2000 Tayfa

1.4K 147 46
                                    

10 yıl sonra

"BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM!!" diye bağırıyordu etrafta Jeongin.

Şubat gelmişti. Ve bu deli çocuğu kimse durduramıyordu.

"Velet! Bir dur." Dedi Minho.

"Ama.. Hyung." Dedi Tatlı Tilki bakışlarıyla Jeongin.

"Of! Tatlı olmasan seni 10 kere dövmüştüm." Dedi Minho. İkili kıkırdadı.

"Siz! 2000liler!" Dedi Soo.

"Efendik?" Dedi Jisung.

"Efendik ne varoş." Dedi Hyunjin.

"Eğer bensem varoş, seni kelloş, arkanı dön koş." Dedi Jisung.

"Bu çocuğu özlü sözler okuluna yazdıralım. Güzel para kazanır." Dedi Changbin.

"Konuyu dağıtmayın! Sizi gidi 14 yaşlar! Yine kavga mı çıkardınız!" Dedi Soo.

"Şey.." diyebildi Seungmin. Bir çocuk beni sıkıştırdı diyemezdi ya!

"Ama napalım! Bir çocuk Seungmin'i sıkıştırıp parasını almaya çalışıyordu!" Ama Jisung derdi..

"Tek sorun bu mu?" Dedi Soo.

"Başka sorun mu var?" Dedi Hyunjin.

"Senin varlığın zaten bir sorun." Diye atıldı Felix.

"Seni velet!" Diyip Felix'e saldırdı Hyunjin, Felix ise karşılık verdi. Diğerleri onları ayırmaya çalışırken Soo bağırdı;

"Yeter! 2000 tayfa! Cezalısınız!" Dedi Soo.

"Hadi ama! O kadar sert vurmamıştım bile!" Dedi Jisung.

"Vurmak demişken.." Diyip Jisung'un kafasına bir tane geçirdi Seungmin.

"Bir daha bu kadar açık sözlü olma Ahmak!" Dedi Seungmin.

Ve sonra Soo cezalarını söyledi.

Cezaları 1 hafta boyunca okul dışında dışarı çıkmama ve günlük 8 kişilik odayı temizlemeydi. Tabiki diğer 4 şahıs bu durumdan faydalanacaktı.

~~

Cezanın ilk günüydü. Hepsi okuldan gelmişti. Ve 2000 tayfa odayı temizlerken diğer 4lü gıcıklık peşindeydi.

"Felix Hyung! Baş şurası olmamış." Dedi Jeongin yatağı göstererek.

"Sana bir tane geçiririm. Görürsün olmamışı." Diye mırıldandı Felix.

"Duyamadım?" Dedi Jeongin alaylı bir şekilde.

"Tabii dedim, daha iyi yaparım." Dedi Felix sahte bir gülümseme ile.

10 yılın sonunda çocuklarda ki son durum şöyleydi;

Chan lise sondaydı. Çok sıkı çalışıyordu. Lise biter bitmez stajyer olmayı planlıyordu. 8 çocukta idol olmak istiyordu. Ama Chan onlara bir şart koşmuştu. Liseyi bitirmek zorundalardı. O zaman stajyer olabilirlerdi.

Minho ise lise 3'e gidiyordu. Derslerinin pek iyi olduğu söylenemezdi. Okulun popüler çocuğuydu.

Changbin ise lise 2'ye gidiyordu. Okulda az çok popülerdi. Dersleri ise orta seviyedeydi.

Hyunjin ise lise 1'e gidiyordu. Okulun kavgacı 2000li tayfasındandı. Dersleri fena değildi.

Jisung da lise 1'e gidiyordu. 2000li tayfada tabiki Jisung'da vardı. Dersler de tek işlevi uyumaktı.

Felix de lise 1'e gidiyordu. 2000li tayfanın en parlak üyesiydi. Dersleri de iyiydi, hem de Hyunjin kadar keko olmadığı için hem de kendini göstermeyi sevdiği için daha popülerdi.

Seungmin de tabi ki lise 1'e gidiyordu. 2000li tayfanın en sakin üyesiydi. Böyle dediğime bakmayın, istese ortalığıbirbirine katabilen bir gücü vardı. Çok çalışkan biriydi.

Son olarak Jeongin ise orta sondaydı. Okulların da Lise ile Ortaokul birleşik olduğu için diğerleri ile görüşebiliyordu. Derslere pek çalışmıyordu ne de olsa karşı okulda okuyacaktı.

8 çocuk beraber 10 yıl geçirmişti. 8li olarak 10. Yıllarıydı. Korkuyorlardı yine de. Ya kader onları ölüm ile ayırırsa?

Başıboş Çocuklar-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin