Yeni Çocuk~

3K 186 96
                                    

17 Ağustos 2004

Yaz mevsiminin güzel günlerinden biriydi.Küçük Chris yatağına oturmuş defterini karalıyordu.En sevdiği şey defterini karalamaktı.Defterini karalarken rahatlıyordu küçük Chris.Ailesi onu 6 yıl önce bırakmıştı.Daha 3 aylıktı küçük çocuk.Acımasızca terk edilmişti yavrucak.

Chris'in olduğu odaya bakıcıları geldi.Yanında ise Jisung ile 4-5 yaşlarındaki küçük bir çocuk vardı.Jisung Chris'in yanına koşarak;

"CHRİS BAK! KÜÇÜK BİR KARDEŞ GELDİ YANIMIZA!"

Chris güzel gülümsemesiyle onların yanına ilerlerken bakıcı abla;

"O senden büyük Jisung."

Diyip güldü.Jisung ise kollarını birbirine bağlayıp dudaklarını büzdü.Jisung 2 yıl önce gelmişti yetimhaneye.Babası terk etmişti Jisung'u.Annesi ölür ölmez bırakmıştı,babası neşeli çocuğu.Jisung buna rağmen neşeli olabilen mükemmel bir çocuktu.Chris hemen atladı;

"Adı ne onun Soo abla?"

"Hyunjin ismi."

"İsmi de çok güzelmiş! Çok eğleneceğiz!"

Jisung üzgün gözüken Hyunjin'i peşinden sürükledi.Soo Çocukları çok severdi.Tüm çocuklar ona Soo abla derdi.Chris diğer çocuklara göre daha olgundu.Büyümüşte küçülmüş gibi.Her yeni çocuk geldiğinde hayat hikayelerini Soo abla ile konuşurlardı.Soo,Chris'e bunları rahatça anlatırdı.Chris'te bunlar travma yaratmazdı.Aksine o çocuklara daha çok özen gösterirdi.Chris tıpkı bir abi gibiydi.Büyümüş ve küçülmüş bir abi gibi.

Soo ile Chris,Chris'in yatağına oturdular.Ve Soo,Chris sormadan anlatmaya başladı;

"Sen sormadan anlatayım küçük abi.Hyunjin'in annesi ve babası kazada hayatlarını kaybetmişler.O yüzden Hyunjin buraya gelmiş.Normalde bu kadar suskun değilmiş.Ama annesi ve babasının ölümünü kaldıramıyormuş.Daha öldüklerini büyük ihtimal tam olarak kavrayamamıştır.Ama yine de büyük bir çöküşte bu küçük oğlan.Onunla iyi ilgilen Chan!"

Soo,Chris'in saçlarını karıştırıp odadan çıktı.

Soo,Chris'e her zaman Chan derdi.Chris bundan rahatsız olmazdı.Aksine hoşuna giderdi.Oraya geldiği ilk andan beri vardı Soo.Chris'ide çok severdi.Chris'de onu çok severdi.

Chris Hyunjin ile Jisung'un yanına gitti.Jisung yine ortalığa neşe saçıyordu.Chris atıldı;

"Selam! Nasılsın Hyunjin?"

"Şey,iyiyim."

"Sonunda konuştu! Konuştuğuna göre artık arkadaşız Jin!"

Jisung neşeyle konuşurken Hyunjin kıkırdadı.Bu çocuğun kesinlikle çok eğlenceli olduğunu düşünüyordu.Hayat hikayesini de çok merak ediyordu.Hyunjin başından merak ettiği soruyu sordu;

"Şey,isminiz neydi?"

"Ben Jisung! Han Jisung!"

"Bende Chris. Bang Christopher."

"Bende Hyunjin. Hwang Hyunjin. Şey Chris sen buralı mısın?"

"Hayır,ben Avustralyalıyım."

Dedi Chris gülümseyerek.Jisung sanki çok önemli bir bilgiymiş gibi atıldı hemen;

"Kore adı ise Chan! Soo abla ona hep böyle seslenir!"

"Soo abla da kim?"

"Seni az önce buraya getiren nazik kadın! O bizi çok sever!"

"Şey birşey daha sorabilir miyim?"

"Tabii ki."

"Siz buraya nasıl geldiniz?"

"Ben 6 yıl önce 3 aylık iken geldim buraya. Ailem terk etti beni.Yaşıyorlar ama yanımda değiller."

"Bende 5 yıl önce geldim buraya. 2000 16 Eylül'de. 2 günlüktüm..Annem beni doğururken melek olmuş babamda beni buraya getirmiş.."

Jisung'un neşeli olmadığı bir andı bu.Hyunjin suçlu hissetti.

"Özür dilerim,sizi üzmek istemezdim."

"5 yıl geçmiş üstünden! Üzülmüyoruz tabii ki!"

Yalan söylemişti Jisung.Çok üzülüyordu yavrucak.Aynı zaman da annesini görmeyi çok istiyordu.Annesini görmek için herşeyini verebilirdi küçük çocuk.Babasını ise annesinin aksine görmek istemiyordu.Buraya babası Jisung'u annesinin ölümünden Jisung'u suçladığı için vermişti.Jisung ise bunu müdire konuştuğunda öğrenmişti.

"Bu arada senden büyüğüm Jis! Bana küçük çocuk diyemezsin çünkü asıl küçük çocuk olan sensin!"

"Görceksiniz! Bir gün buraya benden küçük kişilerde gelecek!"

"Kişiler mi? Kaç kişi gelecekmiş?" Dedi Chris.

"3 kişi olsa yeter!"dedi Jisung.

Sanki geleceği görüyormuş gibi..

Başıboş Çocuklar-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin