Amint Jayla szobájához értem máris gyötört a bűntudat amiért seggfej voltam Javonnal.
-Szia!-mosolyodik el kedvesen a lány majd átölelt.
-Hali.-mondtam lehangoltan.
-Azta de jól nézel ki! Hogy hogy át öltöztél?-kérdezte mire én hanyagul megvontam a vállam.
-Minden oké? Olyan lehangolt vagy.-nézett rám.
Ledobtam a táskám a babzsákjára majd lecsücsültem mellé és a szemébe néztem.
-Aha....-húztam el az A betűt.
-Tudom hogy ismerjük egymást körülbelül 3 órája de azért még elmondhatod ha baj van!-mondta komolyan.
Most először hallottam Jaylat nem elnevetni magát egy mondat közben, talált előre ítéltem meg őt és annyira ő sem hipi hepi boldog.
-Jó de nagyon kínos...-siránkoztam elterülve az ágyán.
-Na!!-biztatott majd lefeküdt mellém így a fejünk egymás mellett volt.
-De mielőtt elmondom ÍGÉRD meg hogy nem mondod el a testvérednek!-amint ezt a mondatot ki mondtam Jayla szemöldöke az egekbe szökött.
-El sem hiszem, hogy tényleg elmondom ezt most neked...olyan megalázó...-gondolkodtam hangosan.
-Miről beszélsz? Miköze ennek bármelyik tesómhoz?-röhögött fel értetlenül.
Oldalra fordultam a szemébe nézve majd sóhajtottam egyett.
-Az van, hogy megtetszett a tesód aztán láttam az ablakból, hogy valakivel hívásozik és röhögcsél aztán ő engedett be a kapun és bunkó voltam vele de mondhatjuk, hogy már megbántam.- daráltam le egyből az egész történetet.
Valószínűleg olyan gyorsan mondtam hogy Jaylanak kellett minimum egy perc, hogy megeméssze a halottakat.
Néma csend telepedett az egyébként gyönyörű szép lányos szobába -annak ellenére, hogy Jayla egy fiús lány-majd az első hang ami megszólalt az a telefonján volt egy snap értesítés.
Mind a ketten oda kaptunk a fejünket majd Jaylára pillantottam aki abban a percben hatalmas röhögésben tört ki.
Már vagy három perce megállástanul nevetett, -szerintem még sose hallottam valakit ennyire jókedvűen nevetni- majd végül a könnyeit törölve rám nézett.
-Annyira bírlak Zsófi!
-Én is...?-mondtam zavaradotottan.
Ez a lány annyira fura.
-Olyan hülye vagy!-nézett rám.
-Tudom...-motyogtam.
-Melyik tesóm jön be ennyire?
-Na tippelj.-mondtam játékosan.
Jayla 1 percen keresztül zavarba ejtően tanulmányozott majd végül egy válasszal állt elő.
-Jobban járnál Jadennel de úgy érzem Javon.-kacsintott.
Lesütöttem az arcom annak hallatára amit mondott majd kínosan bólintottam.
-Tudtam!!!
-De miért járnék jobban Jadennel?-kérdeztem.
-Jadennek volt már barátnője, ért a lányokhoz és tudja, hogyan kell velük bánni...Javon pedig... Javon.-vont vállat.
-De ne érts félre! Nem azt mondom, hogy Javon nem figyel a lányokra vagy ilyesmi csak neki semmi tapasztalata sincs.-fejtette ki véleményét.
-Jó igazad van, amúgy sem kéne, hogy tetszen, elég gáz a dolog, főleg hogy híresség a gyerek.
ESTÁS LEYENDO
interesting neighbour /Javon Walton/
RomanceMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?