Yeni okul

1.3K 141 52
                                    

"Hadi geç kalıcaz veletler!" Diye bağırdı Chan. Bu çocuklar onun sözünden sürekli çıkıyorlardı. Ama yine de kızamıyordu işte.

"Patlama! Geldik işte!" Diye bağırdı Minho.

Ardından hepsi geldiğinde arabaya bindiler. Yeni okula kayıt yaptırmaya gidiyorlardı. Son olaylardan sonra okuldan atılmışlardı. Okul müdürü zaten hepsini atmak için yer arıyordu. 2000 tayfanın son kavgasından sonra ise bu gerçekleşti.

Yeni okulları yetimhaneye daha yakındı. Aynı zamanda devlet okuluydu. Ve bildikleri kadarıyla kavgalar ile kolay kolay öğrenci atan bir okul değildi. Lise ile ortaokul burada da birlikte olduğu için Jeongin'i görebileceklerdi.

Aslında hepsi bursluydu. Derslerinde çok başarılılardı. Ana sırf Jeongin'den ayrı kalmamak için ortaokul ve lisenin birleşik olduğu okulu tercih ettiler. Sonuçta ayrılmamak için sözleri vardı.

Okula geldiler ve müdürün odasına geçtiler.

"Hoş geldiniz gençler. Adınıza çok üzüldüm ama synı zamanda mutluyum. Böyle zeki öğrenciler kazandığımız için."diyip gülümsedi müdür.

"Şimdi kendinizi tanıtın ve sizi sınıfınıza kayıt edelim." Dedi müdür.

"Ben Chan, Bang Chan. Lise son öğrencisiyim. 18 yaşındayım." Dedi Chan.

"Ben Minho. Lee Minho. Lise 3 öğrencisiyim. 17 yaşındayım."

"Ben Seo Changbin. Lise 2 öğrencisiyim. 16 yaşındayım."

"Ben Hwang Hyunjin. Lise 1 öğrencisiyim. 15 yaşındayım."

"Ben Han Jisung. Lise 1 öğrencisiyim. 15 yaşındayım."

"Ben Lee Felix. Lise 1 öğrencisiyim. 15
yaşındayım."

"Ben Kim Seungmin. Lise 1 öğrencisiyim. 15 yaşındayım."

"Son olarak ben Yang Jeongin. Orta son öğrencisiyim. 14 yaşındayım." Dedi Jeongin ve kendilerini tanıtmayı bıraktılar.

"Tamamdır. Bilgilerinizi girdim. Haftasonundan sonra başlayabilirsiniz. Saatleri saran biliyorsunuzdur. Sınıflarınız ise; Chan 12/D, Minho 11/C, Changbin 10/A, Hyunjin ve Jisung 9/B, Seungmin ve Felix 9/C, Jeongin ise 8/A sınıfında olacak. Şimdiden hayırlı oldun çocuklar." Dedi müdür ve vedalaştılar sonra odadan çıktılar.

"Sonunda şu sınıf işini hallettik. Hadi okul için gerekenleri alalım da işimiz bitsin." Dedi Chan.

7 çocuk onu onayladı ve okul formalarını ve eksik malzemelerini aldılar. Ardından yurda döndüler.

Ama gözlerinden kaçan birşey vardı. Busan da olan yetimhane tam karşılarına taşınmıştı.

Başıboş Çocuklar-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin