Jelenleg ismét péntek van, délután 4 óra, 1 hete -pontosabban 6 napja- már annak, hogy Javonnal, Jadennel és Jaylával elmentünk a parkba és mutogattam nekik a várost.
Miután vissza mentünk Jaylával megköszöntem neki, hogy ott volt mellettem és számíthattam rá de nem akartam neki elmondani pontosan mi-miért történt, szégyelltem. Szerencsére megértette és nem erőltette rám, hogy mondjam el.
Javonnal nem beszéltem egy szót sem, őszintén kicsit rosszul esik, hogy rám sem írt, hogy minden rendben-e velem, de végül is az én hibám, hisz én hagytam ott őket.
A hetem az iskolába unalmas volt, szerencsére Regináék leszálltak rólam de félek ez csak azt jelenti, hogy valamit forralnak. Valami gonoszat. Lilivel egy szót sem beszéltem, csak csúnyán nézünk egymásra. Elárvulva érzem magam. Akkor is elárulva éreztem magam mikor ráhajtott a srácra aki tetszik de azt gondoltam, hogy egy fiú miatt nem szeretném elveszíteni az évekig tartó hosszú barátságunk de úgy tűnik, hogy neki ez közel sem jelentett annyit mint nekem valaha is. Alexnek is elmeséltem mi történt és tátott szájjal hallgatta végig. Azok után, hogy Lili folyton az arcunkba nyalizik, képes ilyet tenni. Ki hiszi el?!
A gondolat menteimet a telefonom megcsörrenése zavarta meg ami nem azt jelenti, hogy hivást kaptam, hanem hogy valami értesítést. Gyorsan a képernyőre kaptam a fejem majd feloldottam a telefonom és láttam, hogy valaki instán írt.
onwardwanna
Eyooo
Felsíkitottam mikor realizálodott bennem, hogy Javon írt. JAVON.
onwardwanna
Eyooo
Csooo
Wyd?
Nem vagyok benne biztos
ez mit is jelent...de semmit... asszem.
te?a bocs😂
felhivhatlak?
nagyon unatkozomErre már nem válaszoltam neki csak a videóchetre mentem és mosolyogva vártam, hogy felvegye.
Egész héten nem voltam ilyen boldog mint akkor amikor Javon írt. Nemtudom miért éreztem ezt a hirtelen örömöt, de jól jött. Kellett már hisz nehéz hetem volt.
-Sziaa!!-szólt bele a telefonba Javon.
( a telefonhívásban történt párbeszédeket más betűtípussal fogom jelölni)
-Sziooo!!-mondtam neki izgatottan, egyikünk sem mutatta a fejét csak a plafont.
Hallottam a hangján, hogy megvan fázva szóval gondoltam rá kérdezek.
-Beteg vagy?
-Ennyire hallatszik?-nevetett fel a vonal másik felén.
Szerintem a szituáció mindkettőnknek kicsit kínos volt. Első alkalom, hogy kettesben beszélünk egymással -kivéve mikor nekem jött- pedig már holnapra rá, hogy 2 teljes hete itt vannak. 2 teljes hete más az életem. Elhinni is nehéz.
-Aha.-feleltem.
-Akarsz játszani valamit?-kérdezte a srác a semmiből, ő aztán spontán.
STAI LEGGENDO
interesting neighbour /Javon Walton/
Storie d'amoreMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?