Part-2💛💚

1.4K 139 43
                                    

Ficလေးမစခင် ပြောစရာလေးရှိပါတယ်...တိုင်ပင်တာပေါ့နော်....အလိမ္မာကအစက ဒီficလေးကို season 1နဲ့ 2ဆိုပြီး ရေးဖို့လုပ်ထားတာပါ...season 1ကို sad endingလုပ်ပြီး season2ကို physcoပုံစံရေးဖို့ လုပ်ထားတာပါ။ ဒါပေမဲ့ ချစ်တို့က(ဒါဒါတို့ကို ချစ်တို့လို့ပြောတာပါနော်) seမကြိုက်လောက်ဘူးထင်လို့ပါ။ အလိမ္မာကိုယ်တိုင်လည်း se ficsတွေကို မကြိုက်ဘူး အဲ့ဒီအပြင် အလိမ္မာရဲ့ ficတွေထဲမှာ se ficမရှိစေချင်လို့ ဒီ ficကိုပဲ season 1 2မခွဲတော့ပဲ ပေါင်းရေးလိုက်မလားလို့ စဥ်းစားလိုက်ပါတယ်...အချိုတွေရော roတာတွေရော physcoတွေရော အရမ်းပြင်းမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ အ့တာ season 1.2ခွဲရေးရမလား ။ ဒီမှာပဲ တစ်ခါတည်းရေးရမလားဆိုတာကို အကြံပေးခဲ့ကြပါဦးနော်😘😘

Jkက သူ့ရဲ့ မရှင်းရသေးတဲ့ အရှုပ်ဇယားတွေကို ရှင်းပစ်လိုက်တယ်...ရှင်းပြီးနောက်တော့....အိမ်ကိုပြန်လာလေတယ်....အိမ်ပြန်ရောက်တော့ ရေမိုးချိုးကာ အနားယူလိုက်သည်...ဒီလိုနဲ့ နောက်တစ်နေ့ မနက် မိုးလင်းသွားလေတယ်..မိုးလင်းလင်းချင်း Jkရဲ့ ဖုန်းထဲကို Message တစ်စောင်ဝင်လာတယ်...Jkဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့...Soraဆီကပဲ....

Jk:Sora..Sora..Min Sora..ဒီနေ့ မင်းနဲ့ငါ စာရင်းဖြတ်ရမဲ့နေ့ပဲ...

ဒါကြောင့် Jkဟာ Soraကို ပန်းခြံကို နံနက်၁၀ နာရီ ကျရင် လာခဲ့ဖို့ ချိန်းလိုက်တယ်...၁၀ နာရီထိုးတော့ Jkက ပန်းခြံကို သွားလိုက်တယ်..Soraကတော့ ကြို ရောက်နှင့်နေတယ်....

Sora:Darlingရေ...လာ..

Soraက Jkကို အပြုံးတွေနဲ့ ဆီးကြိုလေသည်...

Jk:omm...ပြောစရာရှိလို့ ချိန်းလိုက်တာ...

Soraသည်..တည်ငြိမ်သော မျက်နှာထားမျိုးနဲ့ ပြုံးကာ Jkကို ပြောလိုက်သည်...

Sora:လမ်းခွဲစကားကလွဲရင် ကြိုက်တာပြောပါ Darling..

Soraက ထိုသို့ပြောလိုက်ပေမဲ့...လမ်းခွဲမှုတွေနဲ့ အသားကျနေတဲ့ Jkကတော့ မဖြုံပေ.....Jkတွဲတဲ့လူတိုင်းကို ၃ရက်အများဆုံးပဲ တွဲသည်...ပြီးရင် ဖြတ်သည်...ဖြတ်တိုင်းလည်း ငိုယိုကာ တောင်းပန်ကြမှုများနဲ့ ကြုံကသည်...အချို့ဆို ဒူးတောင်ထောက်ကာ တောင်းပန်ကြသည်...သို့သော်...ဘယ်သူ့ရဲ့ တောင်းပန်မှုကမှ Jkအပေါ် အရာမထင်ခဲ့ပေ....အခုလည်း Soraကို တွဲတာ၃ရက်ရှိပြီ ဖြစ်တာကြောင့် ဖြတ်တော့မှာဖြစ်တယ်...Soraက လမ်းခွဲစကာစက လွဲရင်ကြိုက်တာပြောလို့ ပြောထားပေမဲ့ Jkဂရုစိုက်မှာ မဟုတ်ပေ....Jkက Soarတားမြစ်ထားတဲ့ လမ်းခွဲစကားကိုပဲ ပြောမှာဖြစ်သည်...

ပင်လယ်ဖြစ်ရပါလို၏⛵💙Where stories live. Discover now