10 fejezet

621 59 10
                                    


Sziasztok!

Mivel holnap egész nap sulizok, így ma hoztam el nektek a második évad első fejezetét. Fogadjátok szeretettel :)

***



4 évvel később...

Wang Yibo, Chongqing 1-es számú Orvostudományi Kórházába tartott. A hatalmas, húszemeletes csupa üveg belvárosi épületegyüttes több háztömböt is felölelt, a sokféle acél-üveg épületet a környék utcái és sikátorai feletti gyalogjárók kötötték össze.

Leparkolta az ébenfekete Porsche 911-est a látogatók részére fenntartott parkolóban. Kiszállt, majd kezét zsebre dugva az automata bejárati ajtóhoz sétált. Amikor belépett a váróba, az emberek azonnal bámulni kezdték és összesúgtak a háza mögött, miután felismerték.

Ez az elmúlt három évben elég gyakran megtörtént.

A tekintélyes múlttal rendelkező YMC támogatásával és felfelé ívelő motorversenyzői karrierjének köszönhetően, nem csak egész Kína, hanem a világ is megismerte az arcát és a nevét. Három évvel ezelőtt az egyik legkeresettebb és legbefolyásosabb márkanagykövet lett. Több mint 30 márkával együtt működve folyamatosan támogatta a hazai és nemzetközi márkákat. Nonprofit szervezetét megalapítva pedig elsősorban az egészségügyi központok és kórházak hatékonyabb működését szponzorálta.

- Segíthetek? – kérdezte a recepciós pult mögött ülő béta nő megfontoltan, miközben sötét szemével alaposan végigmérte, tetőtől talpig.

Aztán elpirult.

Yibo tekintete az őszülő nőre siklott, fehér egyenruháján fekete hímzéssel az állt, Jia Gui Ying.

- Dr. Xiao Zhant keresem. – mondta egy halvány mosoly kíséretében.

Miss Jia bólintott, majd a számítógép fölé hajolva gépelni kezdett. Arcán zavartság tükröződött, míg szemöldökét összehúzta a szeme felett.

- Sajnálom – búgta a nő, miközben felemelte rá sötét pillantását. –, a kórházunkban nem dolgozik ilyen nevű orvos.

Yibo döbbenten nézett a nőre.

Sötét szemöldöke mélyen lesüllyedt fehér a szeme felé.

- Hogyan?

A nővér pislogott.

- Nincs ilyen nevű orvos a kórházban. – ismételte meg lágy hangon.

Egy baljós, sötét árnyék behatolt a tudatába, megpendítette lelkének húrjait, pánikot ébresztve benne. A pánik, ami úrrá lett rajta, egy jó adag dühvel keveredett, de az érzés nem maradt tartós, lassan szertefoszlott, helyét pedig a félelem vette át.

A homlokát ráncolva közelebb hajolt a pulthoz.

- Dr. Sun Xin Yue?

Miss Jia pár pillanatig alaposan vizsgálgatta, majd lenyomott pár billentyűt a számítógép billentyűzetén.

- Tizenkettedik emelet. 1253-as iroda.

- Köszönöm.

Amikor odaért a lifthez, megnyomta a hívógombot. Az ajtó becsukódik mögötte, majd a tizenkettedik emeleten egy csilingeléssel megállt. Kinyílt az ajtó, Yibo kilépett és könnyed lépésekkel elindult a folyosó vége felé.

Betrayed [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now