אם מישהו בכלל קורא את זה, אז משהו קטן (הוספתי את זה אחרי שנים)
הפרקים הראשונים גרועים במקצת, קיטשיים מדי, מוזרים, בקיצור... אני🪄 והם קצרים.
אבל הפרקים הבאים הרבה יותר מוצאים חן בעיניי, את הפרקים הראשונים אני אשכתב כשיהיה לי זמן, כוח, יכולת וזיכרון מספיק טוב כדי לזכור לשכתב🥴🤍 לאב יו, גאייז!🥑***
*אזהרת ספוילר!! מי שלא גמר.ה את פרסי ג'קסון\גיבורי האולימפוס מינימום, אנא בצע.י אחורה-פנה ופרסה לפאנפיקים-חסרי-ספוילרים! אלא-אם-כן לא אכפת לכם :)*
אזהרות נוספות: אין. רק אל תמותו מרוב שזה דביק. זהו בערך. עכשיו בואו נפנה מקום להקדמה שהכנתי מראש ובואו נדביק אותה איפשהו למטה::::***
ועכשיו בואו נקבל יפה את פניכם. כמה שאפשר.
היי! זאת שוב אני, T, כפי ששמתם לב...
ברוכים הבאים לפאנפיק פרסבת' בפרט, ובאופן כללי גם מחנה החצוים-מחנה יופיטר-האולימפוס!!
אז חוץ מזה שאני חולת-קיפוסטר אני גם שרופה ברמות קשות על פרסבת'!!
הופתעתם? {מקווה שאתם זוכרים שאני פשוט שרופת רומנטיקה. בקטנה. טוב. אמממ. מאוד. תתכוננו לנשיקותתת. אז אם זה נהיה לכם דביק מדי בהמשך, תסתמו ;) לטובתכם האישית. חולה עליכם!}טוב אז כמה דברים חשובים לפני שתקראו את הפאנפיק שלי... :)
1. הסדר הכרונולוגי של הפאנפיק הזה הוא אחרי פרסי ג'קסון-גיבורי האולימפוס-מגנס צ'ייס-גורלו של אפולו {קראתי את הכל, רק גורלו של אפולו עד2 אבל אני מעודכנת בהתפתחויות *-*}, אז רוב הבלאגן כבר מאחורינו :)
(הפאנפיק קורה בהנחה ש: פרסי ואנבת' עדיין גרים במחנה החצויים. כולם בני 17 בערך. קליפסו וליאו גרים במחנה. המחנה הרומי והיווני בידידות ומטיילים בין לבין. דיונסוס חזר לאולימפוס. ועוד כמה דברים שאם שכחתי אני אוסיף בתחילת כל פרק)2. אני לא הורגת את ג'ייסון!
חברים יקרים, אצלי בפאנפיק ג'ייסון חי וקיים והוא יישאר ככה, אני מצטערת, אבל ריק {!} היית נורא אכזרי שהרגתי לי את ג'ייסון, ונתת לפייפר חברה {למה?! מה היה רע בשיפ הזה?!} בקיצור, אני שרופה על ג'ייפר, תזרמו, ותודו לי אח"כ.3. ודבר אחרון שדי חשוב לי:
מי אתם, אנשים מוזרים, שמשפפים לי זוגות הזוים רצח?
כמו רייניקו {זה פשוט לא יקרה, סורי} פייבת' {איכככ לא} ג'רסי {מה?! איך?!} וכו'. סורי אם ניפצתי אשליות, אבל הם פשוט לא מתאימים (/ זה פשוט לא אפשרי, עם כל הצער שבדבר🥺).
וזהו בערך נראלי,אז קבלו תקציר {לא קצר בעליל} לפאנפיק כדי שתצאו מהתיאור הזה עם מידע מועיל...
הכריכה האחורית של הפאנפיק ;)
פרסי חשב שאחרי המלחמה בגאיה, בקרונוס ובשאר האויבים הקטנים וחסרי המשמעות, החיים יהיו הרבה יותר קלים.
אז הוא טעה, כי עכשיו הוא מנסה -בעזרתם של ליאו, קליפסו ורייצ'ל- להציע לאנבת' נישואים.
וזה קשה יותר מכפי שהוא דמיין.
אנבת' מצידה היא בלחי"ת רצינית {בחורה-לחוצת-חתונה} והיא מחכה כבר שפרסי יציע לה.
הבעיה היחידה היא שפרסי נכשל פעם-אחר-פעם.
מסקנה: אנבת' בטוחה שפרסי מנסה להיפרד ממנה, ובעזרת ג'ייסון ופייפר היא נוקטת בצעדים נואשים. או איומים. תלוי במצב הרוח שלה. הישמרו!!
הייזל ופרנק נפרדו {מצטערת!!}, ניקו מנסה לעזור להייזל לחבר את השברים של ליבה הכואב {גאד, זה נשמע קיטשי רצחחח} ולחזור לפרנק, אבל היא עדיין פגועה מכדי שתוכל לדבר איתו בצורה נורמלית.
פרנק כעס, אבל עכשיו הוא בעיקר שבור. הוא רוצה לחזור להייזל ולמרות שהוא הבהיר את זה, הוא לא מצליח לפייס אותה. הוא נעזר באלה ההרפיה ובטייסון {בחירה לא חכמה במיוחד} כדי להמציא רעיונות יצירתיים.
ליאו וקליפסו בונים את אהבתם {שיפ ככ חמודדד} ומשתדלים לפתור את כל הבעיות שיש לפרסי.
מועד לכישלון, אזהרה מראש.
פייפר שוקעת יותר מדי בעבר וב'מה היה קורה אילו...', מה שמשפיע עליה גם בצורה נפשית וגם בריאותית וג'ייסון מנסה להחזיר אותה למציאות.
במקביל הם מנסים לפתור את סיבוכי האהבה של אנבת', והורסים -בלי לדעת- את התוכניות המוקפדות של רייצ'ל {סורי, רייצ'ל *-*}.ובמקביל לכל הסיפורים הקיטשיים בטירוף (מוחי הדביק--)...... יצורים מהשאול עולים וחודרים למחנה.
אף אחד לא יודע איך, אף אחד מהאלים לא שמע מהאדס, ולאף אחד מהגיבורים אין מספיק אומץ לרדת ולבדוק מה קורה בשאול.
המצב מתוח במחנה החצוים-מחנה יופיטר והאולימפוס לא מצליח לפתור את בעיותיו (כרגיל) ויש ניחוח של בגידה... האם אחד מחבריהם עבר צד?
האם השבעה יצטרכו להתאחד מחדש כדי לפתור שוב את הבעיות של שני המחנות?קריאה מהנה! אני מקווה....
~T~
נ.ב : לכל פרק אני אוסיף תמונה מתאימה של פרסבת'/ג'ספר/קליאו ועוד מהזוגות המתוקים שכולנו אוהבים (לפחות אני, סתמו)🧘🏼♀️♥️
Love you, guys ✨
YOU ARE READING
חיים או מוות-פאנפיק פרסבת'
Fanfiction**** "פרסי?". "אני.. את... את רוצה לטייל איתי רגע?" הוא מלמל לבסוף, סמוק כולו. היא הביטה בו, המומה לרגע ואז הנהנה. היא נכנסה לביתן שלה לרגעים ספורים שנדמו כנצח. היא חזרה והוא שילב יד בידה. הוא השתדל שלא לבהות בה, אבל בחושך של המחנה, שרק נצנוצי הכוכב...