Másnap az iskolába gyalogolva vagy ezerszer átfutott az agyamon, hogy nagyon meggondolatlan voltam amikor random bele mentem Jayla live-jaba es bemutatkoztam.
Csak remélni tudom, hogy az iskolából SENKI sem ismeri vagy kifejezetten nézi a Waltonékat és senki sem ismer fel. 1 hónappal ezelőtt volt abból botrány, hogy Javon csinált valami tiktokot ezzel a "Coco" nevezetű lánnyal és mindenki de szó szerint MINDENKI elkezdte őket shippelni, ezért már semmit sem tesznek ki együtt. Javon mesélte, hogy egyébként csak barátok és semmi több.
Mikor végre beléptem pánikolva az iskola kapuján minden idegességem eltűnt mikor megpillantottam a folyosó végén az én Alexemet. A másik felemet, a báttyámat, a legjobb barátomat, ki minek hívja ezeket a közeli kapcsokat. (ha valakinek nem lenne világos, nem a bátyja, csak úgy tekint rá)
Sok másik osztálytársunk azt hiszi, hogy már titokban együtt vagyunk de semmi ilyesmi. Ő a meg én vagyunk az élő példája annak, hogy létezik fiú-lány barátság, még pedig szoros.
-Sziaa.-öleltem át a srácot.
-Heloo.-mondta válaszul egy mosollyal az arcán.
Elindultunk mindketten az osztály termünkbe majd le telepedtünk egymás mellé.
-Mizu? Mit csináltál a hétvégén?-kérdezte mikor már ki pakoltuk a cuccunk.
-Jó elmondom, de NEM mondhatod el senkinek sem!-kötöttem a lelkére mire izgatottan bólogatni kezdett.
-Szóval képzeld, hogy a szomszédunkba-
-Hali!-szakított félbe minket Lili majd letelepedett mellém.
-Mit szakitottam félbe?-kérdezte játékosan mire vállat vonva azt mondtam, hogy "semmit".
Kicsit bonyolult miért is nem bízom Liliben már és miért alakultunk az idők során a trio-ból, duo-vá Alexxel ezzel kissé kirekesztve Lilit. Szerintem már ő is érzi, hogy nem annyira keresett általunk.
Az egész 7. nyarán történt. Akkor voltam halálosan szerelmes egy srácba aki az Ádám névre hallgatott. Éltem, haltam, érte. Nagyon aranyos srác volt és azt éreztette velem, hogy igen is szüksége van rám, hogy vicces vagyok és, hogy kedvel. Vett nekem csokit, bonbont, "jó reggelt" jó éjt" üzeneteket kaptam, mondhatni alakulóban voltunk.
Viszont mindez abba maradt mikor össze kaptunk azon, hogy megkérdezte nem leszek-e a barátnője. Egy normális lány rá vágta volna, hogy "igen" de én akkor még csak pár hete ismertem így időt kértem tőle. Na ez neki nem tetszett hisz sértettem az ego-ját. Nem beszéltünk lassan egy hete a sráccal az incidens óta mikor is Lili posztolt vele egy aranyos képet azzal a leírással, hogy "legjobb barátom<3"
Mindezt úgy, hogy én miatta sirtam neki aztán hirtelen már az ő legjobb barátja lett.
Alex vállán sírtam ki magam miatta, és Lili miatt. Sosem vesztünk emiatt össze de megtanultam, hogy benne nem fogok megbízni. Ők azóta is barátok és találkoznak gyakran.
-Ti mit csináltok délután? Olyan rég mentünk valahova! Kéne már.-vette elő a mobilját és csúsztatta hátrébb a könyveit.
-Hát már van programunk.-mondtam kínosan.
A mai program, hogy Alexhez megyek és ott csövelünk.
-Na klassz, és mi?-kérdezte.
Alexre néztem amolyan "ez a lány nem veszi a lapot" arc kifejezéssel majd vissza néztem Lilire és vicsorítottam egyett keserűen.
-Átmegyünk Alexhez és elvagyunk ott.-mondtam egy mosollyal az arcomon.
Lili szemében láttam a megvilágosodást ahogy végre valahára felfogta, hogy ő nincsen meghívva és senki sem akar vele lenni iskolán kívül.
KAMU SEDANG MEMBACA
interesting neighbour /Javon Walton/
RomansaMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?