Evin arka tarafında, yerde bir ceket duruyordu. Bu ceketi Chan ve Minho'ya Jeongin almıştı. İkisinde de aynı ceketten vardı. Pişti olmayı sevmedikleri için ikisine aynısını almışlardı. Ve olayın karmaşık tarafı tekrar başlamıştı.
"Böyle bir şey olması imkansız. Bu kesinlikle Hyunjin'in bir oyunu Jeongin. Bunları çözeceğiz, artık yapbozun parçalarını birleştirmemiz lazım. Hyunjin olduğuna çok eminim. Ama kesinlikle Minho'nun da bir şeyleri var. Ya da ne bileyim değilse bile daha fazla kişi kaybetmeden bulmalıyız." Dedi Seungmin.
Jeongin onu haklı kılarak konuştu, "Ne yapacağız?"
Seungmin Jeongin'in elini tutarak koşmaya başladı, "Yapbozun parçalarını yerine oturmasını sağlayacağız bebek." Ve ardından yurda, araştırma alanlarına gittiler..
"Ne yapacağız?" Diye sordu Seungmin'in yanına oturan Jeongin.
"Şimdi, ben tek tek konuları söyleyeceğim ve bunları birbirine bağlamaya çalışacağız. Çünkü bunların arasında kesinlikle bir bağ olmak zorunda. Yoksa bunların hepsi çok mantıksız olur. İlk önce grupta ki diğer şüpheli Minho.. kesinlikle bir şeyler de parmağı var onun. Hyunjin bunları kesinlikle bilerek yapıyor. O çok zeki bir çocuk Jeongin. O sandığımızdan da zeki ve kurnaz. Minho'nun yüzüğünü bulduğumdan bahsetmiştim hatırlıyor musun? Ama o yüzük Minho'nun gibi değildi. Ve o gece Hyunjin'i Minho'nun yatağının yanında dururken gördüm. Ve tahminimce Minho'nun sandığım yüzük Hyunjin'in yüzüğüydü. Ve gece bunu fark ettiğin de Minho'nun yüzüğünü aldı. Bende Minho'nun yüzüğünü görmediğim için yüzük onun sandım. Ama sonra dan fark ettim. Yüzük Hyunjin'e aitti. Bugün ki ceket olayına gelirsek.. o ceketi Chan Hyunjin'e vermemiş miydi? Ve biz bunu fark etsek bile Hyunjin bunu Minho'nun ceketiymiş gibi gösterecekti. Araların da bir şey var ve Hyunjin'in amacı Minho'yu alt etmek. Amacı diğerleri değil, bilmiyorum eğer onları öldürüyorsa keyfi öldürüyordur. Ama Hyunjin birini öldürmez." Dedi Seungmin.
Jeongin duyduklarıyla şokla ağzını açtı.
"Haklısın.. fazlasıyla haklısın. Bu olaylar benim kazamdan sonra başladı değil mi? Ya hepsinin kazam ile bir bağlantısı var ise? Hyunjin bunları yapan kişiyse ve Minho'nun bir ilgisi varsa.. Minho kazama sebep olmuş olabilir mi?" Dedi Jeongin.
"Ama Minho seni çok seviyor Jeongin. Ayrıca gittiğin de çok ağladı ve çok üzgündü.. ayrıca pişman gibiydi." Dedi Seungmin.
Jeongin aydınlanmışlıkla konuştu, "Ya hedef şaştıysa? Ve Minho bu yüzden bu kadar tedirginse? Her an yakalanacakmış gibi davranıyor. Bence bunun kesinlikle böyle bir şey ile ilgisi var."
Seungmin gülümseyerek notlarını aldı, "Kesinlikşe dedektif olmalıyız Jeongin. Olayı resmen çözdük."
Ardından biraz daha araştırma yaptılar. Jeongin uykusu olduğunu söyleyip uyumaya gitti ve Seungmin orada tek kaldı. Ve araştırmasına aralıksız bir şekilde devam etti. Ta ki bir ses duyana kadar..
Bir kapı açılma sesi duydu. Ardından biraz bekledi. Sonra ise bir atlama sesi duydu.. ardından koşma sesleri.. camdan bakmaya gittiğin de, terk edilmiş evin orada birinin olduğunu gördü. Bunun Hyunjin olduğunu düşündü, büyük ihtimal yine bir şeyler karıştırıyordu.
Sabah saatlerine doğru yurt odasına gitti ve yatağına uzandı. Oldukça yoğundu, fakat bir şeyleri çözebilmişti. Gözüne ise uyumadan önce.. Hyunjin'in yatağının dolu olduğu takıldı..
~~
Seungmin büyük bir kargaşanın sesi ile uyandı. Uyandığın da herkes endişeli ve üzgündü. Bazıları ise ağlıyordu. Chan ise etrafta korkarak dört dönüyordu.
"Yeter artık!! Neler oluyor! Daha fazla dayanamayacağım!" Diye haykırdı Chan çocuklara doğru.
"Neler oluyor?" Diye anlamazlıkla sordu Seungmin.
Jeongin yanında oturduğu Hyunjin'in yanından kalkarak, Seungmin'in yanına oturdu ve elini omzuna koydu.
Jeongin yavaşça Seungmin'in yüzüne baktı ve konuştu, "Seungmin Hyung.. Jisung Hyung kayıp."
ZAR ZOR YAZDIM AMK FIKIR YOK FINAL YKWIN ĞAAĞĞ DADDY ISSUES VE ATLANTIS DIYE HYUNIN KITAPLARIM VAR BIR TSNE HYUNLIX BIR TANE 2MIN KITABIM VAR HAZIRDA DURAN BÖLÜN YAZMADIM AMA HRPSINI YAYINLIXAM🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başıboş Çocuklar-Stray Kids
Fiksi Penggemar8 çocuk, yetimhane de beraber büyürler ve çok yakın arkadaşlar olurlar. Fakat büyüdüklerin de başlarına gelen olaylar, onların arkadaşlık bağını ortaya çıkarmaya yetecektir. -Angst-