28 fejezet

438 49 10
                                    


Sziasztok!

Elhoztam nektek a következő fejezetet. Egyelőre heti egy alkalommal tudok feltölteni :) Ha nem jön közbe semmi, akkor következő hétvégén fogom hozni a következőt :3

Addig pedig fogadjátok szeretettel.

***


Xiao Zhan néma csöndben figyelte Cheng Sut, miközben a fodrász megmosta, bebalzsamozta, hidratálta, beszárította majd végül elkezdte kézzel átfésülni, felcsatolni és bonyolult fonatba rendezni a vastag, ébenfekete fürtöket.

Kora reggel érkezett a Sheraton Hotel konferenciatermében, hogy felügyelje az előkészületeket. Ahogy besétált a terembe, orrát megcsapta a milliónyi virág tömkelege, amik girlandokban függtek mindenhonnan. A különböző virágok – liliom, orchidea és lótusz – illata finom és hibátlan egyensúlyban álltak egymással. A plafonról lelógó vörös virággirlandok között erőteljes arany színben, a kettős boldogság – xi – írásjegye függött. A felállított asztalok köré arany és vörös anyaggal kárpitozott székek kerültek. Az asztalok közepére került tavaszi virágcsokrok és lampionok azt a hatást keltették, mintha egy igazi extravagáns helyen lennének.

- Mi a helyzet a teremben? – törte meg a csendet Cheng Su ideges hangja. – Ah... nem tudom... lehet, hogy mégis jobb lett volna a Hilton... vagy más virágokat kellett volna rendelnünk... vagy nem tudom.

Xiao Zhan megfogta a nő kezét és biztatóan megszorította.

- Minden tökéletes és gyönyörű. Ne aggódj semmi miatt.

Egy erőteljes, határozott kopogás hangzott fel az ajtón.

Su Ning – Cheng Su egy volt középiskolai barátnője, aki egyben profi sminkes is volt – lépett be a szobába. Amikor a fiatal lány alaposan szemügyre vette a menyasszonyt, rosszalló kifejezés szaladt végig az arcán.

- A fenébe, hogy néz ki a szemed? – kérdezte, miközben letette a sminkes táskáját a pultra, amin már egy szépségszalonnyi kellék sorakozott. – Mi a túrót műveltél? Egész éjjel fenn voltál?

- Majdnem. – sóhajtotta Cheng Su.

Su Ning szeme szikrázott dühében.

- Véges az időm, ami alatt káprázatossá kell, hogy tegyelek, Cheng Su. – méltatlankodott. – Vigyázhattál volna jobban a nyersanyagomra.

- Én kérek elnézést – forgatta a szemét Cheng Su, ahogy reszkető kezét a hasához szorította. –, de alig két óra múlva lesz az esküvőm. Kicsit ideges vagyok miatta. – motyogta. – Különben is, nem a szemem a legnagyobb probléma. Nagyobb baj, hogy esetleg elalszom a ceremónia alatt, és nem mondom ki időben az igent, és Yin Zheng meg elhúzza a csíkot.

Xiao Zhan az ajkába harapott, hogy elfojtsa a mosolyát.

- Ha látom, hogy lecsukódik a szemed, majd megdoblak egy csokorral. – nevetett Su Ning.

- Köszi.

Su Ning megtisztította az asztalt a fölösleges cuccoktól – amik csak foglalták a helyet – majd kinyitotta egyszerű fekete táskáját, ami szinte magában foglalt egy komplett sminkasztalt: ecsetek, sminkszivacsok, sminkpaletták, rúzs és szájfény igen széles választéka sorakozott szép rendezetten. Cheng Su szótlanul tűrte, ahogy Su Ning arca minden centijére pakolást kent, bársonyossá tette és kifényesítette a bőrét.

Betrayed [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now