face claim
---------------------------------------------------------
-Zsófia gyere le!-ordibált le a földszintről anyám.
-Jól van megyek már!-kiabáltam vissza majd ledőltem az ágyamról és elindultam lefele.
Láttam hogy anyám keze tele van sütikkel és a konyhában is főz valamit.
-Minek sütsz ennyit?
-Általában vasárnaponként csak egyféle süti szokott lenni.-értelmetlenkedtem majd megszólítottam édesanyámat.
-Új szomszédok költöztek be!
-És?-kérdeztem.
-Gondoltam fel köszönthetnénk őket, hogy jóban legyünk velük.
Nagyon meglepődtem mert nem tudtam hogy anyukám ilyen típus.
A szomszédaink akik elköltöztek, egy öreg házaspár volt, és nem a voltunk velük nagyon közeli viszonyban, igazából nekem fel sem tűntek hogy új szomszédaink vannak és ők elköltöztek.Nem is volt nagy hangja a költöztető autónak..
-Ha este megyünk akkor miért most hívtál?-kérdeztem tőle mire ő egy percre elgondolkodott.
-Nem tudom csak segíts be kavarni a tésztát.-felelt mire odamentem a pulthoz a konyhában és segítettem neki.
Egyébként nem is meséltem magamról.
A nevem Szabó Zsófia de sokkal jobban szeretem ha a barátaim csak Zsófinak hívnak.
15 éves vagyok most töltöttem a 15-öt, Januárban. Jelenleg van Február eleje.
Hosszú világosbarna - vagy a szüleim szerint sötét szőke hajam van- kék a szemem és nagyjából olyan 157 centi vagyok.A testalkatom átlagos. Nem annyira szeretem magam. Sajnos kettő testvérem van, egy fiú és egy lány.
A lány tesómmal jobb viszonyt ápolok mivel kicsi még, fiatal. A neve Liliána és elsős. A nagyobb testvérem pedig már 16 éves, fiú és vele nem annyira jövök ki.
YOU ARE READING
interesting neighbour /Javon Walton/
RomanceMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?