Part-4💛💚

1K 148 20
                                    

Jkအတွက် Vရဲ့ဆုတောင်းပြည့်ခဲ့သလားဆိုတော့ မကြည့်ခဲ့ပါ....Jkရော သူ့ရဲ့အလုပ်သမားတွေရော တစ်ယောက်မှ သတင်းမကြည့်ကြပါ...ဘာကိုမှမသိ.... အေးဆေးစာအုပ်လေးဖတ်လိုက် လေပြေလေညှင်းတွေကို ရှုရှိုက်လိုက်နဲ့ Jkတစ်ယောက် အလုပ်ရှုပ်နေသည်....စာအုပ်ဖတ်ပြီးသည့်နောက် အခန်းထဲသို့ ဝင်ကာ အိပ်ဖို့ ပြင်လိုက်သည်....ရေသူထီးလေးကို သတိရလိုက်သေးသည်...ထို့နောက်တော့ အိပ်စက်ခဲ့သည်။ အိပ်နေရင်းနဲ့ Jkတစ်ယောက် ကိုင်ဆောင့်နေသလိုမျိုး လှုပ်ခတ်နေသလို ခံစားရတာကြောင့် နိုးသွားသည်...ထို့နောက် မျက်လုံးကို ဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့ shipကြီးတစ်ခုလုံး လှုပ်ရမ်းနေတာကို တွေ့လိုက်သည်...မိုးခြိမ်းသံနဲ့ မိုးတွေ ရွာကျနေတဲ့ အသံကိုလည်း ကြားရသည်...ဘာပါလိမ့်ဆိုပြီး ထကြည့်ဖို့ မနည်းထိန်းကာ ထရသည်....မတ်တတ်ရပ်လို့ရသွားတဲ့ အချိန်မှာပဲ အခန်းထဲသို့ သူ့ရဲ့ တပည့်တသ်ယောက်က အလောတကြီးဝင်လာကာ...

Man:သခင်လေး!! မုန်..မုန်တိုင်းကျနေတယ်...

Jk:မုန်တိုင်း!

Man:nae...တော်တော်ပြင်းတာ် သခင်လေး... ရေတွေ တက်လာလို့ ခပ်ထုတ်နေရတယ်...

Jkသည် လမ်းကို ထိန်းလျှောက်ကာ အပြင်သို့ ထွက်ကြည့်လိုက်သည်...မိုးတွေက သည်းကြီးမည်းကြီးရွာနေကာ လှိုင်းလုံးတွေက မတရားကြီးနေသည်...ကောင်းကင်တွေ လျှပ်တွေက လင်းလင်းတောက်လက်နေတသည်...မိုးခြိမ်းသံသည် ယောကျာ်းရင့်မာကြီးတွေကိုတောင် နှလုံးတုံစေသည်အထိ ပြင်းလွန်းလှသည်....ကြီးမားလှသော လှိုင်းကြီးတွေက shipနဲ့ နီးကပ်လွန်းနေလေပြီ...

Man:သခင်လေး!သခင်လေး အထဲဝင်နေပါ သခင်လေး...

Jkသည် အတင်းသို့ အတင်းဆွဲခေါ်တာ ခံနေရသည်...သူမဝင်ချင်သော်လည်း အထဲသို့ ပြန်ဝင်ရတော့သည်...သူအထဲသို့ ပြန်ရောက်သွားသည်နှင့် လှိုင်းလုံးကြီးက shipပေါ်သို့ ကျလာသည်...သိမ့်ခနဲပဲ....အလုပ်သမားတွေက ရေတွေကို ခပ်ထုတ်နေကြသည်...Jkဟာ ရုတ်တရက်ဆန်လှသော အဖြသ်အပျက်တွေကြောင့် ခနတော့ ကြောင်နေမိပေမဲ့ ဦးဏှောက်ကို အမြန်အလုပ်ပေးနိုင်ခဲ့သည်က တော်လွန်းပါသည်..

ပင်လယ်ဖြစ်ရပါလို၏⛵💙Where stories live. Discover now