Çok hastayimmm
Canlı ders var ama ben bölüm yazacağım ^^
Müziği dinleyerek okuyun lütfen, onu dinlerken yazdım çünkü. :(
9:24
***
"Aşk, Sevgi;
Çölün ortasında bulduğum bir damla su gibiydiniz. Sonunuzun geleceğini bile bile tükettiğim, ama tüketirken ki gelen o tamamlanmışlık hissiyle mutlu olduğum.
Susuzluktan kuruyan dudaklarımız gibiydi aşk, serap gibi dudaklarınızla ıslatacağınız.
Tanımlaması zor, hissedilmesi kolay olan duygu. Ama bir o kadar da acı verici, acı vermesi bile tatlı olan duygu. Sevgi.Sadakati, bağlılığı ve şefkati sadece bir duyguda ortak görebilirdik, Sevgi.
Yada aşk diyelim biz buna. Aşk karşı cinse hissedilen duygu. Nasıl olduğunu anlamadan, bir anda bedeninizi ele geçirecek olan bir duygu, aşk. Kalbinizi çarptırır, terletir, karnınızı ağrıtır, yüzünüzü kızartır. Ama hissedemediğiniz halde dudaklarınızda bir gülümseme peyda olur. Mutluluğu bilmeseniz bile, aşk bunu size öğretir.
Aşk, karşı cinse onu kısıtlayarak belli edilmez. Seven insan kısıtlamaz, vurmaz, dövmez.
Siz bayım, ya da bayan. Canınıza çok değer verirsiniz değil mi? Herkes verir, haklısınız. Fakat aşk öyle bir duygudur ki, tereddütsüz canınızı o kişi için feda edeceğiniz.
Aşk engellerle doludur. Zengin olabilirsiniz, fakir bir kıza aşık olmak sizi küçük düşürmez.
Aşk bir seçim değildir, siz kimi seveceğinizi seçemezsiniz. O sizi seçer.
Aşk, hissedilmeyecek bir duygu değil. Her insan hissedebilir. Sadece ne olduğunu bilmiyorsunuz. Yoksa hepiniz aşıksınız! Deli gibi hemde.
Bu kitabı okuyan tabi ki de gereksiz insanlar olacaktır, karşı çıkacak aptal haşereler olacaktır.
"Leydim, burayı yazamazsınız." Hakaret sayılan, ama onlar için hafif kalan cümleleri silip tüyü mürekkebe daldırdım.
Bu kitabı okuyup da saçma bulan çok insan olacaktır. "Evlilik soyun devamı için önemli, aşk da neymiş?!"
Asıl saçmalık olan bu! İki insan çocuk yapmak için birleşmez sadece, kalplerini birleştirirler. Hayatlarını birleştirirler, ruhlarını birleştirirler. Çocuk ise aşklarının meyvesidir. Bir çocuk istiyorsanız, evlatlık alın. Kan bağı önemli olan bir şey değil. Sokakta kalan çok çocuğumuz var, onlar hepimizin çocuğu. Onlara bakmak insanlığın görevi.
"Konudan dışarı çıkıyorsunuz, devam edin leydim." Ne ara çıktım?
Evet, devam edelim.
Sabah uyandığınızda gözleriniz gün ışığına değil, sevgiye açılacak. İçiniz öyle bir ısınacak ki, hayatta tek gayeniz sevdiğiniz kişiyi kaybetmemek olacak.
Aşk insanlığın bir parçasıdır. O olmadan yaşayabildiğinizi düşünürsünüz fakat, siz çoktan aşık olmuşsunuzdur. Sadece bunu fark etmezsiniz.
Aşk sizin için, Hava kadar lazım,
Şeker kadar tatlı,
Su gibi azizdir.Aşk nimettir, nimet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretin Tanrısı
FantasyVe kızıl dolunay vakti geldi. Beldam için, bizim için yeryüzüne ikinci kez adımımı attım. İkinci kez o mağarada güzel yüzüne baktım ve yaptığım onca şeyden sonra tekrardan pişman oldum. Babamın sürgün edilişine bile ağlamayan ben Belda'nın yüzünü gö...