Ficလေးမစခင် ကြော်ညာလေး ဝင်ပါရစေ...အလိမ္မာအခု Vmin ficလေး ဖြစ်တဲ့ Utopia(ညအလင်းတောက် တိမ်ပုံပြင်) လေးကို ရေးနေပါတယ်....fantasy typeပါ...လုံးဝ fantasy စစ်စစ်ပါ...Jiminလေးက ခရမ်းရောင် တြိဂံနယ်မြေရဲ့ ဘုရင်....မစူးစမ်းသက့်တာကို စူးစမ်းမိလို့ အပြစ်ခံနေရတဲ့ ကောင်လေးပေါ့🌨
အဖွဲ့ဝင် ငါးယောက်နဲ့ ဖွဲ့စည်းထားတဲ့ 5everရဲ့ ဒုတိယအငယ်ဆုံးလေး....တစ်ကမ္ဘာလုံးရဲ့ အချစ်ခံလေး ထယ်ယောင်းတို့ရဲ့ အချစ်တွေကို ဘယ်လိုတွေ့ကမခဲ....ဘာတွေဖြစ်ကြမလဲ ဆိုတာကို အပန်းမကြီးရင် ဖတ်ရှုပေးကြဖို့ မေတ္တာရပ်ခံအပ်ပါတယ်။မှိုင်းနေတဲ့ကောင်းကင်ယံကြီးမှာ တိမ်ညိညိုတွေက နေလုံးကြီးကို ဖုံးထားသည်။ နေရောင်တွေမရှိ၍ ပတ်၀န်းကျင်မှာ မှောင်နေသည်။ ခမ်းနားထည်၀ါလှတဲ့ နှစ်ထပ်အိမ်အဖြူရောင်ကြီးထဲကို အရှိန်နဲ့ ထိုး၀င်လာတဲ့ ပြိုင်ကားအစိမ်းရောင်တစ်စီး...ထိုပြိုင်ကားရဲ့ရှေ့မှာ ရပ်ထားတဲ့ ကားအမည်းရောင်တစ်စင်း။ ပြိုင်ကားပေါ်က အလောတကြီးဆင်းလာတဲ့သူက ထယ်ယောင်း။ ကားအမည်းကို တစ်ချက်ကြည့်လိုက်ပြီး နီရဲတောက်နေတဲ့ မျက်လုံးတွေနဲ့ပဲ ထယ်ယောင်းက အိမ်ထဲကို ခပ်မြန်မြန်၀င်သွားခဲ့သည်။ အိမ်ထဲလည်း ရောက်ရော တွေ့လိုက်ရတာက ချစ်ရသူလေး Jiminနဲ့ Jiminဘေးမှာထိုင်နေတဲ့ သိပ်ချစ်ရပါသော သစ္စာဖောက် သူငယ်ချင်း Jk..ခေါင်းရင်းပိုင်းမှာ ထိုင်နေတဲ့ Jiminမိဘတွေနဲ့ Jkမိဘတွေ။ လာပြန်အပ်တဲ့ သဘောပေါ့...ထယ်ယောင်းကို Jimin မြင်တဲ့အခါ မျက်ရည်တွေ ချက်ချင်း ၀ဲတက်သွားသည်။ ထယ်ယောင်းသိတာပေါ့... Jkအနေနဲ့ Jiminကို မတရားခိုးပြေးသွားခဲ့တာကို....Jkဆီကို အပြေးသွားလိုက်ပြီး Jkရဲ့ လည်ပင်းကနေ ဆွဲပြီး Jkကို အားပါပါ ထိူးချလိုက်တော့ ဧည့်ခန်းထဲက လူတွေအကုန် မတ်တတ်ထရပ်လိုက်ကြသည်။ နောက်တစ်ချက်ထပ်ထိုးလိုက်တော့ Jkရဲ့ မိဘတွေက သူတို့ရဲ့သားရတနာလေးကို ထိတော့ အော်ကြလာလေပြီ။ ထယ်ယောင်းသည် ဂရုမစိုက်ပဲ ဆက်ထိုးနေခဲ့သည်။ ဒီတစ်ခါထပ်အော်လာသူက မတော်လိုက်ရတဲ့ ယောက္ခမတွေကပါ....ထယ်ယောင်းသည် မျက်ရည်တွေကျလာကာ ဆက်ထိုးဖို့ ရွယ်လိုက်တော့ လက်ကိုလာစွဲထားသူက ချစ်ရလွန်းသူလေး Jimin....
ထယ်ယောင်းက ဂျီမင်ကို ခပ်ဆွေးဆွေးလေး ကြည့်လာပြီး မလုပ်နဲ့တော့ဆိုတာကြောင့် မလုပ်တော့ပဲရပ်နေသည်။
YOU ARE READING
ပင်လယ်ဖြစ်ရပါလို၏⛵💙
Fanfictionအချစ်တွေ အမုန်းတွေ ဆုတောင်းတွေ ကျိန်စာတွေကို မယုံကြည်တဲ့ ပင်လယ်တစ်စင်း ငိုကြွေးတဲ့အခါ လှနိုင်ပါ့မလား ပျော်ရွှင်တဲ့အခါ မလှနိုင်စရာရော ရှိပါ့မလား....ပင်လယ်လေးက ဝမ်းနည်းရမှာလား ပျော်ရွှင်ရမှာလား အကျည်းတန်ရမှာလား လှပရမှာလား..... အခ်စ္ေတြ အမုန္းေတြ ဆုေတာ...