Seungmin

1K 108 120
                                    

2 hafta sonra..

Artık her şey daha normaldi. Jeongin yine en küçük prensti, Felix grubun meleğiydi. Diğerleri zaten kendi alemlerinde, aralıksız eğleniyordu. Düzen eski haline dönüyordu. Jeongin'e çarpan şoförün kırmızı ışıkta geçtiği ve Jeongin'e çarptığı tespit edildi. Adam hapse atıldı, lakin garip bir şey vardı. Seungmin araştırma yapmıştı. Seungmin bu adamın normal de kurallara çok uyan, alkol içmeyen biri olduğu sonucuna vardı. Ama Jeongin'e çarptığı gün "bilerek" kırmızı ışıkta geçmişti. Oysa ki adam ilk başta kırmızı ışıkta durmuş, Jeongin sokağa atılınca geçmişti. Bu epey garipti. Seungmin bu olayın peşini diğerleri bilmese de bırakmayacaktı.

Yine onlara göre 'normal' ama diğer insanların anormal bulduğu günlerden biriydi. Günlerden Cumartesi, öğlen saatleriydi. Grup halinde yürüyüşe çıkmışlardı. Tabii Jisung ile ne kadar yürüyüş yapabilirlerse..

"LAN ÇOK YORULDUM DURALIN NOLUR!" Diye mızmızlandı Jisung.

"Sabahtan beri başımızı şişirdin lan! Hangi gerizekalı buna yürüyüş haberini verdi!" Dedi Changbin.

Herkes tip tip Changbin'e bakıyordu. Çünkü Jisung'a gideceklerini haber veren tam olarak kendisiydi.

"Gerizekalı olduğunu kabullendin demek." Diyerek kıkırdayan Hyunjin'e dirsek geçirdi Jeongin.

Hyunjin tabii ki durur mu? Kendini yerlere atıp, sanki öldürülüyormuş gibi hareketler yaptı.

"BANA DIRSEK ATTI! ÖLÜYORUM!!" Diye bağırdı Hyunjin.

"Daha çok çarpılmışa benziyorsun." Dedi Seungmin.

"Tas kafa! Rezil ettin yine bizi! Oğlum ne diye bağırıyorsun!" Dedi Hyunjin'e Minho.

Herkes kahkahalara boğulmuşken, Hyunjin yerden kalktı ve yürümeye devam ettiler.

Seungmin hala olayı düşünüyordu. Neler olduğunu çözemiyordu, ama çözecekti. Kafayı çok pis takmıştı. Bir şey başaramayınca asla peşini bırakmazdı. Jisung'un aksine..

"Acıktım." Dedi Felix.

"Şaşırmadım." Dedi Changbin.

Buna karşı Felix, Changbin'in bacağına tekmeyi geçirdi.

"LAN ÇİLLİ!" Diye bağırdı Changbin.

Etraflarında ki insanlar onlara bakmaya başlayınca kendini düzeltmiş ve yürümeye başlamıştı. Diğerleri de gülerek onu takip etti.

"Size daha fazla katlanmak istemiyorum. Rezilsiniz amına koyim." Diye sinirini gözler önüne serdi Chan.

Diğerleri sırıtarak şirin gözükmeye çalıştı.

"Evlatlıktan red yemiş gibi hissediyorum." Dedi Hyunjin hayal kırıklığıyla.

"Hyunjin." Dedi üzgün bir yüzle Minho.

"Efendim?"

"Evlatlıktan red yedik."

Hyunjin farkındalıkla gözlerini sonuna kadar açtı.
Jeongin bir sonra ki hamlesini tahmin ettiği için, Hyunjin'in üstüne atlayıp ağzını kapattı. Hyunjin'in çurpınışları, Jeongin'in 'bağırma' gibi fısıltılarıyla beraber diğerleri kahkahalardan yerlere düşmüştü.

"Bebek ekmek kalk sen. O salağı tanımıyoruz." Dedi Felix.

Jeongin kalktı ve uzaklaştılar. Hyunjin arkalarından bağırarak koştu.

"SALAK DERKEN?!!?!!"

Diğerleri bıkkınlıkla arkalarını dönerek Hyunjin'e orta parmak çekti. Tabii ki planlamışlardı, yoksa asla tutturamazlardı.

Hyunjin ağlıyormuş gibi yaparak koştu ve Jeongin'e sarıldı.

"Bebeğim bebeğim gördün mü!??! Bana ırta parmak çektiler.." dedi ağlıyormuşçasına Hyunjin.

"E bende çektim."

"Hayır hayıe o sen değildin..." diyerek inanmak istemedi Hyunjin.

Jeongin onun bu tatlı haline kıkırdayıp, sarılışına karşılık verdi. Diğerleri ikisinin tatlı olduğuna karşıt mırıltılar çıkarırken Seungmin konuştu;

"YURDA GIDEBILIR MIYIZ ARTIK!?"

Diğerleri irkildi ve onaylayarak yurdun yolunu tuttular. Önüne geldiklerin de Seungmin'in dikkatini çeken karşı yurt oldu. Onlarla alakalı olabilir miydi? Olmasa bile en küçük ihtimali araştırmaya yemin etmişti. Çünkü eğer o adam bilerek Jeongin'e çarptıysa ve Felix'in karşı yurdun müdürü ile bakışmasını var sayarsak, amaçları tek Jeongin değildi. İlk hamleleri araba kazası ise, diğerlerini bilmek istemiyordu. Bu olayı acilen çözmedi gerekiyordu. Başka çaresi yoktu. Eğer tahminleri doğruysa, hepsine ciddi zararlar gelebilirdi. Belki.. ölebilirlerdi.

Hahahahahaytttt sizi bu aralar bölüme boğuyoruuummm bunu bir an önxe bitirip diğer hikayelerimi yazmak istiyorum😇😇😇 aylar sonra bölüm atıp sizi sabırşı olmaya alıştırdım şimdi de ödüllendiriyorum ehe🤗 bir sonra ki bölüm ağustos sonun da görüşrüüz🥹

Başıboş Çocuklar-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin