פרק 5 | תיאוריות המימדים

26 4 40
                                    

"אין כלום בספר הזה." הארלי מלמלה בזמן שריחפה מעל להרפיז' הסהר, בת הזוג של איש החול. השעה הייתה מאוחרת, השמיים נצבעו בשחור וכוכבים נוצצים היו מפוזרים באקראיות על גבי משטח השמיים הכהה. 

לין שכבה על בטנה כשידיה פרושות לצדדים, ריר זלג מפיה והיא ישנה עמוק. עמוק מספיק בכדי שתנחר במקצת.

הארלי ידעה שהיא מציבה את עצמה בסכנה כשהיא מרחפת מעל לגופה של מכשפת ארגמן חזקה כמוה, אך ידעה גם כי היא לא תחשף.

לפני שיצאה לבית היתומים שבו לין וקייל מתגוררים, הארלי ניתקה את הגוף הפיזי שלה עם השמיימי. גם אם לין תתעורר מכל רעש שתעשה, היא לא תבחין בהארלי כלל. רק בספר אותו אחזה.

היא קראה בזריזות כל עמוד וניסתה להגיע לתשובה מהר יותר, אך בכל פיסת מידע שנגלתה מולה - היא לא הגיעה לפתרון.

למזלה, יש לה עוד שני ספרים מלאים לקרוא במכון איידי, ולכן הניחה בזהירות את הספר ושילבה את רגליה בישיבה מזרחית. הארלי עצמה את עיניה ותכננה לשגר את עצמה בחזרה לגוף הפיזי שלה. אך משהו לכד את מבטה עוד לפני שסגרה את עיניה.

אבן אודם אדומה, בולטת, בעלת חריצים וחלקה. אבן שניצבה בשידה, קרוב לכף ידה של הרפיז' הסהר.

"גביש הארג'י?" שאלה את עצמה והתקרבה לבדוק. כשזיהתה שאכן מדובר בגביש בו השתמשה, היא בחרה לנסות ולבחון אותה מקרוב. היא הרימה את הגביש בכף ידה והתמקדה בו.

עיניה נפערו לרווחה בשנייה ותמונה יציבה זינקה למבטה. היא צפתה בזיכרון שלא הכירה, ראתה אירוע שעוד לא חוותה. אך היא הייתה שם. הארלי צעדה יחד עם נערה בלונדינית ברחובות. חושך. לילה. הן הלכו זה לצד זה. היא זיהתה כי נפצעה, אך באותו הרגע, כשהתהלכה עם הנערה הבלונדינית, היא חייכה.

"איפה אני?" היא לחשה.

התמונה נטשה אותה בזריזות, יחד עם הגביש שצנח מכף ידה ישירות על השידה בחזרה. לין פקחה את עיניה בעת ובעונה אחת וקיפצה בבהלה.

מבטה ננעל מיד על הארלי שריחפה לצידה.

"מי את?" היא הושיטה את כף ידה לגביש. אנרגיית הקסם האדומה נשאבה ישירות לכפות ידיה מבלי שאפילו תיגע בגביש. האנרגייה התגבשה כלהבות מעל לאצבעותיה.

"את לא אמורה לראות אותי." הארלי קימטה את מצחה אך בדיוק כשסיימה לדבר, הרגישה את עצמה נמשכת בעוצמה בחזרה לגוף שלה. היא התגלגלה על הרצפה בדירתה השכורה והשתעלה קלות.

היא הזדקפה לישיבה על הברכיים ונאנחה בכבדות.

יום למחרת, כשהבוקר נמתח על שמיי גאווין פולס, הארלי לא איחרה לצאת אל מכון איידי. המטרה הייתה ברורה, להגיע אל שני הספרים שמנהל המכון מחזיק אצלו. כשניצבה מבעד לכיפת הקסם בכניסה למכון, היא תהתה לעצמה כיצד לגשת למטרה.

הארליWhere stories live. Discover now