערה הבלונדינית, אסטריד גורדון, שהלכה על המעקה למי הביוב העומדים.

בידיים פרושות בכדי שלמור על שיווי משקלה, אסטריד הסתכלה לרגע אל הארלי. "את בסדר?" שאלה אותה.

הארלי הייתה מוטרדת מהעובדה שבטחה בה. היא לא ידעה מי הייתה, ולכן האמון שנתנה בה הרגיש לה מהר מדיי. אבל מילותיה גרמו לה להבין שהיא תהיה הדרך היחידה שלה להתקדם בעולם המתים.

היא רוצה להוציא אותה מכאן. להחזיר אותה בחזרה למימד האנושי. הביתה.

"כ-כן."

"רציתי להגיד שאת מתנהגת כאילו ראית רוח רפאים." אסטריד מלמלה. "אבל בתכלס, כן. ראית."

הארלי צחקה בזיוף. "זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי." השיבה. "כמה זמן את -" היא קטעה את עצמה אחרי שהבינה שהסתבכה בשאלתה.

"מתה?" אסטריד הייתה ישירה מאוד.

הארלי הנהנה.

אסטריד הסתכלה אל פרק כף ידה כאילו ענדה שעון דמיוני והגיבה. "מבחינתי, עברו שבועיים."

"שבועיים?" הארלי קימטה את מצחה.

"את תביני יותר כשנגיע אליהם."

"מי זה הם?" הארלי נעצרה. "למה אני סומכת עלייך לפני שאת מספקת לי תשובות?" היא שאלה בכעס עצמי.

אסטריד הרימה את כתפיה וקיפצה חזרה לאדמה היציבה. "הגעת לכאן בטעות. יחד עם ראש הכנופיה." היא הציבה מולה עובדה והתקדמה אליה בביטחון עצמי קבוע. "הגעת הנה לבר והתיישבת בו כאילו את לא מודעת לכך שאת הכרטיס יציאה שלהם החוצה. של כולם."

הארלי השתתקה פעם שנייה.

פניה של אסטריד התרככו לרגע. "את - את לא ידעת."

"לא." בעלת הקסם השיבה.

אסטריד החלה להתקדם ואחרי כמה שניות, הארלי אחריה. הנערה הבלונדינית הרימה צינור מתכת חלוד ודק אותו הניחה מעל מוטת כתפיה. היא אחזה בשתי צדיו עם כפות ידיה והחליטה להסביר להארלי מעט על המקום שאליו הגיעה.

"את נמצאת בעולם המתים." התחילה.

הארלי הנהנה. "אני יודעת."

"הזמן כאן עובד אחרת." הנערה נעצרה והחליטה לצייר עם הצינור על האדמה הלחה. "במעט מאוד מימדים יש תחנת מוות." פתחה את דבריה במושג שבלבל את הארלי. מושג אותו מיהרה להסביר. "למשל, במימד הנורדי תחנת המוות היא הלהיים. ממלכת המתים. כל מי שייהרג ממפלצת נורדית או בכללי, מקסם נורדי כלשהו, יעבור לשם. דוגמא נוספת, למשל, היא השאול במימד היווני." הוסיפה.

הארליWhere stories live. Discover now