-Dehogy! Anyám sose engedné.-ellenkeztem a telefonba Jaylának.
-Csak 9 nap! KÉRDEZD MEG!-utasított.
-De ha egyszer tudom, hogy úgy sen fogja megengedni minek kérdezzem meg?-idegeskedtem továbbá miközben a szobámban fel alá járkáltam.
-Kérlek Zsófi, annyira szeretnék veled lenni szünetben.-kérlelt.
-Énis szeretnék veled lenni, de egyszerűen ismerem anyám és hidd el, hogy nem fog belemenni. Meg a tesóim is veszekednének, hogy ez nem fer.-folytattam az érvelést.
-De most egy próbát megér nem? Max azt monja, hogy nem.-nem láttam, viszont tudtam hogy most válat ránt.
-Nem érted...Nem fogom.-próbáltam lezárni a témát csak, hogy nem hagyta.
2 napja tart a tavaszi szünet és további 13 nap van hátra. Jayla közölte, hogy ő és az egész Walton család 9 napot Olasz országban tölt mert mint kiderült -én nemtudtam róla- de van ott egy nyaralójuk. Jayla pedig kitalálta, hogy mi lenne ha én is velük jöhetnék, holott anyám sosem engedné. Ismerem és tudom is. Ráadásul nem hiszem, hogy megengedhetjük ezt most magunknak anyagilag sem.
-Kérlek Zsófi...-folytatta.
-IGEN ZSÓFI LÉGYSZI.-ordított be hátulról -szerintem- Daelo.
-Üzenem Daelonak, hogy sajnálom de nem fog menni.-szomorodtam el.
-Csak kérdezd meg kérlek.-mondta azzal lecsapta a telefont.
Sóhajtottam egyett majd úgy voltam vele, hogy most akkor miért is ne? Ha Jayla ezek után elhiszi, hogy nem jöhetek akkor megéri, hisz tegnap óta ezzel basztat.
Felálltam az ágyamból majd a földszint felé vettem az irányt, anyám a konyhában éppen pogácsát sütött, amint észrevett hátra is fordult felvont szemöldökkel.
-Hallod, csak annyi lenne, hogy lehet egy kérdésem?
Tudom, hogy nagyon bénán kérdeztem meg de most tőlem csak ennyi telik.
-Mondjad.-válaszolt, jó kedvében volt.
-Jayláék a szünetet Olaszban töltik, van egy nyaralójuk a parton.-kezdtem bele miközben anya bólogatott ezzel mutatva, hogy érti.
-Megkérdezték, hogy nem-e mehetek velük...Szóval mehetek?-kérdeztem a legnagyobb reményekkel, de amint megláttam anya arcát tudtam a választ.
-Zsófi....tudod, hogy nem. Meg Amúgy is mit gondoltál? Előtte szólsz 2 nappal?-rázta a fejét.
-Hát kocsival mennénk, és szállást nem fizetnék.-próbálkoztam.
-Sajnálom kicsim, de nem.-válaszolt.
-Oké..-adtam föl majd fölszaladtam a szobámba.
Ismét könnyek gyűltek a szemembe csalódottság miatt de próbáltam elhesegetni őket. Felhivtam Jaylát és közöltem vele de ő továbbra sem tágított. A fejébe vette, hogy én akkor is megyek.
Pár óra eltelt majd Jayla csörögni kezdett. Már szemforgatással vettem föl a telefont hisz nem szeretném a nap alatt 20x hallgatni, hogy vegyem rá anyám.
-Heyy Giirrll Találd ki ki vette rá az anyját, hogy hívja fel a tiéd és ki vette rá, hogy engedje meg?!-szinte ordíbált a telefonba.
Egy percre teljesen lesokkoltam. Mire értelmeztem amit mondott anyám jött be a szobámba.
-Beszéltem Jessicával, pakolj, holnap reggel indultok.-csak ennyit mondott, majd minden reakció nélkül ki ment.
-MIVAN?-sikitottam szinte fel az örömtől.
-DE HOGY??-ordítottam örömömben a telefonba.
-NEMTUDOM DE MEGYÜNK EGYÜTT JÚHÉ!-sikítozott Jayla is.
-EL SEM HISZEM.-ujjongtam.
-JÖN A LEGJOBB BARÁTOM KYLIE IS VELÜNK.-ordított Jayla izgatottan.
Oh.
-Oké?-próbáltam leplezni a csalódottságom.
-GIRLLL HOZZ SOK BIKINIT! AZ OLASZ PALIK JÓK.-kacsingatott mire elpirultam.
Az ablakomhoz ugrándoztam örömömben majd le vakarhatatlan vigyort vettem fel. Tényleg nem hittem el, hogy 9 napot fogok Olasz országban egy nyaralóban tölteni a Waltonokkal. Ez egy álom? 2 hónapja ismerem őket de már közelebb vannak hozzám mint a családom. Ők a családom.
Az ablakból ki pillantva Javon szobáját pillantottam meg ahogy ácsorog és Jaylával együtt engem néznek. Mindkettő vigyorgott. Olyan édesek voltak.
Vihogóan integetni kezdtem feléjük majd tovább ugráltam mutatva az izgatottságomat.
-KÖSZI.-köszöntem meg.
-MONDTAM ÉN, NEM?-néztünk bele egymás szemébe Jaylával.
Ezután találkozott a tekintetem Javonéval is. Ezek szerint az ő keze id benne volt a dologban. Annyira helyes és aranyos volt ahogy ott állt és csak mosolygott rám kedvesen. Tényleg szerelmes vagyok.
Még egy bő 10-20 percig vísítoztunk majd mikor lenyugodtunk végre megbeszéltük, hogy reggek 6-ra értitek REGGEL 6-ra oda kell mennem a kapujuk elé, bőröndel és egy kézi táskával. A nagy autójukkal megyünk és elméletileg Kylie vagy ki majd már eleve ott lesz mert ő ugye Amerikából jön. Letettük a hívást majd átmentem anyámhoz kicsit kíváncsiskodni, hogy mivel érte el Jessica, hogy elengedjenek.
Kiderült, hogy felajánlotta anyámnak, hogy mindent fizetnek nekem emellett pedig vigyáznak majd rám. Hát nem milyen kedves és aranyos ez a gesztus? Szerencsére a fizetés részét anyám visszautasította, de meglágyult a szíve azon, hogy a Waltonok mennyire próbálkoznak engem elvinni szóval elengedett.
Megköszöntem anyámnak is, majd segített bepakolni a bőröndbe reggelre és mindketten elmentünk aludni.
Az ébresztőm reggel 5 : 00kor szólalt meg és először kinyomtam de aztán eszembe jutott, hogy OLASZORSZÁG és rögtön felpattantam. Felöltöztem aztán kisminkeltem magam megmostam a fogamat, elkészültem, ittam egy kávét, felkeltettem anyát, apát, elköszöntem tőlük, majd elindultam 6-ra a kapujuk elé.
KAMU SEDANG MEMBACA
interesting neighbour /Javon Walton/
RomansaMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?