Felix ve Jeongin ardından hemen yurda gittiler. O kadar hızla ilerliyorlardı ki, yarım saatlik yolu 15 dakika da bitirmişlerdi. Yurt odasına gidip herkesi topladılar.
"Bazı haberlerimiz var! Felix sen anlat çok yoruldum.." dedi soluk soluğa Jeongin.
"Pekala. Beni iyi dinleyin. Biz Jeongin ile yürüyüşe çıktık ve garip şeyler oldu. Bazı ayak sesleri duyduk ve farklı yönlerde aradık. Jeongin'e baktım ne yapıyor diye. Bir adam gördüm yakınında. Jeongin'e hiç bir zarar vermedi. Onu es geçti. Jeongin'e hiç bir şey yapmadı. Ondan bir kaç dakika sonra aynı adamı arkam da hissettim. Ve belimde bir bıçak da hissetmiştim. Ama çığlık attım ve Jeongin gelince kaçtı. Mantıksız geldi çünkü hepimizin peşindeyse ikimizi aynı anda öldürmek onun için daha kolay olurdu. Ama Jeongin'e bir zarar vermedi." Dedi Felix.
Herkes düşünür ifadelerle onlara bakarken Jeongin aklına gelen şey ile hemen konuşmaya başladı.
"Orada minik bir ev vardı. Kapısı kilitliydi, bizde camlardan bir gariplik olup olmadığına bakmaya karar verdik. Kapının tam karşısında ki camdan kapının üstünde bir anahtar olduğunu gördük. Evde biri vardı sanırım." Dedi Jeongin.
"Evet Seungmin, yorumlama sıran." Dedi Chan.
"Düşüncelerime göre Jeongin farklı. Bunları yapan her kimse Jeongin'i sürekli es geçiyor. İlk başta Jeongin'e çarpma olayın da olabileceğini sanmıyorum. O olay bambaşkaydı. Ama Changbin ile Jeongin aynı yönlerdeydi. O odaya Jeongin de girmişti. Ama Jeongin'i orda da es geçti. Bu mantıksız geliyor. Eğer o her kimse, Jeongin ile farklı bir bağı olmalı. Ayrıca kapı da asılı olan anahtar.. size bir şey hatırlattı mı? Changbin'in olduğu odanın kapısında da bir anahtar vardı. Bir bağları olabilir mi?" Dedi Seungmin.
İçinden daha farklı teorileri vardı tabii. Ama arkadaşları üzerine olduğu için bunları üstü kapalı anlatıyordu.
Seungmin hemen etrafındakiler de göz gezdirdi. Ve.. Minho endişeliydi? Gözlerini kaçırıyordu. Şüphesini üst seviyeye taşıyordu. Diğer şüphelendiğine baktığın da.. Hyunjin çok rahattı? Diğerleri bu kadar düşünceliyken o neden hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu. Bu Minho'dan daha şüpheliydi.
Bir kaç saat sonra..
Yatma vakitleri gelmişti. Herkes yattığın da Seungmin masasının başına geçip teorilerini yazmaya başladı..
"Hyunjin kesinlikle birinci şüpheli. Bu kadar rahat davranması çok rahatsız edici. Minho'nun yaptığı bir şeyler kesinlikle var bence. Çok endişeli duruyor, belki de bir şey biliyordur. Ya da katil kendisidir.. Jeongin kapının üzerinde bırakılan anahtardan bahsetti.. Changbin..? Hala yaşıyor mu acaba.. Buna inanmak istiyorum. Hala yaşadığına. Bana haber göndermeye çalışıyor olabilir mi ki? Belki de çok paranoyak davranıyorum. Hyunjin Changbin'e neden zarar versin ki? Çok yakınlardı. Ayrıca öldüğünü duyunca çok ağladı. Jeongin kaza geçirince resmen cinnet geçirdi. Sürekli bir şeyler çizdi. Bir dakika.. Jeongin'in kazası ve Hyunjin'in çok sinirlenmesi? Ardından bu olayların başlaması? Paranoyaklaşıyorum sanırım. Ama ya bir bağlantısı varsa? Ama neden Hyunjin Jeongin için bunu yapsın ki? Ayrıca neden bize zarar vermek istesin bunun yüzünden? Eğer Hyunjin katil ise Changbin'i öldürmesi için mantıklı bir sebebi olması gerekiyor. Hyunjin çok zeki bir çocuk, durup dururken bunları yapmaz. Ya amacı sadece bir kişiyse? Peki ya katil Minho ise? Minho Changbin'den pek haz etmiyordu. Ama bunu neden yapsın ki? Ayrıca diğerleri neden gözüme hiç şüpheli gelmiyor. Onları da araştırmam gerek, ne olur ne olmaz. Ama anahtar olayını kesinlikle çözmem lazım. Yarın ilk iş o eve gideceğim. Umarım bir şey bulurum. Bugünlük bu kadar teori yeterli sanırım."
Seungmin son cümlelerini de yazarak defterinin kapağını kapattı. Ardından yatağına geçti. Olayı hala tam olarak kavrayamamıştı. Sürekli beynin de bu dönüyordu, artık kafası almıyordu. Doğru düzgün uyuyamıyordu. Ama çözmek zorunda hissediyordu. Çözmeliydi, yapmalıydı. Tam uykuya dalacakken Hyunjin'in yatağının altında ki yabancı bir kutuyu fark etti. Sessizce Hyunjin'in yatağına ilerleyerek kutuyu alarak kendi yatağına geçti. İçini açtığı anda şokla resimlere baktı..
Bazı resimler çiziliydi, buraya kadar her şey normaldi. Ama bu resimlerin yarısı caniceydi, ölümler çizilmişti. Ölü insanlar vardı. Ve birin de.. Camdan düşen bir adam vardı..
Ve resimlerin diğer yarısı Jeongin'in resimleriydi...
AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞ SIZCE NE OLUCAAKKK
Teorilerinizi alıyım şuraya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başıboş Çocuklar-Stray Kids
Fiksi Penggemar8 çocuk, yetimhane de beraber büyürler ve çok yakın arkadaşlar olurlar. Fakat büyüdüklerin de başlarına gelen olaylar, onların arkadaşlık bağını ortaya çıkarmaya yetecektir. -Angst-