Végül a második opciót választottam és az utolsó csepp parfümot fújtam magamra mikor is elindultam a bejárati ajtón Jaylához, Jadenhez és persze Javonhoz.
Mikor elindultam a házukhoz már a kapu előtt ácsorogtak így szemügyre tudtam őket venni, anélkül, hogy ők látnának még engem.
Javon egy fehér nike rövid ujjút viselt egy szürke színű melegitő nike feliratú nadrággal. A lábán egy fehér-szürke jordan díszelget és egy fekete sapka volt a fején. Jól nézett ki, nem tagadom.
Jadenen egy fekete pulcsi volt az alatt egy térdig erő szintén fekete nike nadrág, és egy enyémhez hasonló air forcet vett fel, a kezében pedig a telefonját markolászta.
Jaylan egy kék szaggatott farmer volt egy fehér haspóló-val párosítva amin volt valami felirat amit messziről nem tudtam kiszedni. A fekete haját a vállára omolva hagyta és egy lila jordant kapott magára. Szép volt.
-Hali.-köszöntem rájuk hátulról kissé megijesztve őket.
Jaden ugrott egyett az ijedtségtől de nem hibáztatom hisz ők nem tudták, hogy erről az oldalról jövök.
A tekintetem először Jaylával találkozott aki amikor meglátott egy hatalmas mosoly terült el az arcán. Megjelentek a mosoly vonalai.
-Jól nézel ki csajszi.-ölelt át szorosan.
-Te is.-dícsértem vissza majd visszaöleltem.
Jadennek is adtam egy gyorsabb ölelést majd Javonnak is.
Amikor átöleltem Javont megéreztem az illatát és annyira jó volt, hogy azt kívántam bár egész nap ilyen illat lenne mindenhol.
-Hogy vagy?-kérdezte Javon amint elválltunk az ölelésből.
Nem tagadom, kissé zavarba jöttem már a jelenlététől.
-Megvagyok, kicsit fáradtan, de nagyon várom a mai napot! Egész listát írtam arról, hogy miket mutatok meg!-ujjongtam.
-És ti?-néztem mindhármujukra.
Egy kisebb csapatba vergödtünk majd elindultunk a köves utcából kifelé amiben laktunk, addig fenntartva a beszélgetést.
-Én jól vagyok, csak kurvára aludtam volna még pár órát ha Daelo nem kelt fel.-forgatott szemet Jaden ami mosolygásra késztetett.
Kuncogtam egyett azon, hogy mennyire látszik ezen a 3-an, hogy tesók. A járásuk, a kiálásuk, a beszédük, tagadni sem lehet.
-Én éhes vagyok, nincs erre egy Plaza ahol vehetek egy burritót?-szólalt meg Javon.
-Van egy Plaza a közelben de nem hiszem, hogy árulnak ott "buritót".-próbáltam utánozni Javon akcentusát amin Jayla felnevetett.
-Jó, egy csomag csipsz is megteszi.-helyesbített.
Pár perc séta után -mivel a Plaza tényleg egy köpésre van- oda is értünk majd be suhantunk mint az oroszok.
Javon kiválasztotta a kedvenc barbecjus chipsjét majd beálltunk a sorba.
-Amugy te hetero vagy?-kérdezte a semmiből Jayla, de nem bántam a kérdését mivel legalább valamilyen témát feldobott.
-Aha, sajnos.-feleltem mire mindhárom felkuncogott.
-Miért sajnos?-kérdezte jó kedvűen Jaden.
-Ha ismernétek az itt lévő embereket értenétek, a fél város szexista barom akik azt hiszik a nők csak arra jók, hogy ki hordják a gyereket, de azon kívül annyit érnek mint egy tyúk. Kösz de ebből én nem kérek, ha lesz egyszer csávóm, olyan feministává alakítom át, hogy nem igaz.-fejeztem be a mondandómat majd rájuk néztem várva a reakciót.
DU LIEST GERADE
interesting neighbour /Javon Walton/
RomantikMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?