22

222 6 2
                                    

Nemtudom, hogy a pia hatására vagy csak kiábrándultam Javonból, de nem annyira érdekelt, hogy leült mellém a tetőre. Egyszerűen szívem nem kezdett hevesebben verni, a hasamban nem voltak pillangók, és a be sem húztam a hasam, hogy vékonyabbnak tűnjek. Egyszerűen akkor ott semmi sem érdekelt Javonnal kapcsolatban.

Mármint az elmúlt másfél órában, más lányokkal beszélt helyettem. Ideje elengednem mielőtt beleszeretek és csak még nagyobb fájdalmat fog okozni. Meg legyünk reálisak. Híres, gazdag, szép, miért választana most őszintén engem mikor megkaphat nálam 10x jobb nőket?

-Mennyit ittál?-ült le mellém térdét a kezével átölelve mikor látta, hogy nem valaszolok neki és kicsit komorabb kedvemben vagyok.

-Sokat.-csak ennyit mondtam majd megfogtam a whiskeyt és ittam még egy kortyot.

-Na, na, na!-szólalt meg Javon amint látta mit csinálok, majd próbálta kivenni az üveget a kezemből de nyilván nem hagytam.

-Ne igyál már, hányni fogsz.-dörmögött.

-Dehogy fogok.-sikeresen vissza vertem a támadását és már feladta a próbálkozást, miszerint ő elveszi a piám.

-Amúgy jófejek a barátaid.-szólalt meg a srác a naplementét nézve.

Ekkor realizálodott bennem. Engem Javon nem is ismer. Hogy sírhatok utána ha annyit sem tud rólam, hogy ezek nem a barátaim? Nemtudom miért de csak egyfolytában csalódást okoz nekem. Ez a mondata hallatán is megfájdult a szívem.

-Köszi.-csak ennyit mondtam a legironkusabb hanglejtéssel ami a világon létezik, de persze hogy Javonnak nem tűnt föl.

Olyan hülye mint a kő.

-Olyan fura vagy, tényleg jól vagy?-fogta meg oldalról a vállam csak, hogy reflexből ellöktem a kezét.

Csak annyit mondogattam magamban, hogy :

Zsófi nem szerethetsz bele! Zsófi nem szerethetsz bele!

De mindent amit csinál egyre jobban arra késztet, hogy szeressem őt. Miért?

Kérdésére elöntöttek a könnyek de próbáltam takarni.

Javonnak nem vagyok elég. Sosem leszek.

-Igen csak egyedül szeretnék lenni.-vontam vállat.

-Nem foglak egyedül hagyni egy tetőn, egyedül, részegen.-vágta rá szinte azonnal, mintha ő annyira józan lenne.

-Te se vagy józan.-mondtam neki ingerülten.

-Milyen buli az ahol józanok az emberek?-szólalt meg szinte azonnal én meg egyettértően bólintottam.

-Amúgy van különbség az ottani és az itteni bulik között?-Úgy elmennék egyre Amerikában.-áradoztam hirtelen, mert a pia hatására már el is felejtettem, hogy éppenséggel nem vagyok oda Javonért.

Sőt szinte meg kéne "sértődnőm" amiért a hb-ba ahova elvileg én hívtam meg, egy percet sem töltött eddig velem csak a hülye picsákkal.

-Hát még csak 2 órája vagyok itt szóval annyira nemtom' milyen a buli de az biztos, hogy itt ezerszer több pia van.-mondta mohón miközben mindketten elnevettük magunkat.

Alapból ezen egyikünk sem röhögött volna, viszont az alkohol hatása erre a szakadtunk a nevetéstől. Miközben szakadtam a nevetéstől oldalra pillantottam a mellettem ülő fiúra és minthogyha a világ lelassult volna teljesen egy egész percre.

Javon barna mogyoró színű szeme szeme csillogott ahogy megvilágították az utcán lévő lámpák. A mosoly gödrei az arcán előbújtak amitől még aranyosabb volt. Ahogy őt néztem, tényleg, mintha a világ leállt volna. Lefolyt a mosoly az arcomról és őt néztem. Annyira helyes volt. Nem akartam semmi mást sem csinálni csak őt ölelni egész éjszaka és csókolni.

Szeretem őt. Szeretem.

Két perc múlva azon kaptam magam, hogy Javon is észrevette hogy őt bámulom.

-Minden oké?-kérdezte a srác ijedten.

-Nem, ami azt illeti szerintem mindjárt hányok.-tettem a kezem a szám elé.

-Jeeez Várj! Hozok valamit!-Inkább ne állj föl 3 perc es jövök.-pattant föl olyan hirtelen, hogy még énis meglepődtem majd ki is szaladt a tetőről.

Ez be sincs baszva?

Mindegy. Gyorsan elhesegettem a gondolataim majd azon kaptam magam, hogy már nem is kell hánynom és a telefonomon az időt nézegetem azt várva mikor jön vissza ő.

Pár perc elteltével nem jött vissza. Kezdtem feladni a reményt, és inkább a csillagokat és a holdat bámultam az egen mikor éppen meghallottam a lépteit.

-Mi tartott ilyen sokáig?-fordultam volna csak, hogy teljesen elszörnyedtem a látványtól.

-Ádám?

-Ádám?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
interesting neighbour /Javon Walton/Where stories live. Discover now