20

244 5 3
                                    

Körülbelül 20 percel később már a kanapén ücsörögtem, mellettem a legjobb barátommal és neki az ölében valami random lánnyal akit életünkben nem láttunk.

Fura, hogy én még nem is csókólóztam Alex pedig már majdnem mindenen is túl volt élete során.

Reginat egyébként még nem volt szerencsém látni, nem is üdvözölt minket bár az kifejezetten fura lett volna tőle. Eleve fura, hogy meghívott a buliba.

Szemet forgattam ahogy a csajszi mellettem nyögött egyett, és sóhajtva elvonultam. Ezt most kurvára nincs kedvem végig nézni..

A ház belülröl úgy nézett ki, hogy amikor belépsz egy hatalmas elő szoba tárul eléd. (amikor azt mondom hatalmas, azt úgy is értem.) Bal oldalt egy kanapé helyezkedik el aminek egyik végén ugye a kedves legjobb barátom szívja egy lány nyakát, a másik végén pedig kettő pali dumálnak. Ezzel szemben egy cigiző asztal helyezkedik el amin pár poháron és terítéken kívül, meg egy már félig megivott boron kívül semmi sem helyezkedik el. Ezzel szemben egy tv és a falon különböző képek mennyisége, amik még Regina kiskorából vannak. Ez mellett egy nyitott ajtó ami a konyhába vezett és egy másik is ami a mellék helyiségbe. Jobbra van egy hosszú csiga lépcső, ami nyilván az emeletre visz, ahol ma még nem jártam, de ott csak hálószobák illetve egy zuhanyzó van szóval nem tervezek az est során még oda is eljutni. A lépcső mellett pedig a hátsó kertre nyílik egy ajtó. Na most körülbelül mindenki a kertben csövül. Úgy van kialakítva, hogy egy kisebb lépcső vezet le a rendes kerthez ami egyébként kibaszott hangulatos, főleg este és már elég sötét volt. Ott lent a kertben egy hatalmas medence van amibe jelenleg 11-12 ember bebeaszva fürdik ami szerintem nem a legbiztonságosabb de mindegy... A medence mellett vagy inkább körülötte van a rengeteg ember elhelyezkedve, és egy JBL hangszórón szól a szar zene. Mindegyik ember kezében volt vagy egy sörös üveg vagy valami más alkohol. A medencétől jobbra hevert egy hatalmas asztal amin pizza és vodkás üvegek voltak, meg még ez mellett egy kerti csap. A kért másik részében már jóval kevesebb ember volt, ott inkább beszélgettek, vagy smároltak, de nem nagyon buliztak.

Miután a szememmel végig mentem az egész területen a elindultam a konyhába. Amint beértem megcsapott a tömör alkohol szag de szerencsére itt már nem volt fülsüketítően hangos a zene. Random felindulásból megfogtam egy vodkás üveget és vedelni kezdtem a piát. Nagyon égette a torkomat de annyira mérges voltam Alexra, hogy így itt hagyott egyedül, és olyan gondolatok futottak át az agyamon, hogy eleve el sem kellett volna jönnöm hogy csak ittam és ittam még ha nem is igazán kívántam.

-Lám, lám, lám, mit látnak szemeim?-sétált be keresztbe font karokkal Regina a konyhaajtón.

Egy fehér pánt nélküli toppot viselt egy szinte rikítóan rózsaszín trapéznadrággal, különböző arany karkötő vírítottak a csuklóján, és egy fehér-rózsaszín Jordan ékeskedett a lábán. Szőke haja, mint nekem, a vállára volt omolva és egy vakolat smink volt rajta. Szép volt egyébként.

-Szia?-köszöntem vissza bátortalanul.

-Hogy tetszik a buli?-kerdezte egy gonosz vigyorral a száján.

Éreztem, hogy valami rosszban sántikál.

-Figyelj félre tudnánk tenni ezt a felszíneskedést, és elmondanád, hogy miért hívtál meg?-kérdeztem.

Rögtön megbántam amit kérdeztem hívsz végtére az ő házában álldogálok, az ő vodkáját, iszom és az ő házukban lévő levegőt szívom, mégis a pia hatására egy picit szókimondó lettem.

-Nem lenne pofátlanság nem meghívní téged ha te hozod a díszvendégeket?-sétált beljebb majd töltött magának egy pohár bort és felvont szemöldökkel a válaszomra várt.

-Ki a díszvendég, Alex?- röhögtem fel a saját mondatom végén hisz ez nevetséges.

-Tudod te.-kacsintott majd elment.

Nem tudtam hova rakni a dolgot így nem is annyira foglalkoztam vele tovább. Ittam még egy kicsit.

Kb. 5 perccel később visszamentem Alexhoz, aki egyedül ácsorgott idegesen a telefonján nyomkodva. Ismerem őt már évek óta és még sosem láttam ennyire idegesnek, szóval aggódtan oda siettem hozzá, vagy inkább billegtem, hisz már eléggé be voltam rúgva.

-Mi történt? minden rendben? -kérdeztem tőle mire ő amolyan "végre megvagy" fejjel átölelt és gyorsan kezdte venni a levegőt.

-Figyelj tudom ,hogy ideges leszel de a kertben van Javon és a tesói is.-darálta.

-Mi van? -emeltem fel a hangnemem mire ő ijedten rámnézett.

-Ötletem sincs ,hogy kerülhettek ide! Hirtelen betoppantak az ajtón! -Én próbáltalak hívni de egyszerűen nem értelek el!-hadart.

-De...de...de...hogyan kerültek ide?!?-temettem a kezem az arcomba.

-Nemtom de minél előbb haza kell őket küldened, Regina egész este a nyakukba lesz és tuti elhord téged valami picsának! Tenned kell valamit.

-De mégis mit?! fogalmam sincs hogyan kerülhettek ide! Érted Alex?! Én nem hívtam őket!-idegeskedtem továbbra is.

Akkor viszont beugrott. Ez volt az. Ők voltak azok. Akiket Regina értett a "díszvendégeim" alatt. Valahogy rávette őket ,hogy eljöjjenek a tudtom nélkül és ők ráadásul nem is szóltak róla ,hogy ugyanabba a buliba megyünk! Ez hihetetlen komolyan mondom.

Próbáltam Alexet otthagyva kisettenkedni a kertbe anélkül, hogy Regina észre venne de szomorúságomra éppen Javon körül álldogált mellette még másik 20 nővel. Ismét a kezembe temettem az arcom és csak siránkozni tudtam.

Jaylat is megpillantottam ahogy Jadennel együtt szintén pár lánnyal dumálnak. Feléjük vettem az irányt.

interesting neighbour /Javon Walton/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora