Felix

793 80 65
                                    

Jeongin hemen Seungmin'i aradı. "Alo? Seungmin?" Seungmin endişeli küçüğe hemen cevap verdi,"Alo Jeongin? İyi misin bir şey mi oldu?"

Jeongin yurda doğru giderken hemen konuştu, "Felix yurtta mı? Uzatmadan söyle çabuk."

Seungmin onun bu hallerine anlam veremeyerek konuştu, "Hayır, acele ile çıktı. Önmeli bir işi olduğunu söyledi. Jeongin bir sorun mu var? Ne oldu??"

Jeongin hemen yanıtladı, "Sırada ki Felix olabilir Seungmin. Ben terk edilmiş eve geri dönüyorum. Sen Hyunjin'e göz kulak ol." dedikten sonra telefonu hemen kapatarak terk edilmiş eve doğru koştu.

Seungmin'den önce Felix'i aradı ama ulaşamayacağını biliyordu. Felix zaten genelde telefonunu sessizde kullanıyordu. Bu yüzden bir işi olduğun da ona ulaşmaya çalışmak cehennem gibiydi. Jeongin olabildiğince hızlı ve dikkatli koşuyordu. Felix'in yan profilini iyi tanırdı, o kesinlikle Felix'ti. Hyunjin'in bilerek acele yaptığını da tahmin ediyordu. Büyük ihtimal Hyunjin, Jeongin'in Felix'i oraya girerken görmesini istiyordu. Anlamadığı şey Hyunjin bunları neden yapıyordu? Polise falan şikayet edemiyorlardı, ellerinde bir kanıt yoktu. Bu yüzden bir kanıt arıyorlardı. Kanıtlar nedense.. Minho üzerine çıkıyordu. Bu konu da Jeongin'in aklını karıştırıyordu. Hyunjin sadece bir oyun oynuyor olabilir miydi? Bunların sebebi Minho olabilir miydi?

Terk edilmiş eve ulaştığında düşüncelerini yarım bırakarak eve girdi. Felix'i arıyordu, Felix'in ismi ile adeta çığlık atıyordu. Ama onu bulamıyordu. Burada olması gerekirdi, neredeydi onu da bilmiyordu. Tek bakmadığı yer olarak bu evin banyosu kalmıştı. Korkuyla mahvolmuş kapısını araladı ve içeri girdi. İstemediği görüntü karşısındaydı. Felix yerde küvetin kenarında oturmuş, kafası küvete yaslıydı. Hemen yanında ki tuvaletin üstünde cam parçaları vardı. Felix'in bilek kısımlarında ise çizikler.. benzer çizik boyun kısmında da vardı. Tam nabzını kontrol edecekti ki aşağıdan bir ses duydu. Biri eve girmişti. Hyunjin olmasından çok korkuyordu, o olabilir miydi? Ardından benzer sesi tekrar duydu.. ve aşağı da gezinen bir çift ayak.. yavaşça aşağıya indi ve bakındı..

Eni sonu evde kimseyi bulamayınca dışarıya yöneldi. Oraya bakındı. Onu en çok korkutan şey bu kişinin yeni kurban olabileceğiydi. Kimseyi görememenin verdiği rahatlık ile eve geri dönecekti ki çalılıklardan bazı sesler duydu. Tekrar arkasını dönmedi ile birinin çalılıklardan çıkması bir oldu. Tam çığlık atacakken ağzı o el tarafından kapatıldı.

"Benim, sakin ol. Burada olduğunu bildiğim için eve girecektim. Çalılıklardan bir ses duyup oraya bakınmaya geldim. Felix diyip duruyordun, ona bir şey olmadı değil mi?" Dedi büyük bir tedirginlik ile Seungmin.

Jeongin ise başını hafifçe aşağı eğdi, "Eve girdim iyice aradım. Banyo da buldum onu.. küvetin yanında bilekleri kan içinde oturuyordu. Yanında cam parçaları da vardı. Boynunda da hafif bir kesik vardı.."

Seungmin'in duyduğu cümleler ile gözleri dolmuştu, "Nabzını kontrol ettin mi..?"

O an Jeongin koca bir siktir çekti, "Tam bakacakken senin seslerini duydum. Hyunjin ya da yeni kurban olabilir korkusuyla aşağı indim. O yukarıda!"

Jeongin sözlerini bitirir bitirmez ikili yukarıya koştu ve banyoya girdi.

Ama istedikleri görüntü bu değildi. Banyo da kimse yoktu.. Aynı Seungmin'in, Changbin'i kontrol etmek için gittiği gün onu bulamadığı gibi.

"Yemin ederim az önce buradaydı! Gördüklerimizi polise anlatmalıyız!" Diye ağlamaklı bir ses tonu ile konuştu Jeongin.

Seungmin banyo kapısına yaklaşarak kırık ve hafif kanlı kapı camına bakındı, "Sana inanıyorum. Dediğin gibi burada hafif kanlar var. Burda ki camı kırıp yapacağını yapmış. Şikayet de edemeyiz. Çünkü büyük ihtimal burada Felix'in DNA'sı var. Hatta şikayet edersek bizim başımız bile derde girebilir. Şu halimize bak, hiç bir kanıtımız yok hala.. üstelik Felix'te gitti. Sikerim böyle işi.."

"Ama o kaçıp gidebilecek bir durumda da değildi. Felix böyle şeylerde rol yapamaz, direk kahkaha atar. O kesinlikle baygındı." Diye açıkladı Jeongin.

"O zaman katilimiz hep buradaymış desene." Dedi Seungmin ardından aydınlanma ile konuşmaya devam etti, "Bir dakika. Ben çalılıklardan bir insan sesi duydum, belki de o katilimizdi? Ve seni de tanıyorsa böyle bir seste kontrol etmeye gideceğini biliyordur. Ve ikimiz de ortalıkta olmayınca Felix'i götürmüş olmalı."

Jeongin şaşkınlık ile kaşlarını hafifçe çattı, "O zaman bir iz bırakmış olması gerekmez mi?"

Seungmin biraz düşündü, "Normalde yapacakşarı şeyi planlamış katiller böyle şeylerde asla iz bırakmaz. Ama eğer Hyunjin ise bizim bu işin peşine düşmemizi istediği için kesinlikle bırakmıştır."

Ardından evin etrafını incelemeye başladılar. Ve gördükleri şey ile, Hyunjin hakkında ki teorileri bir anda suya düştü..

Bu anlarda birakmak cok eglenceli🤗🤗

Sizce neler olucak??

Başıboş Çocuklar-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin