Javon szemszögéből
A telomra néztem és láttam, hogy lassan 8 óra, már 1 és fél epizódot végig néztünk Zsófival.
Óvatosan oldalra néztem a lányra majd jobban szemügyre tudtam venni. A lábai a melkasánál hevertek összefogva és egy sárga lepedő takarta. Egy fekete bő pulcsit viselt aminek az ujj hossza jóval hosszabb volt mint a keze így kicsit lelógótt. A haja kócosan egy kontyba volt összefogva és oldalt a hajszálai kisebb tincsekben omlottak a bőrére, néhol a füle mögé volt türve. Olyan szép volt úgy, ahogy volt.
-Hahó mit bámulsz?-lóbálta előttem a kezét.
-Jah, bocs elbambultam.-néztem vissza a tévére.
Beleittam ismét a teába -aminek szörnyű íze volt- de nem mertem megmondani Zsófinak, meg nem akartam, hogy rosszul érezze magát, ő csak segíteni szeretett volna. Nem ronthatom el a kedvét.. Majd tovább néztünk a sorozatot.
Ekkor viszont megcsörrent a telefonomon és láttam, hogy az ikrem hív. A szemöldököm az egekig szökött hisz Jaden sosem hív. Mindig ír, vagy SMS-t hagy, de sosem hív.
-Igen?-vettem fel a telefont, mire Zsófi rám nézett és láttam rajta, hogy realizálja, hogy nem hozzá beszélek.
-Tesó, hallod geci szarul vagyok és anya haza visz.-hadart a srác.
-Tessék? Anya ide jön?? Mikor?-kiáltottam fel.
-Mi?-sikított a háttérbe Zsófi.
-Bro van ott valaki más is?-szólalt meg Jaden a telefonba pár másodperc után.
-Nem, csak...filmet nézek.-motyogtam.
-Kb 5 perc és ott vagyunk, gondoltam szólok, hogy számíts ránk, kit tudja mit csinálsz te ott egyedül..you know... amúgy, este Fifázhatnánk.
-Most le kell tennem.-mondtam majd lecsaptam a telefont.
-MIAZ?-kérdezte pánikba esve Zsófi amint kinyomtam az ikrem és sóhajtva lebasztam a telomat a kanapé sarkába.
-Anya és Jaden 5 perc múlva itt lesznek.-magyaráztam Zsófinak akinek az arc kifejezése mindent elmondott.
Félt, hogy lebukik az anyja előtt.
-Lehet vissza kéne mennem, nem szeretnék lebukni, fogalmam sincs anyám mennyi ideig tiltana el tőletek.-hadarta a lány ijedten.
-Igazad lehet...-sóhajtottam.
Felpattant a lány a kanapéról majs elszaladt a szobámba majd egy fekete kis taskával tért vissza.
-Azért holnap átjöhetnél úgy nap közben ha nincs programod.-vetettem fel egy ötletet.
-Majd meglátjuk.-vont vállat elgondolkozva.
Az arcáról azt tudtam leolvasni, hogy csalódott amiért menni-e kell de ezvan. Itt leszünk még viszonylag, elég sokáig. Tuti nálunk alszik még vagy 100-szor.
Felálltam majd magamhoz rántottam egy ölelésre a szőkét. Belefúrta a fejét a melkasomba és szinte halottam, hogy milyen gyorsan ver a szíve.
does she has a crush on me? nah i dont really think so. She's the type of girl who would crush on.... i don't know , Jaden?
Gyorsan elválltunk az ölelésből -mivel anya és az ikrem bármelyik percben betoppanhatnának az ajtón- majd a lány intett és kiszaladt.
Amint már nem volt a házban vissza ültem a kanapéra és csak bámultam az előttem lévő fekete képernyőt, a tv-t. Olyan üres volt így Zsófi népkül. Kurva Jaden.
Pár perc után betoppant az ajtón édesanyám mellette Jadennel.
Alapból köszönteném őket de most dörmögve elvonultam a szobámba.
Zsófi szemszögéből
Szerencsére titokban feltűnés nélkül vissza tudtam lopózni majd nem sokkal később már az ágyamban telefonoztam.
onwardwanna
epsegben hazaertel?
nem elütött 6 kocsi közben
haha
Jadennel mizu
en vagyok a beteg es
jobban erdekel az ikrem?
hat ez fajdalmasstfuu hat igen
oda vagyok Jadenert nem tudtad💔💔💔💔🖤🖤😪
na megyek aludni kaszanova
holnap találkozunkakkor ez azt jelenti hogy
holnap atjossz?
kaszanova 🤣majd meglatjuk,
ha ott lesz az ikred🤭ZSÓFIA
szep almokat
Kuncogva kiléptem a beszélgetésből majd a fejemet a kedvenc lila színű párnámra hajtva elnyomott az álom.
ESTÁS LEYENDO
interesting neighbour /Javon Walton/
RomanceMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?