ג'ייסון הביט בפרנק -שהיה עכשיו דרקון אפור- שנחת במדשאה לצד הביתן המרכזי.
הוא הניח שהוא צריך ללכת לקבל את פניהם של חבריו.
הוא נאנח והתתקדם לעברם.
"היי, הייזל, ריינה, ניקו, וויל, פרנק," הוא החליף כיף עם ניקו וגיחך לעבר פרנק, "הצורה הזאת מחמיאה לך".
פרנק השתנה בחזרה לבן-אדם, "היי, אחי," הוא טפח על כתפו של ג'ייסון מעט חזק מדי וחייך אליו חיוך רחב מדי.
פרנק כרך את ידו סביב מותנה של הייזל, שמתחה את לחייה- אה, היא בעצם... חייכה. זה לפחות נראה ככה.
ג'ייסון תהה אם קרה לה משהו.
וויל וניקו הנידו בראשם לעבר ג'ייסון והלכו ישירות ליער, להילחם באיזו מפלצת, לא מחליפים מילה עם ג'ייסון או עם האחרים. האדישות הרגילה.
ג'ייסון התגעגע אליה.
"איפה פייפר?" שאלה הייזל ישירות,
וריינה הביטה בג'ייסון בחיבה.
לא באהבה כמו פעם. היא התגברה עליו, הוא הניח, והוא העדיף שזה יישאר ככה.
"בביתן אפרודיטה, מנסה לעזור לפרסי," ג'ייסון אמר והרים גבה ברמז.
"אנבת'?" שאלה ריינה וג'ייסון הנהן בחיוך.
"אין מצב שזה יצליח," נאנק ליאו שהופיע פתאום, מחזיק ידיים עם קליפסו.
"תאמין בו קצת," הייזל דחפה אותו בכתפו.
"איך היה ברומא? נהניתם?" שאל ג'ייסון.
"וויל וניקו הצטרפו לחברי הקוהורטה החמישית בזמן המשחקים," אמר פרנק בגיחוך קל, "תנחש איזה קוהורטה ניצחה".
ג'ייסון אפילו לא היה צריך לנחש, "מסכנים הקוהורטה הראשונה, ניקו בטח כתש אותם".
"בסך הכל היה ביקור נחמד," אמר הייזל ומשכה בכתפיה.
אבל עיניה התרוצצו, היא לא הביטה לגמרי בג'ייסון, היא התחמקה ממבטם של כולם.
"דקוטה מוסר ד"ש," גיחכה ריינה.
"אני אוהב את הבחור הזה," אמר ליאו, "הוא הביא לי מלאי של הנוזל הוורוד הממכר!".
"פטל," הפטירה קליפסו, "וזה לא כזה טעים".
ליאו נעץ בה מבט והיא נכנעה, "אוקיי, אוקיי, זה ממש טעים".
"זאת הבחורה שלי," ליאו חייך ונישק אותה על הלחי.
היא גלגלה את עיניה אבל חייכה.
הם הלכו משם ונופפו לשלום לכל השאר.
"זאת הייתה טיסה ארוכה," מלמלה הייזל, "אני אלך לנוח קצת בביתן האדס".
פרנק ליווה אותה, ממלמל משהו על דרקון אפור.
ג'ייסון היה נבוך להיות עם ריינה לבד, "בואי, אני אראה לך איפה את ישנה".
"זה בסדר," היא צחקה, "אני יודעת להתנייד במחנה, זה ממש לא הביקור הראשון שלי," היא קרצה אליו.
הרומאים והיוונים התחלפו במחנות וביקרו אחד אצל השני באופן די קבוע, אבל בכל זאת ג'ייסון הרגיש צורך להדריך אותם בכל מקום. כל פעם.
הוא משך בכתפיו והלך לביתן אפרודיטה, הוא רוצה -לא, הוא צריך- את פייפר שלו.
****
חלק ראשון בפרק 2✨
מחכה לתגובותתתת♥️
YOU ARE READING
חיים או מוות-פאנפיק פרסבת'
Fanfiction**** "פרסי?". "אני.. את... את רוצה לטייל איתי רגע?" הוא מלמל לבסוף, סמוק כולו. היא הביטה בו, המומה לרגע ואז הנהנה. היא נכנסה לביתן שלה לרגעים ספורים שנדמו כנצח. היא חזרה והוא שילב יד בידה. הוא השתדל שלא לבהות בה, אבל בחושך של המחנה, שרק נצנוצי הכוכב...