Cesed

903 88 144
                                    

Dışarıdan gelen ses normal bir ses değildi.. Sanki bir düşme sesiydi? Evet evet, kesinlikle bir düşme sesiydi. Korku içinde dışarı çıktılar. Her ne düştüyse, Changbin'in girdiği odadan düşmüştü. Ve şey sesi gibiydi, koca bir et..?

Tahmin ettikleri ama içten içe olmamasını istedikleri şey karşılarındaydı. Changbin'in cansız bedeni karşılarında öylece duruyordu. Atıldığı pencerenin camı açıktı. Hepsinden acı gözyaşları dökülmeye başladı. Minho duvarı yumrukladı, Felix yorulmuşlukla yere çöktü. Jeongin cansız bedene daha fazla bakamayarak kafasını çevirdi. Seungmin pencereye yaklaştı ve duvar taşlarından duvara tırmanmaya başladı.

"NE YAPIYORSUN?! DAHA FAZLA DERT Mİ İSTİYORSUN SEN!" Diye bağırdı Minho.

"Jisung, kapının kilitli olam tarafına git. Kilitli olup olamdığını kontrol et. Heryere iyi bak. Biri var mı ya da kaçmış mı diye." Diye unursamayarak konuşarak pencereden içeri girdi Seungmin.

İşler beklediği gibi gitmemişti. Oda da kimse yoktu. Kapı da hala kilitliydi. Ama kapı.. içeriden kilitlenmişti? Bu oldukça garipti. Anahtar kapının üzerindeydi. Aklına gelen minik anıyla Seungmin duraksadı..

FLASHBACK

Changbin yine kapıyı kilitlediğin de anahtarı kapının üstünde unutmuştu. Bu beni oldukça sinirlendiriyordu. Soo abla girmeye çalıştığın da giremiyordu. Hemen Changbin'e anahtarı alması için bağırdım. Soo abla da onu sıkıca uyardı. Ondan sonra bunu genelde tekrarlamamaya başladı. Arada dalgın olduğun da yapıyordu, bazen de Hyunjin ile oyun oynarken anlamamı için bilerek bırakıyordu..

FLASHBACK SONU

Bir dakika.. bunu Hyunjin ile oynarken yapıyordu? Uzun süredir bunu yaptığını görmemişti. En son Hyunjin ile bodruma indiklerinde yapmıştı.. bu olaylar tam da başlamadan önce. Şüpheli listesine kesinlikle yeni biri daha eklenmişti.

Diğerleri ile perişan olmuş halde yurda dönmek zorunda kaldılar. Chan onları ağlaya ağlaya bir şekilde uyuttu, kendisi ise bir miktar alkol alarak sızdı. Onlar için çok zordu. Ana Seungmin uyumamıştı. Changbin'in cesedini incelemesi gerekiyordu. O da iğrenç hissediyordu ama onun için bunu yapmak zorundaydı. Daha fazla kişiyi kaybedemezdi. Bu sefer olmazdı. Üzüntüsünü geri plana atıp, arkadaşlarını kurtarmak zorundaydı. Çünkü Changbin böyle yapmasını isterdi.

Yatağından kalktı. Eldiven, kolonya, el feneri gibi şeyleri minik bir çantaya atıp pencereden inerek yurttan kaçtı. Changbin'in cesedinin olduğu yere geldi. Çok şükür ki cesedi hala buradaydı. Cesedinin üstünü inceledi. Sonra bir şey fark etti. Arka cebinde bir not vardı. Hemen okumaya başladı.

"Merhaba çocuklar. Ben Changbin. Biliyorsunuz zaten. Eminim bunu sen bulmuşsundur Seungmin. Ne olur öyle olmuş olsun.. Ölecek miyim, bilmiyorum. Bunu istemediğim kesin. Yine de ne bileyim, bunu yazma gereği duydum. Eğer Seung, bunu sen bulduysan yastığımın altında hepinize ayrı ayrı notlar hazırladım. Sahiplerine ver ve okusunlar lütfen. Sana da hazırladım. Bu sadece bilgilendirme için. Her an yakalanabilirim, çok korkuyorum. Neler olduğunu çözemiyorum. Bunu kesinlikle ondan beklemezdim. Ama kaderime boyun eğmek zorundayım. Bilgisayarıma gir. Bilgisayarımda bir şeyler bulacaksındır. Ne olur bu notu o bulmuş olmasın.. Sizin de sonunuzun böyle olmasını istemiyorum. Ve bu notu sakın hiç bir başıboş çocuğa gösterme. Unutma, bu devir de babana bile güvenmemelisin.

Sevgilerle-Changbinnie'n"

Gözyaşları için de notu bitirmişti. Ama hala aklını karıştıran şeyler vardı. Başıboş çocuklara neden güvenmemeliydi? Onlarla ilgili Changbin'in bildiği kesinlikle bir şey vardı. Ayrıca kim den ne beklemiyordu? Kim yapmıştı bunları? Şüpheli listedini düzenleme vakti gelmişti. Changbin'e veda ederek yurda döndü ve yatağına geçti. Defterini elnie alıp şüpheli listesini baştan yazdı;

1-Hwang Hyunjin.
Anahtarın kapı da bırakılması bir işaret. Çünkü katil anahtarı bıraksaydı, Changbin bir yolunu bulur ve açardı. Onu tanıyordu. Bunu yapacak kili Changbin di. Bunu yapmayı bıraktığın dan beri Hyunjin'le olduğunda bunu yapıyordu. Kesinlikle bir numaralı şüpheli Hyunjin idi.

2-Han Jisung.

Jisung'un bunu yapmayacağını bildiğimi söylemiştim, yalandı. O bunu yapabilecek biriydi. Eğer bunları yapam o ise, kesinlikle bu konular da baya ilerlemişti.

3-Lee Minho.

Minho şüpheli gelmeye başladı. Hareketleri garip gibi hissetmeye başladım. Her şeye fazla tepki veriyor. Neden bilmiyorum, yine de 3. Şüpheli şahısım kesinlikle o.

4-Karşı Yurdun müdürü.

Adam zaten çok garip biri, şüpheli listesine layık. Baştan beri burada olmayı en çok hak eden kişi kesinlikle o.

Seungmin notlarını aldı ve defteri çekmecedine koydu. Ardıdnan yatağından kalkarak, Changbin'in yatağına ilerledi. Neden Changbin? Neden? Neden öldü? Diğerlerin den kimse ölmemişken onu neden öldürdüler.

O an Seungmin'in aklına bir şey geldi.

Changbin'in nabzına bakmışlar mıydı?

PUAAHAHAHAHAHAHAAHAHHA AŞDİQĞDĞWÜDĞSĞDSĞ
Disari ciktim bugun fenalastim sınra eve geldim bolumu tamamladim. Bir askim dedi biraz daha uzun yap kole dedim hemen kralicem bebwgim askim ınun icin ysptim daha uzun yapicaktim aslinda ama sonu boyle bitsin istedim catlayin meraktan.

Başıboş Çocuklar-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin