-Zsófi minden oké?-lóbálta előttem a kezét Javon.
-Hahó?!-folytatta de én képtelen voltam rá figyelni.
1 órával ezelőtt.
-Nekem kék.-felelt Jayla.
-Sötét piros.
-Nekem is.-fordult felém Javon.
-Nekem a lila.-szólalt meg Jaden.
Már az egész parkot körbe mutattam nekik csak a bal oldali része maradt hátra. Nem említettem, de ott van egy hatalmas körhinta amit tuti, hogy ki próbáltatok velük. Imádom. Kiskoromban anya majdnem minden hétvégén elhozott engem és a báttyámat ide, itt nőttem fel. Ez a hely számomra az élet.
-Elmegyek pisilni fogd meg a telóm.-nyomta a kezembe Jayla a készüléket majd elszaladt.
Mellettünk volt egy nem éppen gusztusos mosdó, viszont az elmúlt 20 percben a lány csak arról beszélt, hogy mindjárt bepisil szóval gondolom megfelelt neki.
-Miért kell Jaylának mindig hugyozni?-bámult utána Jaden.
-Jó kérdés.-válaszoltam.
Ekkor viszont Jayla telefonja megcsörrent. Lepillantottam a kijelzőre ami "Kylie" nevet írt. Segélykérően a srácokra néztem. Mindkettő oda sétált mellém majd megnézték ki hívja a nővérük. Amint le olvasták a nevet mindketten elmosolyodtak ami valami oknál fogva kicsit zavart.. Ki ez a Kylie?
-Passz ide.-szólalt meg Javon mire a kezébe adtam a telót és a srác máris felvette a hívást.
-Eyoo Kyliee mizu?-mosolyodott el Javon.
Jaden rám nézett mire én vissza rá.
-Ki ez a Kylie?-kérdeztem a sráctól amint láttam mennyire elvannak Javonnal.
-Jayla legjobb barátnője, konkrét mintha egy másik nővérünk is lenne. Éjjel nappal nálunk volt, odahaza.-felelt kielégítően mire vállat vontam.
-Ohh értem.-reagáltam kis szünet kihagyása után.
Jayla visszaért a mosdóból, Javon pedig kezébe adta a készüléket és Jayla nevetve kezdett beszélni ehez a "Kyliehoz". Nem tagadom, kicsit zavart...
-na menjünk.-indítottam meg mindenkit a körhinta felé.
A srácok már távolról kiszúrták a fényesen tündöklő hatalmas tárgyat és széles mosollyal az arcukon fordultak felém.
-Uristen! Fel kell ülni!-kiáltott fel Jaden mire Javon egyetértően bólógatni kezdett.
-Olyan aranyosak vagytok.-csúszott ki a számon jó kedvűen, és láttam, hogy kicsit zavarba is jöttek.
Elindultunk a körhintához és befizettünk vagy 5 menetet. Mivel ha fizetsz ennyit, utána kapsz egyet ingyen is, szóval valójában 6 kört mentünk. Én Jaylával ültem az összesen és mindig más más kabinba mentünk, hisz a színek is számítanak.
A rózsaszín a leglassabb, azt inkább a kisgyerekek használják vagy azok akik még sosem voltak ezen és bele szeretnének jönni, mi is ezen mentünk először. Aztán a zöld ami a közepes-t jelenti, a következő kettőt azon szeltük. A 3.-at már a narancssárgán és utolsó kettőt, nyilván a legdurvábbon, a piroson.
YOU ARE READING
interesting neighbour /Javon Walton/
RomanceMi történik ha egy nap arra ébredsz, hogy egy híresség a szomszédod?