6

433 11 3
                                    

Miután olvastam egy medvéről szóló esti mesét Daelonak leoltottam a villanyát majd vissza indultam a Waltonokhoz a nappaliba.

A tévében valami vetélkedő ment és mindahármuk feküdt a röhögéstől ami mosolygásra késztetett.

Leültem Jayla és Jaden közé a kanapéra majd énis néztem a hülye műsorukat.

-Amúgy Zsófi holnap nem jössz át megint?-nézett rám kis kutya szemekkel Jayla.

-Nem lehet, tudod iskolába kell járnom, most kezdődött a második félév.-vontam vállát elszomorodva.

-Hánykor végzel?-kérdezte a lány mire felnevettem.

Kitartó egy csaj.

-Nemtudom asszem 4-kor de utána átmegyek egy barátomhoz szóval ez offos, de haza fele felhivlak!-ötleteltem.

-Tényleg nem is kérdeztem még a barátidről, hogy hívják a csajt akihez átmész?-kérdezte felvont szemöldökkel.

Jaden és Javon lekussoltatták Jaylát miszerint ők nézni szeretnék a műsort de lányt kevésbé sem érdekelhette volna amit a hülye tesói mondtak és ugyanugy folytatta a beszédet.

-Na?-kérdezte miután vélhetőleg látta, hogy elgondolkoztam.

-Hát nem egy lány barátomról van szó.-feleltem kínosan.

-UHUHUH nézzenek oda.-mondta perverzen a csaj mire a srácok hátra fordultak.

-SEMMI.-vágtam rá mutatva, hogy ne is törődjenek Jaylával csak hülye.

-Kettő legjobb barátom van. Alex és Lili.-meséltem.

-Ovi óta barátok vagyunk, mondhatni egy trio viszont mi Alexxal kicsit jobba vagyunk, szóval hozzá megyek át holnap.-fejeztem be a mondandom.

-Áhh értem, azért majd mutass be nekik vagy ilyesmi, kíváncsi vagyok milyen emberrekkel barátkozol.-felelte.

-Rendben, imádni fogod őket nagyon aranyosak.-mosolyodtam el.

-Mutatsz róluk képet?-kérdezte Jayla.

Előkaptam a telefonom a balzsebem mélyéről majd a galériámat átkutatva végül találtam egy jó képet.

-Szóval ő Alex. A kép amúgy kb 3 hónapos éppen haza kisért és mondtam Lilinek, hogy csináljon már rólunk egy képet mert nem volt vele közös képem.-mondtam el a történetet mielőtt megmutattam a fotót.

-mondtam el a történetet mielőtt megmutattam a fotót

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Jayla mint aki elfelejtett lélegezni felsikkantott.

-Mivan már geci?-fordult hátra idegesen Jaden.

-Bro ez egy jó pali.-kacsintott rám Jayla mire kissé elpirultam.

-Hagyjad, nem az esetem.-közöltem.

-HA Ő NEM AZ ESETED AKKOR KI BRUH.-röhögte el magát.

Vállat vontam.

-Ja már tudom.-mutatott rá Javonra mire ráugrottam, hogy ne legyen már ennyire feltűnő.

interesting neighbour /Javon Walton/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon