21

1.2K 149 21
                                    

Chanyeol'un yüzüne baktıkça ömrümün kalanında hiç sıkılmadan onu izleyebileceğimi düşünüyordum. Hayatımın aşkı kapımı çalmıştı, lambanı kapatabilir miyim demişti.

Her şey güzeldi, arada saçma sapan tartışmalarımız oluyordu ve bu tamamen Chanyeol'den kaynaklıydı. Kıskanç birisiydi, bir yere gittiğimizde sürekli tartışmalarla eve dönüyorduk. Ben de kıskançtım ama benimki tartışmaya dönmüyordu çünkü Chanyeol nasıl oluyorsa olayın üzerini kapatabiliyordu.

Henüz okulu bitirmemiştim ve son senem olduğu için sürekli koşturmalar içindeydim. Chanyeol ise çoktan işe girmişti.

Her şey normaldi. Ben Chanyeol'un telefonunu karıştırana kadar.

"Oyunu takar mısın?" elindeki cd'yi bana doğru uzattı. "Yorgun değil misin?" dedim.

"Seninle vakit geçirmek istiyorum. Bu oyunu almak için işten 1 saat erken çıktım. Epey yalan söyledim ama değecek." kravatını çözerken heycanla yerinde kıpırdanıyordu. Çok hevesliydi, ufak bir çocuk gibiydi. "Buraya gel." dedim. Yerde oturan bana doğru eğildi. Kravatını hızla çözdüm, dudaklarına da buse bıraktım. Chanyeol öpücük için daha fazla eğilirken, "Gidip üstünü değiştir. Ellerini yıka." dedim. Somurttu. "Acımazsızsın. Pijamalarımı giyip seni yemeye geliyorum." elimdeki kravatını çekip koşturarak salondan ayrıldı.

Ben de büyük bir hevesle aldığı oyunu açtım. "Aç mısın?" diye seslendim ona.

"Evet ama dışardan yemek istiyorum!"

"Hayır." dedim. "Ramen yaptım!"

"Olsun, onu da yerim." diye seslendi. Cevap vermedim, ayağa kalkıp mutfağa ilerlerken masanın üzerinde duran telefonuna mesaj geldi. Bakmadım, ardından teker teker art arda gelmeye başladı. Kesinlikle meraklı birisi değildim ama konu Chanyeol olunca her şeye yenik düşüyordum.

Telefonuyla sık sık oyalanırdım ama daha önce mesajlarına hiç bakmamıştım. Buna hakkım olduğunu da düşünmüyordum lakin bildirimlere gözüm çoktan çarpmıştı.

Gelen mesajları tam olarak anlamak için birkaç saat öncesine gidip okumaya başladım. Böylelikle Chanyeol'un attığı mesajları da görebilirdim.

Yorgun demokratlar

Sehun:
Akşam geç geliyorum

siz yeyin

Jongin:
belki de bunu bana özelden söylemeliydin?

Sehun:
yemekle kyungsoo ilgilendiği için gruba yazdım?

Kyungsoo:
işime gelir

Jongin:
şu tavırlara bak

sanki ben annenim sen de ergenlik çağındaki çocuğummuşsun gibi

Sehun:
şu an sadece kavgaya yer arıyorsun

Jongin:
kavga etmek hoşuma gidiyormuş gibi konuşuyorsun

1 aydır ne bu tavırlar?

En son yemek saatine ne zaman yetiştin?

Kyungsoo:
burda bari kavga etmeyin

Sehun:
keyfimden gelmiyorum sanki

kırmızı şemsiye | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin