15

335 10 3
                                    

-Jó már megnéztünk 2 és fél részt, én beszélgetni akarok! Zsófi olyan keveset tudok még rólad....-nyafogott Jaden.

-Tesó néha komolyan olyan vagy mint egy 5 éves.-reagálta le Javon amolyan "hajamat kitépem" arcal.

-Jó én adom.-mondtam.

A távirányítohoz nyúltam majd kikapcsoltam a tévét.

A kanapén úgy helyezkedtünk el, hogy bal oldalt feküdt háton Javon, mellette én úgy hogy a lábaim a hasamig felvoltak húzva, mellettem pedig Jaden vészesen közel.

Tudtam, hogy ilyen "közeli" ember Jaden, na de ennyire?

Ha Javon csinálná mondjuk nem bánnám....

-Jó akkor mi lenne ha valaki kérdezne valakitől, és legyen büntetés ha nem akar válaszolni az illető, hazudni meg nem ér!-vázolta fel a tervet.

-Tesó, egy, én mindent tudok rólad, szóval ez a játék csak Zsófinak lehet szívás, kettő pedig miféle büntetést akarsz te kiszabni?-reagálta le ésszerűen Javon.

-Ezzel egyett kell értsek...Ti mindent tudtok egymásról.-szólaltam meg.

-Nem mindent.-kacsintott Jaden amit nem tudtam hova tenni.

-Jó, de akkor is miféle büntetés? Mielőtt belépek a játékba tudnom kell mit kell csináljak.-ismételten felszólaltam.

Jaden elgondolkodott egy pillantra.

-Tudom már! Aki nem akar válaszolni annak végig nézzük a galériáját!

-Biztos, hogy nem!-vágtam rá.

-Mivan, csak nem félsz?

-Dehogy!! Csak ez személyes.-néztem a fiúra.

-Ne aggódj nem a my eyes onlyt nézem meg csak pár képet.-buzdított Jaden.

-Jó legyen...-eggyeztem bele.

Most, hogy én és Jaden benne voltunk úgy mond a játék feltételeiben, mindketten Javonra pillantottunk várva, hogy neki "rendben" van e mindez.

-Nekem 8.-mondta a srác majd eltette a telefonját.

-Jó akkor kezdem én.-szólaltam meg majd Javonra pillantottam.

-Mondj 3 dolgot amire büszke vagy.-kérdeztem tőle.

Elmosolyodott és akkor éreztem valamit. Tudjátok mint amikor tetszik nektek valaki és érzitek azt a szikrát vagy, hogy hívjákot. Na én is ezt éreztem. Olyan szépen nézett rám.

-Annyira tetszik, hogy inteligens vagy és tudsz normális kérdéseket feltenni nem úgy mint a többi csaj akit ismerek.-ismert el Javon.

-Aww köszi.-nevettem el magam.

-Jó ne flörtöjetek csak válaszolj a kérdésre Javon.-szólalt meg mögülem Jaden mire szemet forgatva figyelmen kívül hagytam az állítását.

-A karrieremre, arra, hogy milyen viszonyom van a családommal és a cipőimre.-adott kieelégitő választ Javon.

Elismerően bólintottam.

-Na tesó, kicsit megalázlak Zsófi előtt.-pillantott az egyik iker a másikra.

Jaden lesütotte a szemét majd várta a kérdést.

-Meséld el hány lánnyal smároltál és a sztorikat hozzá.-bökte ki Javon.

-URISTEN IGEN ezt hallani akarom.-nevettem el magam.

-Bazdmeg tesó...Ez hosszú lesz.-sóhajtott az illető.

interesting neighbour /Javon Walton/Where stories live. Discover now