Advertisement 💜

618 36 2
                                    

အားလုံး မင်္ဂလာပါ... ဒီနေ့ ကြေညာစရာလေး ရှိလို့ လာတာပါ...စိမ်း💔ဆိုတဲ့ ficလေးအကြောင်း ပြောချင်ပါတယ်။ အ့ ficလေးက Jikook ficပါပဲနော်...မသိကြမှာ စိုးလို့ပါ...အ့ ficရဲ့ tagတွေထဲမှာ Vmin ရော Hopeminရော ပါထားတာဆိုတော့လေ... တကယ်တော့ အ့တာ Jikook ficလေးပါ...အခု ပင်လယ်ဖြစ်ရပါလို၏က complete တော့မှာပါ...အပိုင်း၂၅နဲ့ complete မှာပါနော်...အ့တာ အလိမ္မာ ရေးနေတာ အခု ၂၄ရောက်သွားပြီဆိုတော့ တစ်ပိုင်းပဲကျန်တာမို့လို့ နောက်အသစ်တင်လိုက်တာပါ...အစောကြီးကတည်းက အလိမ္မာပြောထားပါတယ်...fic အသစ် ပြင်နေပါတယ်လို့...အခု ပြီးသွားပြီမို့လို့ တင်တာပါ...အခုလို သက်သက်တင်ရတာကလည်း ပင်လယ်ဖြစ်ရပါလို၏မှာ ရှိနေပေးကြတဲ့ ချစ်လေးတွေ မရှိပေးကြလို့ပါ...voteပေးပေးကြတဲ့ ချစ်တို့ကို စိမ်း💔မှာ မတွေ့လို့ပါ...ဒါကြောင့် ကြော်ညာဝင်တာပါ...အလိမ္မာက စိမ်း💔ကို ဖန်တီးတဲ့အခါ လေးသွယ်လေး ဖန်တီးပြီး ဇာတ်ရှုပ်ပြချင်တာကြောင့်ပါ...ကုဟာ ထယ်နဲ့ ချစ်သူတွေပေါ့...ထယ့်ဆီက ဂရုစိုက်တာတွေ သဝန်တ်ုတာတွေ လိုချင်တဲ့အခါ...မင်ကို ရက်ရက်စက်စက် အသုံးချခဲ့တယ်...မင်ကတော့ ကုကို ရူးနေအောင် ချစ်နေရင်း ဘာမှ မသိရှာ....နေရောင်ခြည်လေးကလည်း မင့်ကို တစ်ဖက်သတ်  ခိုးချစ်နေရသူ...ဒီလိုနဲ့ မင်ဟာ ဂျွန်ရဲ့ လိမ်ညာမှုတွေကို သိသွားတဲ့အခါ....မင်ဟာ အရက်စက်ဆုံး လူသား ဖြစ်သွားခဲ့တော့တာပါပဲ...
အသေးစိတ်ကိုတော့ စိမ်း💔မှာ ဖတ်ရှုပေးကြပါနော်...အားလုံးကို ဖိတ်ခေါ်ပါတယ်...ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ် 💙

အားလုံး မဂၤလာပါ... ဒီေန႕ ေၾကညာစရာေလး ရွိလို႔ လာတာပါ...စိမ္းဆိုတဲ့ ficေလးအေၾကာင္း ေျပာခ်င္ပါတယ္။ အ့ ficေလးက Jikook ficပါပဲေနာ္...မသိၾကမွာ စိုးလို႔ပါ...အ့ ficရဲ႕ tagေတြထဲမွာ Vmin ေရာ Hopeminေရာ ပါထားတာဆိုေတာ့ေလ... တကယ္ေတာ့ အ့တာ Jikook ficေလးပါ...အခု ပင္လယ္ျဖစ္ရပါလို၏က complete ေတာ့မွာပါ...အပိုင္း၂၅နဲ႕ complete မွာပါေနာ္...အ့တာ အလိမၼာ ေရးေနတာ အခု ၂၄ေရာက္သြားၿပီဆိုေတာ့ တစ္ပိုင္းပဲက်န္တာမို႔လို႔ ေနာက္အသစ္တင္လိုက္တာပါ...အေစာႀကီးကတည္းက အလိမၼာေျပာထားပါတယ္...fic အသစ္ ျပင္ေနပါတယ္လို႔...အခု ၿပီးသြားၿပီမို႔လို႔ တင္တာပါ...အခုလို သက္သက္တင္ရတာကလည္း ပင္လယ္ျဖစ္ရပါလို၏မွာ ရွိေနေပးၾကတဲ့ ခ်စ္ေလးေတြ မရွိေပးၾကလို႔ပါ...voteေပးေပးၾကတဲ့ ခ်စ္တို႔ကို စိမ္းမွာ မေတြ႕လို႔ပါ...ဒါေၾကာင့္ ေၾကာ္ညာဝင္တာပါ...အလိမၼာက စိမ္းကို ဖန္တီးတဲ့အခါ ေလးသြယ္ေလး ဖန္တီးၿပီး ဇာတ္ရႈပ္ျပခ်င္တာေၾကာင့္ပါ...ကုဟာ ထယ္နဲ႕ ခ်စ္သူေတြေပါ့...ထယ့္ဆီက ဂ႐ုစိုက္တာေတြ သဝန်တ်ုတာတွေ လိုခ်င္တဲ့အခါ...မင္ကို ရက္ရက္စက္စက္ အသုံးခ်ခဲ့တယ္...မင္ကေတာ့ ကုကို ႐ူးေနေအာင္ ခ်စ္ေနရင္း ဘာမွ မသိရွာ....ေနေရာင္ျခည္ေလးကလည္း မင့္ကို တစ္ဖက္သတ္  ခိုးခ်စ္ေနရသူ...ဒီလိုနဲ႕ မင္ဟာ ဂြၽန္ရဲ႕ လိမ္ညာမႈေတြကို သိသြားတဲ့အခါ....မင္ဟာ အရက္စက္ဆုံး လူသား ျဖစ္သြားခဲ့ေတာ့တာပါပဲ...
အေသးစိတ္ကိုေတာ့ စိမ္းမွာ ဖတ္ရႈေပးၾကပါေနာ္...အားလုံးကို ဖိတ္ေခၚပါတယ္...ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္

ပင်လယ်ဖြစ်ရပါလို၏⛵💙Where stories live. Discover now