8

393 5 3
                                    

Lassan 4 napja itt vannak már a szomszédba Waltonék.

A hétköznapokat gyűlölöm leginkább hisz hétfőn kívül mindennap 4-5 óra körül érek haza ami miatt már alvási kényszerem van és ebből adódóan nem beszéltem Jaylával az elmúlt kettő napban.

Javon és Jadennel meg amúgy sem vagyok annyira beszélő viszonyban telefonon keresztül és fosok rájuk írni mert félek, hogy nem válaszolnának vagy nemtudom. Csak overthinkelek.

Jelenleg péntek délután 15:00 óra van és már csak a suli wc tükrében nézegetem magam, lassan haza indulva.

A gondolatmenetemet a mosdó ajtó csapódása zavarta meg. Egyszerre több magassarkú kopogást hallottam viszont nem néztem hátra.

Hirtelen egy kezet éreztem a vállamon ami felvonva magára a figyelmet hátra fordított. Felvont szemöldökkel néztem hátra mire megpillantottam kik is állnak velem szemben.

Regina az iskola menő lánya ácsorgott előttem szúrós tekintettel.

Hosszú derékig érő fekete haja a vállán omlott végig egyenesen lefele, egy rózsaszín crop top volt rajta egy fekete színű Cargo nadrág kíséretében. Sminkje bűzét az orromig éreztem viszont valamennyire elnyomta a parfümje amivel tele volt fújva.

A jobbján a legnagyobb csicskája állt, Eliza, aki ugyanúgy nézett ki mint ő csak szőke hajjal és pár centivel alacsonyabban.

A bal oldalán viszont Lilit pillantottam meg. Még a számat is  kinyitottam annyira meglepődtem, hogy ő mégis mit keres velük itt hisz amióta az eszemet tudom kibeszéltük őket és elhordtuk mindenféle némber libáknak ezt a duót.

-Igaz, hogy ismered Javont?-kérdezte lényegre törően.

A rágó a szájából majdnem kiesett annyira csámcsogott.

Lilire pillantottam felvont szemöldökkel amolyan "te mit keresel itt amúgy? " fejjel de zavartan kerülte a szemkontaktust lehajtott fejjel.

-Kit?-kérdeztem vissza.

-Tudod te.-vágta rá a csatlósa, Eliza.

Csendben maradtam.

-Válaszolj már!-kiáltott újból a lány ami kissé megrémített.

Próbáltam figyelmen kívül hagyni őket és visszatéve a fésűm a fekete színű Vans táskámba, próbáltam elmenni mellőlűk, megcélozva a kijáratot, csakhogy valamelyik hátulról visszarántott a táskám pántjánál fogva. Annyira elvesztettem az egyensúlyom hogy leestem a jéghideg kőre, de próbáltam minél gyorsabban felállni. Felszisszentem a hirtelen ért cselekedtől majd a lábamra álltam. Ijedten de még inkább dühösen pillantottam rájuk.

-Miafaszt akartok?-konkrétan ordítottam annyira mérges voltam.

-Csak válaszolj a kibaszott kérdésre!-vágta rá ismét Regina.

-Nem! Oké? Nemtudom ki az akiről beszéltek!-hazudtam mire ők egymásra néztek még mérgesebben.

-Na mehetek már?-kérdeztem idegesen.

-Lili, mutasd meg.-szólalt meg ismételten a falka vezér.

Értelmetlenül Lilire kaptam a fejem aki a bal zsebéből kihúzta telefonját, feloldotta, majd a galériájában kutatva egy videóra bökött. Felénk fordította amire mindhárman a telefonra fókuszáltunk. A videóban amit elkezdett lejátszani én voltam Jayla és Javon amint a liveban hülyeskedünk. Rögtön lehunytam a szememet majd egy hatalmasat sóhajtva a csempét kezdtem el bámulni.

-Hazug kurva.-mormogta a csatlós.

-Kit nevezel hazug kurvának?!-álltam ki magamért.

-Eliza, hagyd békén.-szólt rá Regina mire a csaj visszavett.

interesting neighbour /Javon Walton/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora